Koska aloitit palstailun? Minkä ikäinen olet? Mistä päin olet?
Oletko palstaillut pitkään av:lla? Käytkö palstalla päivittäin, viikoittain vai harvemmin? Minkä ikäinen ja mistä päin olet?
Kommentit (32)
Pari vuotta sitten ensimmäisen kerran, 3 - 4 kertaa viikossa. N60, Pohjois-Savo
Googletin Saara Aallosta, kun oli ihan ulkomailla kilpailemassa, eksyin tänne. Täällä oli hänestä niin hulluja ketjuja, että koukkuun jäin palstaan. Käyn päivittäin. 43-vuotias Pirkanmaalta.
Syksystä 2019, ikä 28v. Keski-Suomi. Käyn satunnaisesti, olen jättänyt kommentin kolmesti eli pääasiassa käyn lukemassa.
50++ nainen Pirkanmaalta, tulin palstalle ehkä viisi vuotta sitten, kun ensimmäinen lapsenlapsi oli tulossa.
Olen 32 ja olen palstaillut n. 2 vuotta
34, tulin lukemaan verkkolehteä odotusaikana ja jumiuduin tänne.
En muista ihan tarkkaan, mutta joskus ennen naimisiinmenoani ja meidät on vihitty 2000. Enemmän aloin palstailla kun vauvakuume iski häiden jälkeen. Olen 45v. Käyn palstalla jokseenkin päivittäin. Enkä ole työtön tai toimeton.
Jostain vuosituhannen alusta minäkin täällä. 51v. Nykyään harvemmin kuin aiemmin. En ole näiden vuosien aikana montaakaan aloitusta tehnyt vaikka päässytkin joskus legendaarisempiin ketjuihin.
N47 etelä-suomi. Palstalla noin vuodesta 2013. Nykyään lueskelen lähes päivittäin. Palsta tietää mielenkiintoiset uutiset aina ekana :)
2014 aloitin ensimmäisen ketjuni. Olin silloin 34.
Jo vauvana äitini esitteli minulle tämän palstan joten jo vuonna 2004 <3 Nyt olen 16v äiti ja mä röhnötetään yhdessä sohvalla ap palstaa lukien ja popcorneja syöden kun mammat riitelee