Tampereen kuntoklubit, mihin jäseneksi?
Olen muuttamassa Tampereelle. Olisi kiva kuulla kokemuksia kuntoklubeista, joilla on hyvät ryhmäliikuntatarjonnat (erityisesti aamuisin/aamupäivisin). Ainakin GoGo:lla, Fressi/Sykkeellä ja Elixialla näyttää olevan hyvin ryhmätunteja.
Onko näissä paikoissa hyvät ohjaajat? Mahtuuko tunneille / onko toimivat varaussysteemit?
Tykkään käydä kaikenlaisilla lihaskuntotunneilla sekä erityisesti Pilateksessa, Zumbassa ja Crossingissa. Olen käynyt tähän asti toisella paikkakunnalla pienessä kuntoklubissa, jossa olen nauttinut siitä, että ohjaajat pystyvät neuvomaan varsin henkilökohtaisesti (tunneille mahtuu vain n. 20 jumppaajaa). Tällaista henkilökohtaisempaa ohjausta lienee aika turha toivoa Tampereen isoilta klubeilta (?). Pienemmillä klubeilla taas tuo aamutuntien tarjonta, joka työni vuoksi olisi minulle tärkeää, taitaa olla aika pientä.
Ei se Tampere mikään metropoli ole ja aamusin on hyvin tilaa kyllä tunneilla ja ryhmissä. En sitten tiedä mikä on tilanne, jos paikalle liihottaa ilmoittautumaan vasta viittä vaille starttia, mutta ei mun TRE-asustelun aikana ikinä ollu täynnä ykskään ryhmä.