Mitä teet, jos huomaat että joku puhuu sinulle alentuvasti?
Annatko olla, vai lähdetkö leikkiin että esität tyhmempää ja provosoit hänen tapaansa, ja sitten lopulta vedätkin maton jalkojen alta ja osoitatkin olevasi ihan täysijärkinen?
Kommentit (26)
Olen niin tottunut, että suhtaudun neutraalisti. Babyface ja tyttömäinen pukeutumistyyli ilmeisesti vetää puoleensa tätä. En kuitenkaan alennu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin tottunut, että suhtaudun neutraalisti. Babyface ja tyttömäinen pukeutumistyyli ilmeisesti vetää puoleensa tätä. En kuitenkaan alennu mihinkään.
Suhtautuisitko neutraalisti myös isäsi omivaan leskeen, joka ei ole äitisi, ja valitsee isällesi hautakiven kysymättä sinulta siihen mitään?
No, minulla on aika tehokas mulkaisu - käytän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuisitko neutraalisti myös isäsi omivaan leskeen, joka ei ole äitisi, ja valitsee isällesi hautakiven kysymättä sinulta siihen mitään?
Siis kuoleen isäsi omivaan
Hautakivihullulta on jäänyt tänään lääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
No, minulla on aika tehokas mulkaisu - käytän sitä.
Käytätkö sitä myös, jos ventovieras syrjäyttää sinut oman vanhempasi hautakiven valinnoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuoleen isäsi omivaan
Kuolleen
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, tämä on keskustelupalsta
Tunnen ylemmyyttä. Eipä siinä mitään tarvitse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain viiraa nyt pahasti. Ihan umpihullu tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Entä voiko joku laittaa vanhemmallesi millaisen hautakiven itse haluaa kysymättä sinulta mitään? Vietyään ensin yhteytesi vanhempaasi, johon halusit pitää yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain viiraa nyt pahasti. Ihan umpihullu tyyppi.
Ei tässä ole mitää hullua :) Olen vain todella vihainen :))
Otan käyttööni parhaimman Oxfordin englantini ja arroganteimmat tapani, ja näytän sille sen paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä voiko joku laittaa vanhemmallesi millaisen hautakiven itse haluaa kysymättä sinulta mitään? Vietyään ensin yhteytesi vanhempaasi, johon halusit pitää yhteyttä?
Siinäkin tapauksessa, kyllä.
Jos joku puhuu minulle alentuvasti, huudan, sanon jotain älykkään vittumaista ja tarvittaessa vedän turpaan.
Hymyilen silmät loistaen ja pidän häntä idioottina.
Sanoisin loppuiäksi pai pai. Mikä tämä hautakivi juttu tässä on?
Toi on arkipäivää töissä. Ei auta, kuin nöyristellä, kun on johto-asemassa.
Olen oppinut helposti ja nopeasti tunnistamaan ihmiset joilla on tuollaisia "sosiaalisia asenteita" tai siis jotka kohtelevat muita ihmisiä eriarvoisesti. Siis keinotekoiset ihmiset, feikkaajat. Monet tunnistaa jo ensisilmäyksellä tai viimeistään siinä vaiheessa kun he näkevät minut ja valitsevat kasvoilleen jonkin tietyn ilmeen lähestyäkseen minua. Tyhjänpäiväisiä teatterinäyttelijöitä.
En kiinnitä heihin huomiota, kierrän kaukaa. Jos pakon vuoksi joudun heidän kanssaan tekemisiin, niin olen ns Harmaa Kivi, eli siis käytän sitä tekniikkaa mitä suositellaan narsisteja vastaan, eli en reagoi mitenkään, en välitä, en ilmaise mitään, olen mahdollisimman eleetön ja tylsä ja vain odotan että se tollo saisi tarpeekseen mun häiritsemisestä ja häipyisi.
Niin, tai valitsee isällesi hautakiven, vaikkei ole edes sukua isällesi? Eikä kysy sinulta YHTÄÄN MITÄÄN.