Onko lihavalla miehellä toivoa löytää parisuhdetta?
Otsikossa kysymys. Olen lihava, ylipainoinen, läski, laardikasa jne jne. Tiedostan sen olevan oma syyni. Yritän paraikaa puuttua asiaan eli laihdutan ja olenkin parikymmentä kiloa saanut kevennettyä.
Onko siis lihavat miehet kaikille naisille automaattinen turn-off? Olen korkeakoulutettu ja varsin hyväpalkkaisessa työssä eli omistusasunto löytyy ja joka palkasta jää hyvin säästöön. Huolehdin hygieniastani kyllä eli puhtaat vaatteet joka päivä ja suihkussa käyn 4-6 kertaa viikossa etenkin kävelylenkkien jälkeen.
Ymmärrän hyvin, ettei ulkomuotoni herätä paljoa kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa, mutta alkaa tämä yksinäisyys ja juttuseuran sekä läheisyyden puute hieman riepoa. Onko tässä mitään toivoa, että joku kiinnostuisi persoonasta eikä pinnasta?
Omasta naismausta lyhyesti niin, että olen aina tykännyt rubensilaisesta naisihanteesta eli saa ja pitää olla jotain, mistä pitää kiinni. En ole nipottaja koulutuksen tai ulkonäön suhteen. Tärkeintä olisi, että huumori ja yhdessäolon tarve synkkaisi edes jollain tasolla. Ja ei, en hommaa tinderiä tai muita lihatiski-sovelluksia, en piittaa siitä kulttuurista yhtään.
Ajattelin ajan kuluksi kysyä täältä neuvoja.
Sana on vapaa.
M32
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa vaan edes Tinder, kukaan ei hae ovelta. Mieheni on ylipainoinen, mutta lompakko ja miten kohtelee minua kompensoi.
En halua tinderiä tai vastaavia, koska haen ennemmin sielunseuraa kuin jotain lihallista tyydytystä. Oma käsi riittää pahimpaan himoon kyllä. On varmaan vaikea ymmärtää, että mieskin voi haluta vain seuraa ja läheisyyttä eikä aina seksiä. Nimenomaan sellaista halailua ja yhdessä olemista kaipaan. Tykkään kokkailla, mutta yksin ja itselle se on todella tylsää.
En oleta kenenkään hakevan ovelta. Olen muutaman työstä tai harrasteista tutun naisen kanssa varovasti udellut, olisiko kiinnostusta lähteä vaikka päivälliselle tai kahville. Jotenkin olen onnistunut bongaamaan ne pari työyhteisön lesboa sieltä lopulta. Pitää varmaan laittaa lottotivi vetämään.
Ei kai Tinder ole mikään sek si seuranhakupalvelu? Voihan sitä käydä kahvilla ja katsoa kuinka juttu luistaa sekä osuvatko huumorintajut yksiin?
Suosittelen käymään pesulla ihan joka päivä. Jos on atooppinen iho niin voithan hemmotella itseäsi suihkuöljyllä. Noin 25% naisista on hajusteyliherkkiä tai astmaatikkoja. Itselläni voimakkaat hajusteet laukaisevat päänsärkykohtauksen.
Vakavissaan miesseuraa vailla oleva nainen katsoo yleensä miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat. Kannattaa siis panostaa sekä kenkiin että niiden hoitamiseen ja käsiin ja niiden hoitamiseen.
Minkälaisesta huumorista pidät?
" miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat."
Kynnet on lyhyet ihan työhygienian vuoksi. Kengät on puhtaat ja lankissa. Vammajalkaisuuden (leveä lesti) vuoksi käytän joko erikoisjalkineita tai käsin tehtyjä Paljakan tossuja. Ne ovat laadukasta nahkaa eli nahanhoitotuotteita tulee käytettyä väkisinkin.
"Minkälaisesta huumorista pidät?"
Aika paha. Yleisesti musta huumori, satiiri, poliittinen tai miedosti nokkela huumori iskee. Huumorilla ihminen viestii yleensä, seuraako yhtään aikaansa ja osaako suhtautua ilmiöihin tai asioihin analyyttisesti eri monella eri tasolla. Jos ei kestä loanheittoa vaikkapa politiikasta tai jostain tv-ohjelmasta, on mielestäni aika tylsä huumorintaju. Toki mitään törkyä tai offensiivista ei pidä sietää.
AP
Tuohan kuulostaa todella hyvältä. Teet rohkeasti Tinder-profiilin ja kerrot huumorintajustasi, luonteestasi ja vapaa-ajanvietostasi. Älä vain ota väkisin profiilikuvaasi jotain kaverisi koiraa vaikka nettipalstat väittäisivät kuinka koirien kanssa poseeraavien miesten saavan enemmän naisseuraa. Se lainakoira on klisee.
