Iltapalan aika! Mitä syöt?
Ei tartte kertoa että et syö iltapalaa. Mulla iso kulho suklaajätskiä, siihen dominokeksejä. Syön sen peiton alla omassa sängyssä katsellen netflixiä.
Kommentit (47)
Uusia perunoita ja savustan lohta
mies52v
Kreikkalaista jugurttia ja kirsikoita
Mustikkajugurttia, ruisleipä jossa päällä juustoa ja kurkkua, sekä jälkkäriksi vesimelonia. Juomana jäätee.
Älä sitten ülise kun olet lihava. Minä en syö iltapalaa.
Söin appelsiinin ja palan siemenleipää.
Siemennäkkäriä, juustoa, jogurttia, pähkinöitä sekä tämän ketjun innoittamana muutaman kourallisen sipsipussista, jonka jämät olivat jääneet kaappiin. Plus vettä tietenkin.
Mansikoita, banaania, leipää, teetä.
Keitän kupin teetä, en ymmärrä iltapalojen päälle. Seuraavan kerran syön jugurtin aamukahvin kanssa, tuossa kymmeneltä aamupäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Uusia perunoita ja savustan lohta
mies52v
Missä päin Suomea? Minulla on pelkkää tylsää lohisalaattia. Voinko tulla kylään? Rakastan perunoita ja kalaa.
N47
En syö iltapalaa yleensä. Tänään söin kirsikoita koska teki mieli. Päivällä kävimme kolmen maissa pizzalla ja vaikka laitoin lapsen kanssa puoliksi, puolikkaassa lätyssä oli niin paljon kaloreita ettei vieläkään ole nälkä. Ja joo, olen läskinpulskea keski-ikäinen siitä huolimatta etten syö iltapalaa ja normaalisti koetan syödä terveellisesi.
Iltapalan? Meillä syödään kohta päivällinen. Yleensä puoli yhdeksän aikaan, mutta näin kesällä vasta 21-22 välillä.
Teetä, lämpimiä voileipiä, pakastimesta löytynyttä kääretorttua.
Niin no yleensä aterioiden skippaajat nimenomaan ovat niitä pulskia.
Mä syön tänään kesäruokaa iltapalaksi: halsterimuikkuja, salaattia ja leipää.
Eihän tuo ole mikään iltapala. Tuo on mättöherkuttelua.