Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lihavalla miehellä toivoa löytää parisuhdetta?

Vierailija
18.07.2020 |

Otsikossa kysymys. Olen lihava, ylipainoinen, läski, laardikasa jne jne. Tiedostan sen olevan oma syyni. Yritän paraikaa puuttua asiaan eli laihdutan ja olenkin parikymmentä kiloa saanut kevennettyä.

Onko siis lihavat miehet kaikille naisille automaattinen turn-off? Olen korkeakoulutettu ja varsin hyväpalkkaisessa työssä eli omistusasunto löytyy ja joka palkasta jää hyvin säästöön. Huolehdin hygieniastani kyllä eli puhtaat vaatteet joka päivä ja suihkussa käyn 4-6 kertaa viikossa etenkin kävelylenkkien jälkeen.

Ymmärrän hyvin, ettei ulkomuotoni herätä paljoa kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa, mutta alkaa tämä yksinäisyys ja juttuseuran sekä läheisyyden puute hieman riepoa. Onko tässä mitään toivoa, että joku kiinnostuisi persoonasta eikä pinnasta?

Omasta naismausta lyhyesti niin, että olen aina tykännyt rubensilaisesta naisihanteesta eli saa ja pitää olla jotain, mistä pitää kiinni. En ole nipottaja koulutuksen tai ulkonäön suhteen. Tärkeintä olisi, että huumori ja yhdessäolon tarve synkkaisi edes jollain tasolla. Ja ei, en hommaa tinderiä tai muita lihatiski-sovelluksia, en piittaa siitä kulttuurista yhtään.

Ajattelin ajan kuluksi kysyä täältä neuvoja.

Sana on vapaa.

M32

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä löytäisin itselleni Vintage-kodit kuntoon-sarjan Ben Napierin tyylisen miehen, niin olisi tosiiii iloinen. Ihana mies! Ja kyllä vaimonsa Erinkin ihan kaunis on, mutta kun olen h*tero ;) https://www.housebeautiful.com/lifestyle/a26752405/ben-erin-napier-hgtv…

Eli, kyllä on isoille miehille toivoa.

Heh tuo linkin mies on ehkä sellainen klassisen nallrkarhun oloinen tyyppi. Minulla kasvaa parta aika huonosti, joten pidän sen täysin siistinä (toki se vie iästä pari vuotta pois, win win siis). Massua on enemmän, samoin pyllyä. Tässä vaiheessa siis vielä varsin epäterveellinen tilanne ja siksi olen tuota elämäntaparemonttiakin tehnyt.

Mjoo. Olisikin geenit tuollaisen "suojaparran" kasvattamiseen niin varmaan helpottaisi hieman. :D

AP

Vierailija
22/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa vaan edes Tinder, kukaan ei hae ovelta. Mieheni on ylipainoinen, mutta lompakko ja miten kohtelee minua kompensoi.

En halua tinderiä tai vastaavia, koska haen ennemmin sielunseuraa kuin jotain lihallista tyydytystä. Oma käsi riittää pahimpaan himoon kyllä. On varmaan vaikea ymmärtää, että mieskin voi haluta vain seuraa ja läheisyyttä eikä aina seksiä. Nimenomaan sellaista halailua ja yhdessä olemista kaipaan. Tykkään kokkailla, mutta yksin ja itselle se on todella tylsää.

En oleta kenenkään hakevan ovelta. Olen muutaman työstä tai harrasteista tutun naisen kanssa varovasti udellut, olisiko kiinnostusta lähteä vaikka päivälliselle tai kahville. Jotenkin olen onnistunut bongaamaan ne pari työyhteisön lesboa sieltä lopulta. Pitää varmaan laittaa lottotivi vetämään.

Ei kai Tinder ole mikään sek si seuranhakupalvelu? Voihan sitä käydä kahvilla ja katsoa kuinka juttu luistaa sekä osuvatko huumorintajut yksiin?

Suosittelen käymään pesulla ihan joka päivä. Jos on atooppinen iho niin voithan hemmotella itseäsi suihkuöljyllä. Noin 25% naisista on hajusteyliherkkiä tai astmaatikkoja. Itselläni voimakkaat hajusteet laukaisevat päänsärkykohtauksen.

Vakavissaan miesseuraa vailla oleva nainen katsoo yleensä miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat. Kannattaa siis panostaa sekä kenkiin että niiden hoitamiseen ja käsiin ja niiden hoitamiseen.

Minkälaisesta huumorista pidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt suihkussa vain 4-6 kertaa viikossa? Suihkussa käydään joka päivä, voi herranen aika sentään.

Vierailija
24/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä 75 prosenttia on lihavia eli kyllä on.

Näin tänään Helsingin keskustassa useita nuoria pariskuntia, joissa mies oli lihava tai todella lihava ja nainen oli hoikka.

Suosittelen päivittäistä suihkua. 

Vierailija
25/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on se persoona, josta pitäisi kiinnostua? What makes you tick eli mikä kiinnostaa, innostaa, on intohimosi kohde, mitä harrastat, millainen olet? Mitä muuta teet esimerkiksi kesäviikonloppuisin kuin palstailet lauantai-iltana?

Mahdoton mitään ehdottomia asioita on paperille pistää. Tai siis tähän tekstiksi. Kokonaisuus ratkaisee. Jollain tapaa sellainen "kaikesta p*stä huolimatta positiivinen elämänasenne" sytyttää. Liika vakavuus on stressin aihe ja se taas johtaa äkkiä muihin ongelmiin.

Tietynlainen yleissivistyneisyys tai edes avoimuus jollekin kulttuuriselle oppimiselle olisi jees.

"What makes you tick?"

Hymy. Ehdottomasti hymy. Tai sellainen aurinkoisuus. Vaikea tätä on kyllä selittää.

"Mitä teet kesäviikonloppuisin?"

Katson leffoja, käyn ajelulla, käyn kävelyllä, siivoan ja pesen pyykit, kokkailen jotain vähän enemmän aikaa vievää ja samalla saan alkuviikon työeväät. Joskus tulee ihan rehellisesti vain juotua pari lasia mallasviskiä ja katseltua tyyliin vanhoja Hercule Poiroteja telkkarista tai suoratoistopalveluista.

Palstailen ääriharvoin. Viimeksi varmaan 5 v sitten, ennen kuin tämä yösulku oli olemassa.

Vastasinko mihinkään kysyttyyn?

AP

Vierailija
26/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa vaan edes Tinder, kukaan ei hae ovelta. Mieheni on ylipainoinen, mutta lompakko ja miten kohtelee minua kompensoi.

En halua tinderiä tai vastaavia, koska haen ennemmin sielunseuraa kuin jotain lihallista tyydytystä. Oma käsi riittää pahimpaan himoon kyllä. On varmaan vaikea ymmärtää, että mieskin voi haluta vain seuraa ja läheisyyttä eikä aina seksiä. Nimenomaan sellaista halailua ja yhdessä olemista kaipaan. Tykkään kokkailla, mutta yksin ja itselle se on todella tylsää.

En oleta kenenkään hakevan ovelta. Olen muutaman työstä tai harrasteista tutun naisen kanssa varovasti udellut, olisiko kiinnostusta lähteä vaikka päivälliselle tai kahville. Jotenkin olen onnistunut bongaamaan ne pari työyhteisön lesboa sieltä lopulta. Pitää varmaan laittaa lottotivi vetämään.

Kyllä Tinderistä moni hakee ihan parisuhdettakin. Mutta jos ei ole sinun juttusi, niin sitten ei. Hyvä, että kuitenkin kysyt naisia kahville, monihan ei sitä saa tehtyä ja sitten se taas vähentää mahdollisuuksia. Hyvä, että sulla on harrastuksia, joiden kautta voi tavata naisia, ja sellainen työympäristökin. Sanoisin, että jos ihan fiksu ja mukava mies olet, niin on mahdollista löytää kumppani. Etenkin, jos malttaa ensin tutustua niin, että nainenkin on jo todennut sinut mukavaksi ja hyväksi tyypiksi, ja vasta sitten pyydät kahvilla. Mutta ilmeisesti oot niin tehnytkin.

Kyllä kahveilla voi käydä lyhyenkin viestittelyyn jälkeen. Ei kannata turhaan pitkittää tutustumista jos odottaa romantiikkaa jos vastakaiusta ei ole mitään takeita. Sitä saattaa kirjaimellisesti kävellä oman onnensa ohi jos laittaa kaiken yhden kortin varaan.

Älä väheksy itseäsi! Kyllä sinussa on aivan varmasti jotain korostamisen arvoista ja siksi kannattaa käydä hoidattamassa hius- ja partatyyli kuntoon tasokkaalla parturilla.

Hygieniaa ja hyvien luomuhampaiden merkitystä ei voi ylikorostaa. Hammaslankaimia ja tasokkaita hammastahnoja saa ihan marketistakin nykyään. Jos haluat valkaista hampaitasi niin soodavalkaisukin tekee jo ihmeitä!

Olipa minkä kokoinen hyvänsä niin aina voi olla tyylikäs sillä tavalla, joka sopii omiin väreihin ja elämäntapaan. Muodit tulevat ja menevät mutta tyyli on ikuista.

Vierailija
27/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt suihkussa vain 4-6 kertaa viikossa? Suihkussa käydään joka päivä, voi herranen aika sentään.

Joo tää vähän särähti mulla korvaan... vai silmään? No kuitenkin. Varsinkin jos urheilee, niin sillon luulisi käyvän suihkussa useammin, kuin 4-6 kertaa viikossa. Tuo kuulostaa, että mies käy vain joka toinen päivä suihkussa.

Itselle ideaali mies olisi mies, joka laihduttaa, koska laihdutan itsekkin.. Mutta kyllä sitä pitää suihkussa nyt jokapäivä käydä! Varsinkin jos on lihava.

Vierailija
28/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lihava on ihana.

Vierailija
29/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Tinder ole mikään sek si seuranhakupalvelu? Voihan sitä käydä kahvilla ja katsoa kuinka juttu luistaa sekä osuvatko huumorintajut yksiin?

Suosittelen käymään pesulla ihan joka päivä. Jos on atooppinen iho niin voithan hemmotella itseäsi suihkuöljyllä. Noin 25% naisista on hajusteyliherkkiä tai astmaatikkoja. Itselläni voimakkaat hajusteet laukaisevat päänsärkykohtauksen.

Vakavissaan miesseuraa vailla oleva nainen katsoo yleensä miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat. Kannattaa siis panostaa sekä kenkiin että niiden hoitamiseen ja käsiin ja niiden hoitamiseen.

Minkälaisesta huumorista pidät?

" miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat."

Kynnet on lyhyet ihan työhygienian vuoksi. Kengät on puhtaat ja lankissa. Vammajalkaisuuden (leveä lesti) vuoksi käytän joko erikoisjalkineita tai käsin tehtyjä Paljakan tossuja. Ne ovat laadukasta nahkaa eli nahanhoitotuotteita tulee käytettyä väkisinkin.

"Minkälaisesta huumorista pidät?"

Aika paha. Yleisesti musta huumori, satiiri, poliittinen tai miedosti nokkela huumori iskee. Huumorilla ihminen viestii yleensä, seuraako yhtään aikaansa ja osaako suhtautua ilmiöihin tai asioihin analyyttisesti eri monella eri tasolla. Jos ei kestä loanheittoa vaikkapa politiikasta tai jostain tv-ohjelmasta, on mielestäni aika tylsä huumorintaju. Toki mitään törkyä tai offensiivista ei pidä sietää.

AP

Vierailija
30/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on se persoona, josta pitäisi kiinnostua? What makes you tick eli mikä kiinnostaa, innostaa, on intohimosi kohde, mitä harrastat, millainen olet? Mitä muuta teet esimerkiksi kesäviikonloppuisin kuin palstailet lauantai-iltana?