Jos olet aidosti eläinrakas ja sinulla on eläin niin voit poseerata lemmikkisi kanssa jos haluat. Laita profiiliin oman kuvasi lisäks myös ottamiasi kuvia juuri SINUA ihastuttavasta ja innostavista asioista. Ei ole väliä onko se sitten kuva sateisesta päivästä vaiko kuvasta aurinkoisella säällä.
Ja uskalla lähestyä. 95% miehistä lähettää vain viestin ”hei” tai ”mitä teet nyt?”. Suurin osa tavallisista naisista odottaa hieman aktiivisempaan keskusteluun kykenevistä miehistä. Keskusteluitta ei synny kai minkäänlaista pitempiaikaista suhdetta oman kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt suihkussa vain 4-6 kertaa viikossa? Suihkussa käydään joka päivä, voi herranen aika sentään.
Ööh no. Käytännössä joo. En ole kovin hikoilevaa sorttia. Puhtaat vaatteet vaihdan joka päivä, hampaat pesen aamulla ja illalla, partan pidän lyhyenä ja käytän antiperspiranttia.
En ole näin sinkkuna tosiaan tullut ajatelleeksi, että ihan joka päivä kävisin suihkussa. Yleensä juuri pe ja la illat on rentoilua, jos en käy lenkillä ja sen jälkeen saunassa. Töissä ollessa toki aina puhtaana.
Pitääpä pistää korvan taakse.
AP
Kyllä me lihavat hikoillaan kesäsin, paitsi jos ei liikuta yhtään.
Minä olen normaalipainoinen ja hikoilen kuin pieni sika kesällä mahdollisimman vähissä vaatteissa. Minua hikoiluttavat etenkin tekokuituvaatteet. Olen vaihdattanut paremmista takeistani jopa vuoron luonnonkuituiseen ompelijalla koska en kestä yhtään hiostavaa polyesteria. Me kaikki olemme erilaisia.
Riippuu paljon siitä, kuinka ylipainoinen olet. 10, 20 vai 50 kg? Makuja on toki monia ja joku voi viehättyä huomattavan ylipainoisesta miehestä, jonka sielu on kultaa, mutta miten päästä alkuun? Ensisilmäykset kuitenkin luodaan ulkonäön perusteella.
Itselle ylipainoiset miehet ovat näkymättömiä, valitettavasti. Ei miellytä silmää, joten en menisi juttelemaan. Rotevuus ja nallekarhumaisuus ei haittaa, mutta läski on nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa vaan edes Tinder, kukaan ei hae ovelta. Mieheni on ylipainoinen, mutta lompakko ja miten kohtelee minua kompensoi.
En halua tinderiä tai vastaavia, koska haen ennemmin sielunseuraa kuin jotain lihallista tyydytystä. Oma käsi riittää pahimpaan himoon kyllä. On varmaan vaikea ymmärtää, että mieskin voi haluta vain seuraa ja läheisyyttä eikä aina seksiä. Nimenomaan sellaista halailua ja yhdessä olemista kaipaan. Tykkään kokkailla, mutta yksin ja itselle se on todella tylsää.
En oleta kenenkään hakevan ovelta. Olen muutaman työstä tai harrasteista tutun naisen kanssa varovasti udellut, olisiko kiinnostusta lähteä vaikka päivälliselle tai kahville. Jotenkin olen onnistunut bongaamaan ne pari työyhteisön lesboa sieltä lopulta. Pitää varmaan laittaa lottotivi vetämään.
Ei Tinder ole pelkästään yhden yön seuran hakemista varten, vaan moni on siellä liikkeellä vakavin aikein, etsimässä todellista elämänkumppania. Ihan kuin missä tahansa muussa seuranhakusovelluksessa tai -sivustolla. Esim. omassa tuttavapiirissäni on ollut muutaman vuoden sisään kuudet häät, ja 5/6 hääparia on tavannut toisensa Tinderissä. Olen löytänyt myös oman kumppanini sieltä.
Neuvoisin siis rohkeasti liittymään sinne, ja panostamaan kuviin ja profiilitekstiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Tinder ole mikään sek si seuranhakupalvelu? Voihan sitä käydä kahvilla ja katsoa kuinka juttu luistaa sekä osuvatko huumorintajut yksiin?
Suosittelen käymään pesulla ihan joka päivä. Jos on atooppinen iho niin voithan hemmotella itseäsi suihkuöljyllä. Noin 25% naisista on hajusteyliherkkiä tai astmaatikkoja. Itselläni voimakkaat hajusteet laukaisevat päänsärkykohtauksen.
Vakavissaan miesseuraa vailla oleva nainen katsoo yleensä miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat. Kannattaa siis panostaa sekä kenkiin että niiden hoitamiseen ja käsiin ja niiden hoitamiseen.
