En ole koskaan pelannut Kimbleä ja epäilen sen olevan syy kokemattomuuteeni
Naiset aistivat tämän "puutteen" minusta ja suhtautuvat siksi minuun epäilleen. Joskus he kiusallaan ehdottavat suoraan Kimblen pelaamista ja silloin yleensä juoksen karkuun. Miksi nykyään ei voi tutustua rauhassa ilman Kimblen vetämistä heti hyllystä? Miksi minusta tykätään, mutta kun puheeksi tulee Kimblettömyyteni niin naiset kaikkoavat.
Kommentit (31)
Minä en uskalla pelata Kimbleä kun pelkään jääväni uhkapelikoukkuun sen nopan takia.
Mulla oli Kimble lapsena.
Poikuus 47
Vierailija kirjoitti:
Kimblen saa myös kaupasta. Osta se ja tadaa!, ongelmasi on poissa ja voit olla naisten seurassa rennommin.
Tuleeko siinä ohjeet mukana? Pitääkö olla ekalla kerralla hellä? Entä jos en osaa painaa sitä kupua oikein?
ap
Siinähän heitellään noppaa ja painetaan sitä keskellä olevaa pömpeliä. Höh.
5/5
Mä oon ihan järkkyhuono kimblessä. Ehkä siks mä oon ollu vaan mulkvistien kanssa. Ne haistaa luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Heh, just tänään ostin Kimblen!
Olet rohkea. Oletko jo testannut?
ap
no nyt se selvisi. minäkään en ole pelannut kimbleä, mutta en tajunnut että se korreloi kokemattomuuden kanssa. maanantaina kaupoille.
Moni nainen arvostaa sitä, että mies ei ole pelimies. Eli jatka samaan malliin!
Pelasin lapsena paljon Kimbleä ja aikuisena on ollut satumainen naisonni. Noissa täytyy olla joku syy-yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla pelata Kimbleä kun pelkään jääväni uhkapelikoukkuun sen nopan takia.
Voisit ehkä leikata sen noppakuvun irti pelilaudasta ja painella sitä vain?
ap
Maailmanmestari on sen näkönen kolli että piparia on varmasti riittänyt.
Soile 24v kirjoitti:
Maailmanmestari on sen näkönen kolli että piparia on varmasti riittänyt.
Niimpä kyllä on. Saisi tulla minunkin nappuloita painelemaan
Vierailija kirjoitti:
5/5
Mä oon ihan järkkyhuono kimblessä. Ehkä siks mä oon ollu vaan mulkvistien kanssa. Ne haistaa luuserit.
Olen antanut itselleni kertoa, että hyvässä parisuhteessa molemmat osapuolet ovat yhtä hyviä tai huonoja Kimblen pelaajia.
ap
Valitset vääränlaisia pelikavereita ;)
Ja tämä on tyttöjen vika, kun eivät pelanneet kanssasi Kimbleä päiväkodissa?
Kyllähän sen heti näkee naamasta ettei oo painellut noppaa, joten heti ostamaan Kimble!
Pari päivää kun oot harjoitellut ensin yksin sitä klikkailua, oot valmis ekaan oikeaan peliin. Kannattaa valita ainakin yksi hieman kokeneempi Kimblisti, joka voi heti opettaa sulle uusia tekniikoita ja avata sulle ihan uusia ovia Kimblen ihmeellisessä maailmassa.
Nelistään on ehdottomasti hauskinta, eikä kukaan jää ilman!
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen arvostaa sitä, että mies ei ole pelimies. Eli jatka samaan malliin!
PItääkö heittää roskiin Monopoli, Arvaa kuka? ja Othello? Niitä kuitenkin tykkään pelailla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Valitset vääränlaisia pelikavereita ;)
Monen kanssa olen yrittänyt pelata, mutta aina he ovat etsineet kokeneempaa Kimble-miestä.
ap
Kimblen saa myös kaupasta. Osta se ja tadaa!, ongelmasi on poissa ja voit olla naisten seurassa rennommin.