Mahdoton mitään ehdottomia asioita on paperille pistää. Tai siis tähän tekstiksi. Kokonaisuus ratkaisee. Jollain tapaa sellainen "kaikesta p*stä huolimatta positiivinen elämänasenne" sytyttää. Liika vakavuus on stressin aihe ja se taas johtaa äkkiä muihin ongelmiin.

Tietynlainen yleissivistyneisyys tai edes avoimuus jollekin kulttuuriselle oppimiselle olisi jees.

"What makes you tick?"

Hymy. Ehdottomasti hymy. Tai sellainen aurinkoisuus. Vaikea tätä on kyllä selittää.

"Mitä teet kesäviikonloppuisin?"

Katson leffoja, käyn ajelulla, käyn kävelyllä, siivoan ja pesen pyykit, kokkailen jotain vähän enemmän aikaa vievää ja samalla saan alkuviikon työeväät. Joskus tulee ihan rehellisesti vain juotua pari lasia mallasviskiä ja katseltua tyyliin vanhoja Hercule Poiroteja telkkarista tai suoratoistopalveluista.

Palstailen ääriharvoin. Viimeksi varmaan 5 v sitten, ennen kuin tämä yösulku oli olemassa.

Vastasinko mihinkään kysyttyyn?

AP

Vastasit riittävästi. Ajanviettotapasi kuulostavat sellaisilta, että et tapaa naisia luontevasti. Ei tietenkään pidä yrittää olla erilainen kuin mitä on luonnostaan, mutta kun itse olen tänä kesänä (pakon sanelemista syistä) retkeillyt ja reissannut paljon kotimaassa, niin voin kertoa, että miltä tahalta leirintäalueelta löytäisit tänäänkin mukavia naisia, jotka ovat reissussa yksin tai naispuolisen ystävänsä kanssa. Samoin luonnon- ja kansallispuistojen retkeilijöistä ehdottomasti suurin osa näyttää olevan nuorehkoja naisia.

Mutta tosiaan jos ei retkeily tai telttayöt houkuttele, niin ei niistä naisten tapaamisen toivossa kannata alkaa harrastaa.

Vierailija
31/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh no. Käytännössä joo. En ole kovin hikoilevaa sorttia. Puhtaat vaatteet vaihdan joka päivä, hampaat pesen aamulla ja illalla, partan pidän lyhyenä ja käytän antiperspiranttia.

En ole näin sinkkuna tosiaan tullut ajatelleeksi, että ihan joka päivä kävisin suihkussa. Yleensä juuri pe ja la illat on rentoilua, jos en käy lenkillä ja sen jälkeen saunassa. Töissä ollessa toki aina puhtaana.

Pitääpä pistää korvan taakse.

AP

Vierailija
32/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vetoaa sellainen nallekarhumaisuus yhdistettynä selkeään omaan tyyliin. Esim. Matt Preston on aivan ihana, hänessä yhdistyy tietynlainen pilke silmäkulmassa, ystävällisyys, fiksuus, ja hieno omaperäinen pukeutuminen.

Vierailija
33/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa, tottakai.

Minä olen kyllästynyt yltiöurheilullisiin tai muuten ulkonäköön pakkomielteisesti suhtautuviin, kun tuntuvat olevan niin varmoja omasta täydellisyydestään ja luulevat sen oikeuttavan arvostelemaan ja sanelemaan mikä naisessa on vialla.

Nyt voi mennä esim rannalle?

Minä olin tänään ja puolin ja toisin hymyiltiin ja vähän juteltiin kivannäköisen miehen kanssa. Miehellä oli lapsia mukanaan, eli oli ehkä vaimokin jossain, mutta mies leikki vedessä lapsien kanssa kiloista huolimatta ja ui sitten itse siellä aika lähellä mua lasten mentyä syömään eväitä ja kertoi mm että onneksi lähti, vaikka aluksi epäili, että on liian viileää. Minä ihastuin siihen miten tyytyväisenä se polski siellä vedessä ja jäi aaltojen alle upoksiin nauraen, ja sitten joi kahvia huutaen, että olis tarjonnut mullekin, muttei ollut toista mukia.