Minkälaisesta huumorista pidät?
" miehen kengät ja sen, että ovatko kynnet lyhyet ja kynnenaluset puhtaat."
Kynnet on lyhyet ihan työhygienian vuoksi. Kengät on puhtaat ja lankissa. Vammajalkaisuuden (leveä lesti) vuoksi käytän joko erikoisjalkineita tai käsin tehtyjä Paljakan tossuja. Ne ovat laadukasta nahkaa eli nahanhoitotuotteita tulee käytettyä väkisinkin.
"Minkälaisesta huumorista pidät?"
Aika paha. Yleisesti musta huumori, satiiri, poliittinen tai miedosti nokkela huumori iskee. Huumorilla ihminen viestii yleensä, seuraako yhtään aikaansa ja osaako suhtautua ilmiöihin tai asioihin analyyttisesti eri monella eri tasolla. Jos ei kestä loanheittoa vaikkapa politiikasta tai jostain tv-ohjelmasta, on mielestäni aika tylsä huumorintaju. Toki mitään törkyä tai offensiivista ei pidä sietää.
AP
Tuohan kuulostaa todella hyvältä. Teet rohkeasti Tinder-profiilin ja kerrot huumorintajustasi, luonteestasi ja vapaa-ajanvietostasi. Älä vain ota väkisin profiilikuvaasi jotain kaverisi koiraa vaikka nettipalstat väittäisivät kuinka koirien kanssa poseeraavien miesten saavan enemmän naisseuraa. Se lainakoira on klisee.
Jos olet aidosti eläinrakas ja sinulla on eläin niin voit poseerata lemmikkisi kanssa jos haluat. Laita profiiliin oman kuvasi lisäks myös ottamiasi kuvia juuri SINUA ihastuttavasta ja innostavista asioista. Ei ole väliä onko se sitten kuva sateisesta päivästä vaiko kuvasta aurinkoisella säällä.
Ja uskalla lähestyä. 95% miehistä lähettää vain viestin ”hei” tai ”mitä teet nyt?”. Suurin osa tavallisista naisista odottaa hieman aktiivisempaan keskusteluun kykenevistä miehistä. Keskusteluitta ei synny kai minkäänlaista pitempiaikaista suhdetta oman kokemukseni mukaan.
Höm. No kiitos vinkeistä. En ole ottamassa kuvaa saati sitten kummin kaiman koiraa mukaan kuvaan. Tykkään kyllä eläimistä, mutta lemmikkejä ei ole koskaan ollut, koska vanhempani olivat allergisia. Omista allergioista en tiedä.
En oikeastaan halua siihen tinderiin perehtyä. Se on alentavaa ja mielestäni myös jollain tapaa aika leimaavaa, jos sitä joku käyttää parisuhteen etsimiseen.
AP
Paritanssikurssilla se voi olla hyvä keskustelunaloitus, jos et vielä oikein osaa tanssia Naurat ja vitsailet, jos jokin menee pieleen (ei tietenkään liikaa).
Tuli mieleen sellainen laulaja kuin Mario Jose. Oletko saman tyylinen? Yritän hahmottaa, että miltä näytät, jos et ole aiemmin mainittu partaäijä.
Maajussille morsian Lauri!
Siinä on sellainen mies että huh huh! Harmi että tunnen Laurin. Ennakkonäytös voisi kertoa hänelle suoraan mitä olen tuntenut näiden vuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt suihkussa vain 4-6 kertaa viikossa? Suihkussa käydään joka päivä, voi herranen aika sentään.
Joo tää vähän särähti mulla korvaan... vai silmään? No kuitenkin. Varsinkin jos urheilee, niin sillon luulisi käyvän suihkussa useammin, kuin 4-6 kertaa viikossa. Tuo kuulostaa, että mies käy vain joka toinen päivä suihkussa.
Itselle ideaali mies olisi mies, joka laihduttaa, koska laihdutan itsekkin.. Mutta kyllä sitä pitää suihkussa nyt jokapäivä käydä! Varsinkin jos on lihava.
Minäkin pistin merkille saman. Itse olen tottunut käymään suihkussa joka päivä, olin sitten urheillut tai en, enkä vain pysty ajattelemaan, että 4-6 kertaa viikossa suihkuttelu pitäisi puhtaana.
Laihduttamisen sijaan sinun kannattaa olla itsellesi armollinen ja opetella rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet. Kun et käytä kaikkea aikaa itsesi vihaamiseen tulee elämääsi tilaa myös muille ihmisille.
Ei näytä olevan ..
Kun ei kelpaa ;( Elämäni on ohi ..
