Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihavalla miehellä toivoa löytää parisuhdetta?

Vierailija
18.07.2020 |

Otsikossa kysymys. Olen lihava, ylipainoinen, läski, laardikasa jne jne. Tiedostan sen olevan oma syyni. Yritän paraikaa puuttua asiaan eli laihdutan ja olenkin parikymmentä kiloa saanut kevennettyä.

Onko siis lihavat miehet kaikille naisille automaattinen turn-off? Olen korkeakoulutettu ja varsin hyväpalkkaisessa työssä eli omistusasunto löytyy ja joka palkasta jää hyvin säästöön. Huolehdin hygieniastani kyllä eli puhtaat vaatteet joka päivä ja suihkussa käyn 4-6 kertaa viikossa etenkin kävelylenkkien jälkeen.

Ymmärrän hyvin, ettei ulkomuotoni herätä paljoa kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa, mutta alkaa tämä yksinäisyys ja juttuseuran sekä läheisyyden puute hieman riepoa. Onko tässä mitään toivoa, että joku kiinnostuisi persoonasta eikä pinnasta?

Omasta naismausta lyhyesti niin, että olen aina tykännyt rubensilaisesta naisihanteesta eli saa ja pitää olla jotain, mistä pitää kiinni. En ole nipottaja koulutuksen tai ulkonäön suhteen. Tärkeintä olisi, että huumori ja yhdessäolon tarve synkkaisi edes jollain tasolla. Ja ei, en hommaa tinderiä tai muita lihatiski-sovelluksia, en piittaa siitä kulttuurista yhtään.

Ajattelin ajan kuluksi kysyä täältä neuvoja.

Sana on vapaa.

M32

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt suihkussa vain 4-6 kertaa viikossa? Suihkussa käydään joka päivä, voi herranen aika sentään.

Kuka käy, kuka ei. Kaikki eivät hikoile samalla tavalla.

Vierailija
62/74 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa vaan edes Tinder, kukaan ei hae ovelta. Mieheni on ylipainoinen, mutta lompakko ja miten kohtelee minua kompensoi.

En halua tinderiä tai vastaavia, koska haen ennemmin sielunseuraa kuin jotain lihallista tyydytystä. Oma käsi riittää pahimpaan himoon kyllä. On varmaan vaikea ymmärtää, että mieskin voi haluta vain seuraa ja läheisyyttä eikä aina seksiä. Nimenomaan sellaista halailua ja yhdessä olemista kaipaan. Tykkään kokkailla, mutta yksin ja itselle se on todella tylsää.

En oleta kenenkään hakevan ovelta. Olen muutaman työstä tai harrasteista tutun naisen kanssa varovasti udellut, olisiko kiinnostusta lähteä vaikka päivälliselle tai kahville. Jotenkin olen onnistunut bongaamaan ne pari työyhteisön lesboa sieltä lopulta. Pitää varmaan laittaa lottotivi vetämään.

Ei kai Tinder ole mikään sek si seuranhakupalvelu? Voihan sitä käydä kahvilla ja katsoa kuinka juttu luistaa sekä osuvatko huumorintajut yksiin?

Suosittelen käymään pesulla ihan joka päivä. Jos on atooppinen iho niin voithan hemmotella itseäsi suihkuöljyllä. Noin 25% naisista on hajusteyliherkkiä tai astmaatikkoja. Itselläni voimakkaat hajusteet laukaisevat päänsärkykohtauksen.

Vakavissaan miesseuraa vailla oleva nainen katsoo yleensä miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat. Kannattaa siis panostaa sekä kenkiin että niiden hoitamiseen ja käsiin ja niiden hoitamiseen.

Minkälaisesta huumorista pidät?

Eri, mutta avaapa vähän tuota kenkäjuttua. En ole koskaan ymmärtänyt, mikä niissä kengissä niin naisia kiehtoo. Jalkojen alla olevien alustojen luulisi olevan vähiten mielenkiintoinen asia ihmisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin 130-kiloiseen 35-vuotiaaseen miesystävääni Irc-galleriassa pari vuotta sitten. En käytä deittisovelluksia, pidän aidoista ja lempeistä ihmisistä. Hän valloitti minut persoonallaan. Ihmisiä voi tavata monella tavalla, mutta itse inhoan kaikkea pinnallisuutta, niin en ole koskaan ollut Tinderissä. Mutta tässä on merkityksellistä se, että lihavuus on mielestäni jopa enemmän eroottista kuin neutraalia, on vaikea ottaa kantaa sellaisen naisen puolesta, jolla on jotain ongelmia toisten lihavuuden suhteen.

Millai lihavuus voi sinusta olla eroottista. Kysyy entinen 170 kiloinen, mutta siitäkin kasvanut.. Syöminen.. pehmeys.. vai mikä se :)

Vierailija
64/74 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa on, itsEi e ainakin pidän isoista miehistä. Ottaisin lihavan miehen paljon mieluummin kuin laihan. Halatessa on kurjaa, jos kylkiluut ja selkänikamat erottaa selvästi :( En usko olevani ainoa, joka näin ajattelee.

Minusta olisi hauska myös hemmotella miestä itsetehdyillä herkuilla :) Liian tiukkapipoiset ja painostaan tarkat eivät varmaankaan arvostaisi tällaisia yllätyksiä.

