Olen mies ja lähes kaiken nähnyt parisuhdemarkkinoilla. Nainen, näin isket minut!
Olet kenties kollegani työpaikalla, tai ehkä tunnet minut muuta kautta. Kysyt vain yksinkertaisen kysymyksen, että lähdetkö oluelle. Sillä siitä päästään. Jokainen mies ymmärtää, että tällöin on tsäänssejä joskaan se kysymys ei nolaa ketään jos ei kiinnostus ole molemminpuoleista.
-Mies
Kommentit (30)
En minä halua sinua. Yök. Pysy kaukana.
Moni työkaverimies on kysynyt, lähdenkö mukaan oluelle. Samoin on kysytty lounaalle. Ovatko he kaikki yrittäneet iskeä minua?
Olen ujo, kysy sinä minulta mieluummin.
Ja minä olen nainen joka on nähnyt parisuhdemarkkinoilla lähes kaiken, josta syystä en halua miestä ollenkaan.
Minä en haluaisi helpolla houkuteltavaa kierrätysmiestä, joka lähtee kenen tahansa kanssa kaljalle.
Miksi mies - joka on lähes kaiken nähnyt - haluaa vinkalta jollekin kuinka hänet isketään? Kuulostaa kovin passiiviselta roolilta "kaiken nähneelle miehelle". Jokin ei nyt mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Moni työkaverimies on kysynyt, lähdenkö mukaan oluelle. Samoin on kysytty lounaalle. Ovatko he kaikki yrittäneet iskeä minua?
Tietysti, mutta onko yksittäinen henkilö lähestynyt sinua ja kysynyt sinulta tätä kysymystä? Katsoppa se on se pieni ero ;)
-Mies
No sillä lailla. Näytän römpsän kun oothan nähnyt kaiken joten tiedät mitä on odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
E-entä mitä sen jälkeen?
Sitten nus*itaan.
No ei välttämättä. Jos on mukavaa, niin sitten sovitaan toisista treffeistä ja homma etenee, jos molemminpuolista kiinnostusta on.
Onpa toksista kommentointia täällä! Löysätkää vannetta pään ympärillä ja koettakaa nauttia elämästä, se on lyhyt!
-Mies
No niin, tuli selväksi mitä olen ajatellut. Nimittäin että jos tuttu mies pyytää kahville tai oluelle tms niin pitääkö kieltäytyä ettei anna väärää vaikutelmaa, siis pitää. Jotenkin olin toivonut että jos pyytää kahville niin se tarkoittaa kahville.
Muhun tehoo sama. Näinkin voi kokeilla: Eräs työkaverinainen alkoi ensin kirjoittelemaan niitä näitä työpaikan chattiohjelman kautta. SItten kysyi kerran syömään töiden jälkeen yhteen paikkaan ja siitä se sitten lähti.
Ok. Olen nirso nainen. Hyvännäköiseksi kehuttu. En kiinnostu kuin hyväkuntoisesta, nuorekkaista miehistä. Olen itse -10v nuoremman näköinen, muodokas nainen. On varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies - joka on lähes kaiken nähnyt - haluaa vinkalta jollekin kuinka hänet isketään? Kuulostaa kovin passiiviselta roolilta "kaiken nähneelle miehelle". Jokin ei nyt mätsää.
Alapeukuta vaan, mutta näin naisena, joka saa aina kuulla olevansa niin epälooginen ym., huomasin heti aivan järkyttävän sisäisen ristiriidan aloituksen viestissä.
Toimii! Etenkin jos olet 18-25v pinkeä nuori neito..;)
Matti51
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen nainen joka on nähnyt parisuhdemarkkinoilla lähes kaiken, josta syystä en halua miestä ollenkaan.
En minäkään. Jostain syystä kaikilla exilläni on ollut aina parempi suhde kuin minulla. Ymmärsin lopulta, että se johtuu siitä, että he seurusteli minun kanssa ja minä heidän. Ovat jatkaneet sujuvasti uusiin suhteisiin kun minä taas voin elää ilman miestä lopun elämääni. En näe mitään syytä kiusata itseäni enää miehellä.
Minä mis pyysin työkaveriani kanssani terassille oluelle perjantai -ilapäivästä työpäivn jälkeen. Mutta en tajunnut, että joku saattaisi tulkita tämän kysymykseni, että yritän iskeä häntä, enkä suinkaan myskään tavoitellut polyamoorista suhdetta kun pyysin samalla kertaa paria muuta.
E-entä mitä sen jälkeen?