Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja lähes kaiken nähnyt parisuhdemarkkinoilla. Nainen, näin isket minut!

Vierailija
18.07.2020 |

Olet kenties kollegani työpaikalla, tai ehkä tunnet minut muuta kautta. Kysyt vain yksinkertaisen kysymyksen, että lähdetkö oluelle. Sillä siitä päästään. Jokainen mies ymmärtää, että tällöin on tsäänssejä joskaan se kysymys ei nolaa ketään jos ei kiinnostus ole molemminpuoleista.
-Mies

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-entä mitä sen jälkeen?

Vierailija
2/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua sinua. Yök. Pysy kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työkaverimies on kysynyt, lähdenkö mukaan oluelle. Samoin on kysytty lounaalle. Ovatko he kaikki yrittäneet iskeä minua?

Vierailija
4/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään et kiinnosta.

Vierailija
5/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, kysy sinä minulta mieluummin.

Vierailija
6/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen nainen joka on nähnyt parisuhdemarkkinoilla lähes kaiken, josta syystä en halua miestä ollenkaan. 

Vierailija
7/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sun työkaveri.

Vierailija
8/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi helpolla houkuteltavaa kierrätysmiestä, joka lähtee kenen tahansa kanssa kaljalle. 

Vierailija
9/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies - joka on lähes kaiken nähnyt - haluaa vinkalta jollekin kuinka hänet isketään? Kuulostaa kovin passiiviselta roolilta  "kaiken nähneelle miehelle". Jokin ei  nyt mätsää. 

Vierailija
10/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni työkaverimies on kysynyt, lähdenkö mukaan oluelle. Samoin on kysytty lounaalle. Ovatko he kaikki yrittäneet iskeä minua?

Tietysti, mutta onko yksittäinen henkilö lähestynyt sinua ja kysynyt sinulta tätä kysymystä? Katsoppa se on se pieni ero ;)

-Mies

Vierailija
11/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä lailla. Näytän römpsän kun oothan nähnyt kaiken joten tiedät mitä on odotettavissa.

Vierailija
12/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-entä mitä sen jälkeen?

Sitten nus*itaan.

No ei välttämättä. Jos on mukavaa, niin sitten sovitaan toisista treffeistä ja homma etenee, jos molemminpuolista kiinnostusta on.

Vierailija
13/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa toksista kommentointia täällä! Löysätkää vannetta pään ympärillä ja koettakaa nauttia elämästä, se on lyhyt!

-Mies

Vierailija
14/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tuli selväksi mitä olen ajatellut. Nimittäin että jos tuttu mies pyytää kahville tai oluelle tms niin pitääkö kieltäytyä ettei anna väärää vaikutelmaa, siis pitää. Jotenkin olin toivonut että jos pyytää kahville niin se tarkoittaa kahville.

Vierailija
15/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun tehoo sama. Näinkin voi kokeilla: Eräs työkaverinainen alkoi ensin kirjoittelemaan niitä näitä työpaikan chattiohjelman kautta. SItten kysyi kerran syömään töiden jälkeen yhteen paikkaan ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
16/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen nirso nainen. Hyvännäköiseksi kehuttu. En kiinnostu kuin hyväkuntoisesta, nuorekkaista miehistä. Olen itse -10v nuoremman näköinen, muodokas nainen. On varaa valita.

Vierailija
17/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies - joka on lähes kaiken nähnyt - haluaa vinkalta jollekin kuinka hänet isketään? Kuulostaa kovin passiiviselta roolilta  "kaiken nähneelle miehelle". Jokin ei  nyt mätsää. 

Alapeukuta vaan, mutta näin naisena, joka saa aina kuulla olevansa niin epälooginen ym., huomasin heti aivan järkyttävän sisäisen ristiriidan aloituksen viestissä.

Vierailija
18/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Etenkin jos olet 18-25v pinkeä nuori neito..;)

Matti51

Vierailija
19/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen nainen joka on nähnyt parisuhdemarkkinoilla lähes kaiken, josta syystä en halua miestä ollenkaan. 

En minäkään. Jostain syystä kaikilla exilläni on ollut aina parempi suhde kuin minulla. Ymmärsin lopulta, että  se johtuu siitä, että he seurusteli minun kanssa ja minä heidän. Ovat jatkaneet sujuvasti uusiin suhteisiin kun minä taas voin elää ilman miestä lopun elämääni. En näe mitään syytä kiusata itseäni enää miehellä.

Vierailija
20/30 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mis pyysin työkaveriani kanssani terassille oluelle perjantai -ilapäivästä työpäivn jälkeen. Mutta en tajunnut, että joku saattaisi tulkita tämän kysymykseni, että yritän iskeä häntä, enkä suinkaan myskään tavoitellut polyamoorista suhdetta kun pyysin samalla kertaa paria muuta.