Tuommoinen kuulostaa hiukan... tai paljon ihanalta!

Olisi aika upeaa, jos joku vielä oikeasti tunnuttelisi ja upottaisi sormensa löytääkseen jotain :)

t. Entinen 170 kiloinen

Vierailija
65/74 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt suihkussa vain 4-6 kertaa viikossa? Suihkussa käydään joka päivä, voi herranen aika sentään.

Joo tää vähän särähti mulla korvaan... vai silmään? No kuitenkin. Varsinkin jos urheilee, niin sillon luulisi käyvän suihkussa useammin, kuin 4-6 kertaa viikossa. Tuo kuulostaa, että mies käy vain joka toinen päivä suihkussa.

Itselle ideaali mies olisi mies, joka laihduttaa, koska laihdutan itsekkin.. Mutta kyllä sitä pitää suihkussa nyt jokapäivä käydä! Varsinkin jos on lihava.

http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=2359000&sid=58c9023a6663eb5c…

tuollahan voitte aloittaa:-)

Vierailija
66/74 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät kertovat oman tarinan ihmisen tavasta elää. Katsoppa vaikka naista jolla linttaan astutut kengät niin on myös olemus ylipään nuhruinen, hampaita pesemätön, rempseä, jne jne. Tietty mikäli hakee juuri sellaista naista niin silloinhan kaikki on paremmin kuin hyvin.

AP:n kyssäri taasen...

Ihastuin XXXL kokoiseen mieheen. Mielestäni hän oli mukava, hauska, huumorintajuinen, jalat maassa, asiansa hoitanut, siisti. Pienesti häiritsi "reppu" joka välillä pilkisti paidan alta eikä pysynyt piilossa.

Suhde päättyi muista syistä kuin paino eli hän ei halunnut lapsia milloinkaan, rakasti mökkielämää ja eikä muutoinkaan ajatuksemme menneet yhteen.

Vierailija
67/74 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kirjoituksiesi perusteella vaikutat hyvinkin varteenotettavalta kumppanilta. Suosittelen sinun antava mahdollisuuden vielä tinderille! Itsekin löysin sieltä kumppanin ja nimenomaan ihastuin hänen kirjoituksiinsa aluksi ja miten mukava siellä oli vaihtaa ajatuksia ja kirjoitella hänen kanssaan. Itsekin pidin tinderia itselleni sopimattomalta paikalta löytää ketään itselle sopivaa, mutta niin vain kävi. Joskus kantsii kokeilla jotain mitä pitää itselleen ei-sopivana niin saattaa yllättyä.

Vierailija
68/74 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa keskusteluahan käytiin täällä viime kuussa! https://www.vauva.fi/keskustelu/3792401/voiko-nainen-nahda-lihavan-mieh…

69/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti tehnyt nyt jo vuoden verran Tampereen seudulla havainnointia siitä, millaiset miehet tuolla marketeissa ja muualla julkisissa paikoissa ovat nainen kainalossa ja tulokset ovat yksiselitteisiä ikäluokissa 20-45v : 

Lihava nainen esiintyy 100% tapauksissa hoikan miehen kanssa. 

Vain noin 2% miehistä, joilla on nainen kainalossa, ovat selvästi silminnähden ylipainoisia (tähän ei lasketa pientä kaljamasua). 

Jos nainen on selvästi ylipainoinen, on 100% Varmuudella se, että mies on hoikka tai normaalipainoinen. Lihaskimppuja näiden kanssa ei näe koskaan. 

Nuoret naiset yleensä haluavat esiintyä itseään hieman laihemman naisen kanssa. Joillain on isommat rinnat mutta pienempi perse kuin pienirintaisella isoperseisellä ystävällä ja päinvastoin. 

Missä siis ovat ne isot miehet, kellä on parisuhde???   Varmaan heitä on tosi paljon. mutta lihavat miehet eivät vain halua naisensa kanssa julkisiin paikkoihin tai heidän naisensa eivät kehtaa viedä heitä näytille. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
70/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joillekin naisille kelvata mutta ei minulle. Olen kaunis kasvoiltani ja vartalokin sopivan kurvikas.

155 cm 79 kg

Vierailija
71/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOko aloittaja laihdutti ja sai seuraa?

Vierailija
72/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lihava nuorimies löysi naisen ja meni naimisiinkin. Olin oikeastaan melko hämmästynyt ja mies itsekin varmaan jo tuudittautunut naisettomaan loppuelämään. Mutta ilmeisesti kaikki on mahdollista.

Vierailija
73/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata parta ja kehitä itsellesi sillainen biker-tyyli, sopii ylipainoiselle miehelle ja näyttää naisten silmissä aivan ihanalta.

No hyi hitto. Ihan epäuskottava ja teeskentelevä.

Vierailija
74/74 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole este, että on lihava. Olin aikoinani ihastunut erääseen lihavampaan mieheen. Hän oli mun silmään just oikea mies, pilkettä silmäkulmassa kun katseemme kohtasivat. Itse näin siihen aikaan nälkään, eikä työttömyys rahat riittäneet kunnolla ruokaan. Hän laittoi minulle laiheniille hyvää ruokaa, ja kohteli minua muutenkin nätisti. Onnea etsintään. Toivon että löydät tänä kesänä hienon suhteen kiltin naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme