Olen mies ja lähes kaiken nähnyt parisuhdemarkkinoilla. Nainen, näin isket minut!
Olet kenties kollegani työpaikalla, tai ehkä tunnet minut muuta kautta. Kysyt vain yksinkertaisen kysymyksen, että lähdetkö oluelle. Sillä siitä päästään. Jokainen mies ymmärtää, että tällöin on tsäänssejä joskaan se kysymys ei nolaa ketään jos ei kiinnostus ole molemminpuoleista.
-Mies
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen nirso nainen. Hyvännäköiseksi kehuttu. En kiinnostu kuin hyväkuntoisesta, nuorekkaista miehistä. Olen itse -10v nuoremman näköinen, muodokas nainen. On varaa valita.
Vaikka näin olisikin, niin tuon asian kuuluttaminen täällä antaa vaikutelman, että saat nirsoilla vielä pitkään ihan rauhassa.
Kuka nainen haluaa kaltaisesi kyläpyörän, joka ei ole edes helppo nakki, vaan varma pala?
Vierailija kirjoitti:
Äh. Minä pidän semmoisista aidoista, maalaisjärkisistä miehistä, jotka ei ikinä maailmassa kirjoittelis itsestään jossain mammapalstalla, joten suosiolla ohitan sinut.
Mielelläni haluan jakaa elämänkokemustani tässä, jotta ihmiset löytäisivät helpommin sen oman rakkaan. Ei se sen kummempaa ole.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Äh. Minä pidän semmoisista aidoista, maalaisjärkisistä miehistä, jotka ei ikinä maailmassa kirjoittelis itsestään jossain mammapalstalla, joten suosiolla ohitan sinut.
Et sinä tunnista, kuka täällä kirjoittelee. Samoin kuin et tunnista narsistia tai muuta luonnehäiriöistä kuin vasta pidemmän ajan kuluttua.
Suomalaiset miehet saisivat itse kasvattaa pallit ja iskeä itse. Nykyään naisen pitäisi tehdä aivan kaikki
Pyysin yhtä työkaverimiestä lounaalle kanssani kerran. Hän ei lähtenyt, mikä tuntui aika epäkohteliaalta. Luuliko hän, että yritin iskeä häntä?
Ehkä viimeisiä kysymyksiä joita kysyisin, kun ei itselle alkoholi maistu. Ei suuresti kiinnosta mies joka on kovasti oluiden perään, liian erilainen elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet saisivat itse kasvattaa pallit ja iskeä itse. Nykyään naisen pitäisi tehdä aivan kaikki
Naiset haluavat olla kaikessa miehiä. Joidenkin mielestä sukupuolet pitää jopa kokonaan unohtaa. Tässä on sitten tulos.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä viimeisiä kysymyksiä joita kysyisin, kun ei itselle alkoholi maistu. Ei suuresti kiinnosta mies joka on kovasti oluiden perään, liian erilainen elämäntapa.
Kiinnostaa elämäntapa, johon ei olluellakäynti sovi. Onko se absolutismi?
Itse käyn päivätöissä (tai nyt etätöissä), harrastan urheilua, kävelylenkkejä, tv:n katselua, elokuvia, musiikkia, matkustelua, ruoanlaittoa, ja käyn välillä oluella. Jos tuo viiemeinen määrittelee koko elämäntapani, niin aika erikoista.