En ole koskaan pelannut Kimbleä ja epäilen sen olevan syy kokemattomuuteeni
Naiset aistivat tämän "puutteen" minusta ja suhtautuvat siksi minuun epäilleen. Joskus he kiusallaan ehdottavat suoraan Kimblen pelaamista ja silloin yleensä juoksen karkuun. Miksi nykyään ei voi tutustua rauhassa ilman Kimblen vetämistä heti hyllystä? Miksi minusta tykätään, mutta kun puheeksi tulee Kimblettömyyteni niin naiset kaikkoavat.
Kommentit (31)
Miten ap arvioisit, kun olen nainen, joka on pelannut todella paljon kimbleä? Onko miinus parisuhdemarkkinoilla? Olisiko parempi vähän valehdella ja näytellä, ettei se nappulan painaminen niin tuttu juttu ole? Ps. pelaan aina punaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on tyttöjen vika, kun eivät pelanneet kanssasi Kimbleä päiväkodissa?
Meillä oli melko köyhä päiväkoti. Sellainen Brio-junarata siellä oli ja muistipeli. Suosituin aktiviteetti oli kuitenkin ulkona oleskelu ja hiekan syöminen.
ap
Kimblettömyyttäsi näin sivullisena kunnioittaen ja arvostaen, olisi sinun ehkä itseäsi ajatellen parempi päästä yli Kimblettömyydestäsi. Moni mies on Kimbletön ja Kimblettömänä pysyy mikäli ei ota ensi paineluja Kimblen suuntaan. Kimblestä saa mukavaa yhteistä tekemistä, eikä Kimblettömiä aikoja pian enää muistakaan. Kimblen pelaaminen voi parhaimmillaan olla järisyttävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap arvioisit, kun olen nainen, joka on pelannut todella paljon kimbleä? Onko miinus parisuhdemarkkinoilla? Olisiko parempi vähän valehdella ja näytellä, ettei se nappulan painaminen niin tuttu juttu ole? Ps. pelaan aina punaisilla.
Kimblen tiheätahtisen pelaamisen kautta kohonnut itseluottamus on varmasti etu. Itsevarma nainen saattaa joitakin miehiä pelottaa, mutta he vain pelkäävät, että joku saattaakin olla parempi Kimblessä ja täten aiheuttaa raon heidän maskuliinisuuteensa. Toki voit esittää ei niin kokenutta ja vaikka hihittää, kun painat kupua, mutta ehkä parempi olisi etsiä kumppani, joka osaa arvostaa varmaa nappulakättä.
ap
Soile 24v kirjoitti:
Maailmanmestari on sen näkönen kolli että piparia on varmasti riittänyt.
Löytyy limapimperoille paljon lisää kuvia kun googlettaa nimellä, joku semijulkkis vaikka itelle ihan neverhöörd.
Vierailija kirjoitti:
Kimblettömyyttäsi näin sivullisena kunnioittaen ja arvostaen, olisi sinun ehkä itseäsi ajatellen parempi päästä yli Kimblettömyydestäsi. Moni mies on Kimbletön ja Kimblettömänä pysyy mikäli ei ota ensi paineluja Kimblen suuntaan. Kimblestä saa mukavaa yhteistä tekemistä, eikä Kimblettömiä aikoja pian enää muistakaan. Kimblen pelaaminen voi parhaimmillaan olla järisyttävä kokemus.
Olen yrittänyt päästä siitä yli, mutta se vaatisi sopivan pelikaverin. Haluaisin tavata jonkun, joka osaisi säännöt ja tekniikan, mutta ei painostaisi mua hyppäämään heti kehittyneisiin taktiikoihin ja ymmärtäisi, että en ehkä ekalla kerralla saa laitettua nappulaa sulavasti oikeaan koloon.
ap
Kimblen pelaaminen on vähän kun pyörällä ajo; kerran opittuaan osaa polkea oikeaan suuntaan. Pelikaveri aluksi tietysti auttaa ja näyttää mistä pitää painaa ja kuinka liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Kimblen pelaaminen on vähän kun pyörällä ajo; kerran opittuaan osaa polkea oikeaan suuntaan. Pelikaveri aluksi tietysti auttaa ja näyttää mistä pitää painaa ja kuinka liikkua.
Mä olen monesti kaatunut ja törmännyt pyörällä. Mitä tämä lupaa mun mahdollisen Kimblen peluun suhteen?
Kateellisena olen aina katsellut miten muut itsevarmasti pelaavat Kimblea ja heillä näyttää olevan hauskaakin.
ap
Minulla on naisia joka sormelle ja kimblessä olen täysin lyömätön, kukaan ei mahda minulle mitään kun kimble kaivetaan esiin!
T: Kimblen kruunaamaton keisari
Eli et ole koskaan laittanut nappulaa koloseen etkä saanut arpanopasta ruotsin kutosta eli sex?
No jopas jotakin! Aikamoinen herkku, mutta ei taida olla suklaadonitsi miehiä? Tietääkö kukaan että onko miten suuntautunut?