Ohimennen sitten mainitsi ajan, milloin on seuraavan kerran tulossa, joten ehkä minä menen katsomaan onko se ottanut nyt toisenkin kahvimukin :D. 

Vierailija
34/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata parta ja kehitä itsellesi sillainen biker-tyyli, sopii ylipainoiselle miehelle ja näyttää naisten silmissä aivan ihanalta.

Näyttää ihanalta ainoastaan gay-klubilla

Vierailija
35/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaiset viikonloppukuviot. Brittihuumori naurattaa.

Vierailija
36/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet on jees. Älä suotta häpeile.

Vierailija
37/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh no. Käytännössä joo. En ole kovin hikoilevaa sorttia. Puhtaat vaatteet vaihdan joka päivä, hampaat pesen aamulla ja illalla, partan pidän lyhyenä ja käytän antiperspiranttia.

En ole näin sinkkuna tosiaan tullut ajatelleeksi, että ihan joka päivä kävisin suihkussa. Yleensä juuri pe ja la illat on rentoilua, jos en käy lenkillä ja sen jälkeen saunassa. Töissä ollessa toki aina puhtaana.

Pitääpä pistää korvan taakse.

AP

Kyllä me lihavat hikoillaan kesäsin, paitsi jos ei liikuta yhtään.

Vierailija
38/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sellaiseen harrastukseen mukaan, missä on paljon naisia esim. aloittelijoiden zumbaan. Siinä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, uusi liikuntaharrastus ja naisia taatusti ympärillä muualta kuin työympäristöstä :) Muukin laji käy, zumba oli vain yksi ehdotus, koska itse tykkään tanssimisesta.

Naiset käyvät harrastuksissa harrastamassa, eivät etsimässä mitään miehiä. En todellakaan halua, että joku pullukka tulee iskemään kun olen treenaamassa. 

Vierailija
39/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa miehen lihavuus, mikäli hän on kuitenkin ihan toimintakykyinen, eli pärjää normaalissa elämässä (saa sidottua kengännauhat, mahtuu lentokoneen penkkiin, jaksaa kävellä puuskuttamatta jne.), mutta sitten jos mennään samaan kokoluokkaan kuin ne ihmiset siinä Hengenvaarallisesti lihava-sarjassa (eli paino päälle 250 kg, eivät pääse sängystä ilman apua), niin sellainen ei kyllä sytytä. Haluan kuitenkin elää kumppanin kanssa suht. aktiivista arkea, joten paino ei saa muodostua esteeksi siinä mielessä.

Vierailija
40/74 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sellaiseen harrastukseen mukaan, missä on paljon naisia esim. aloittelijoiden zumbaan. Siinä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, uusi liikuntaharrastus ja naisia taatusti ympärillä muualta kuin työympäristöstä :) Muukin laji käy, zumba oli vain yksi ehdotus, koska itse tykkään tanssimisesta.

Heh, itseasiassa kyspyttelin yhdessä vaiheessa ajatusta, että menisin aloittelijoiden paritanssikurssille, mutta torppasin sen sitten ihan oman kömpelyyden takia. Tykkäsin klassisista tansseista, kun kauan sitten Wanhoja harjoiteltiin. Kenties sielläkin se läheisyys oli se juttu. Olihan se toki myös hyvää liikuntaa!

Nykyisellä asuinpaikkakunnalla on aika kehnosti mitään aktiviteetteja etenkään ryhmäliikuntaa. Koronakin toki vaikuttaa. Olen käynyt kävelemässä ja kotona nostelen painoja sekä kahvakuulailen telkkaria katsoessa. Kuluupa edes vähän kaloreita siihen. :D

AP

Paritanssitaitoisista miehistä on puutetta. Tärkeintä on se, että mies vie kun tanssitaan ja nainen voi kuvitella olevansa se kevyempi osapuoli, jota viedään.