Zincc
Mä ottaisin sut heti, jos olisin vapaa. Tosin olen jo lähellä viittäkymppiä. Voitaisiin katsoa yhdessä Poirotia ja kokkailla jotain ihanaa. Seksissä ei kovakaan ylipaino haittaa, jos mies sallii tulla päälle ja kestää sen, että omakin painoni on yli 90 kg...
Moi Ap!
Itseäni ei (järkevässä mittaluokassa) oleva ylipaino hetkauta juuri ollenkaan, paljon tärkeämpää on mm. luonne, arvot, älykkyys..
Ihastuin joskus aivan päätä pahkaa selkeästi ylipainoiseen mieheen. Itse tein silloin mallinhommia joten olin aika hoikka, silti ei tullut mieleenkään että toisen paino olisi ollut jotenkin merkittävä asia..
Ja unohda suosiolla se tinder, vaikka täällä sitä tuputetaankin about väkisin.. mulle olis totaalinen turn off jos mies olisi sieltä seuraa hakenut..
Tsemppiä laihdutukseen, toivottavasti onnistut tavoitteessasi :)
N32
Vierailija kirjoitti:
Moi Ap!
Itseäni ei (järkevässä mittaluokassa) oleva ylipaino hetkauta juuri ollenkaan, paljon tärkeämpää on mm. luonne, arvot, älykkyys..
Ihastuin joskus aivan päätä pahkaa selkeästi ylipainoiseen mieheen. Itse tein silloin mallinhommia joten olin aika hoikka, silti ei tullut mieleenkään että toisen paino olisi ollut jotenkin merkittävä asia..Ja unohda suosiolla se tinder, vaikka täällä sitä tuputetaankin about väkisin.. mulle olis totaalinen turn off jos mies olisi sieltä seuraa hakenut..
Tsemppiä laihdutukseen, toivottavasti onnistut tavoitteessasi :)
N32
Lisään vielä että vaikutat tosi mukavalta, eli älä todella menetä toivoa :)
N32
Vierailija kirjoitti:
Eikä käydä. Suihkussa käydään hikoilun(kuntoilun) jälkeen tai tyyliin joka toinen päivä. En tiedä mitä sairauksia teillä on, mutta puhtailla vaatteilla liikkuva ihminen jossain konttorityössä ei kyllä tosiaankaan muutu miksikään turaaniksi jos käy vain joka toinen päivä suihkussa.
Toivoa on, itse ainakin pidän isoista miehistä. Ottaisin lihavan miehen paljon mieluummin kuin laihan. Halatessa on kurjaa, jos kylkiluut ja selkänikamat erottaa selvästi :( En usko olevani ainoa, joka näin ajattelee.
Minusta olisi hauska myös hemmotella miestä itsetehdyillä herkuilla :) Liian tiukkapipoiset ja painostaan tarkat eivät varmaankaan arvostaisi tällaisia yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä löytäisin itselleni Vintage-kodit kuntoon-sarjan Ben Napierin tyylisen miehen, niin olisi tosiiii iloinen. Ihana mies! Ja kyllä vaimonsa Erinkin ihan kaunis on, mutta kun olen h*tero ;) https://www.housebeautiful.com/lifestyle/a26752405/ben-erin-napier-hgtv…
Eli, kyllä on isoille miehille toivoa.
Ihana ja iso on kyllä tuo Big Ben.... n. 195 cm ja 135 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä löytäisin itselleni Vintage-kodit kuntoon-sarjan Ben Napierin tyylisen miehen, niin olisi tosiiii iloinen. Ihana mies! Ja kyllä vaimonsa Erinkin ihan kaunis on, mutta kun olen h*tero ;) https://www.housebeautiful.com/lifestyle/a26752405/ben-erin-napier-hgtv…
Eli, kyllä on isoille miehille toivoa.
Ihana ja iso on kyllä tuo Big Ben.... n. 195 cm ja 135 kg.
Oli muuten 3. kauden jaksoissa laihtunut 25 kg!
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei ole pelkästään "lihalliseen tyydytyksen", onpa ällöttävä kommenti muutenkin ja paljastaa toisaalta todella kapean ajatusmaailmasi.
Juu, kyllä se yleensä on ihminen joka käyttää sovellusta ja päättää mihin sitä käyttää, eikä toisinpäin.
Mainittakoon toki, etten ole mikään huuliaan lipova Sami Hedberg -miestyyppi siellä harrastuksissa. Ennemmin keskityn itse toimintaan eli siihen, mistä maksan ja mitä menen treenaamaan.
Tuikituntemattomien pyytäminen edes kahviseuraksi on kyllä todella epätodennäköistä.
Kiitos muuten kaikille vastanneille. Muutan rutiinejani senverran, että käyn suihkussa jatkossa joka ilta.
AP