Ulkosuomalainen nauttii!
Mies tienaa tarpeeksi, itse voi olla kotona ja au pair huolehtii lapsista. Juuri olen lähdössä terassille ystävien kanssa. Repikää siitä.
Kommentit (7)
Miksi tällainen aloitus?
Meillä on kodinhoitaja Suomessa. Hän paneutuu siihen kotiin ja itse saan olla lasten kanssa. Kun on kasvattanut ne lapset hyvin, niin heistä nauttii samoin heidän seurastaan. Eipä tarvitse jättää lapsia toisten hoiteisiin. lapsetkin voi ottaa terassille mukaan. Tänä iltana olemme menossa koko perhe muutaman muun ystäväperheen kanssa ulos syömään.
Revipä sinä siitä.
Ulkosuomalainen ihmettelee miten kateellisia suomalaiset naiset voivatkaan olla! Heti tulivat tähän ketjuun uskottelemaan (lue: valehtelemaan), että heidän asiansa ovat paremmin ja väittämään, etteivät hiffanneet aloituksen ideaa. Kyllä he hiffasivat, mutta he ovat tukehtumassa kateuteensa. Heidän on niin vaikea ymmärtää sitä, että joillakin sitä rahaa on vaan niin paljon ja lisää tulee joka päivä, että rahaa ei tarvitse laskea.
Toinen ulkosuomalainen häpeää ap:tä. Elä käytä tuota nimitystä itsestäsi silloin kun kirjoittelet tällaista juttua, sillä se vetää lokaan meidät muutkin ulkosuomalaiset. Tuolla asenteellasi ja moukkamaisuudellasi voit saada asiasta kuin asiasta aikaiseksi todella lapsellisen mielipiteen, mutta sillä ei ole vaikutusta, että asut ulkomailla.
Terveiset USA:sta
Aloituksen tekijä ei ole ulkosuomalainen, vaan sisäsuomalainen, joka halusi lietsoa eripuraa palstalla.
Jokaista naista neuvoisin huolehtimaan omasta rahantulostaan niin, että tulevaisuus on turvattu sittenkin, jos rahantulo jostain syystä tyrehtyy.
Täälläkin yksi ulkosuomalainen tekee samaa. Tosin lapsia ei ole, eikä toivottavasti tule.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 14:13"]
Ulkosuomalainen ihmettelee miten kateellisia suomalaiset naiset voivatkaan olla! Heti tulivat tähän ketjuun uskottelemaan (lue: valehtelemaan), että heidän asiansa ovat paremmin ja väittämään, etteivät hiffanneet aloituksen ideaa. Kyllä he hiffasivat, mutta he ovat tukehtumassa kateuteensa. Heidän on niin vaikea ymmärtää sitä, että joillakin sitä rahaa on vaan niin paljon ja lisää tulee joka päivä, että rahaa ei tarvitse laskea.
[/quote]
Tiedätkö, että joillakin meillä on jo koto-suomessa sen verran rahaa, ettei tarvitsisi koskaan edes saada sitä rahaa lisää? Onko vaikea ajatella?
Surullista on minustakin, että jättää lapset au pairin hoiteisiin.Koko ajan toki ei tarvitse omiaan hoitaa, mutta omituista jos pääsääntöisesti se on au pair, joka heitä hoitaa. Päiväkoti ym. paikat ovat täysin eri asia. Siellä lapsi saa ikäistänsä seuraa ja koulutetut ammattikasvattajat, mitä au pairit eivät yleensäkään ole.
pääasiahan on myös se, että elää sellaista elämää kuin haluaa. Jos sinulle on elämäsi miellyttävä, niin mitä tarvitset muita sitä kadehtimaan?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 13:18"]
Mies tienaa tarpeeksi, itse voi olla kotona ja au pair huolehtii lapsista. Juuri olen lähdössä terassille ystävien kanssa. Repikää siitä.
[/quote]
Aika moni suomalainenkin nauttii tuosta ja monesta muusta asiasta samoin kuin moni muukin ulkosuomalainen. En oikein hiffannut aloituksen ideaa...