Sanoin miehelle että lähden siskolle yöksi menin oikeasti sängyn alle mistä tarkkailen mitä mies tekee kun tulee kotiin
Auta armias, jos tuo jonkun naisen kotiimme, niin vedä miestä huolella kuonoon.
Kommentit (188)
Envoi enÄä vastata kun pitää olla nyt hiljaa. Eikä tekstaamaan oikein pytsy.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi miehen aloitus, täällä olisi neljä sivua femkoiden stalkkerikiljuntaa.
Saa omassa kämpässään piileskellä. Jos oikeasti haluaa käräyttää jonkun pettämisestä niin mikä ettei. Ite kyllä kertoisin lähteväni jonnekin mutta tulisin ennen aikojani kotiin.
Nyt keksin hyvän paikan! Parveke! Sieltä voin myös tarkkailla, mihin lähtee ulkoa!
Lauantai illan viihdettä! Hahaha, pitää kyllä kokeilla joskus. Mietin vain sitä, että näin kuumina päivinä jano voi iskeä nopeasti. Ja jos juot sitten pissahätä. Tsemppi kuitenkin!
Miks kaikki masturboi kun on yksin kotona? Muuloloin ei yhtä innokkaana käydä sekstailee.
Aivan mahtavaa. Tuleekohan pitkä makuutus?
Meillä jos mä sanoisin noin, niin mieshän jäis terdelle kavereineen. Sitten joskus aamuyöstä kömpis kotiin ja mä kuorsaankin sängyn alla. Olisi siinä ihmettelemistä hänellä kuin olen sinne joutunut kesken unien.
Tää muistuttaa hyvin paljon sitä stooria, missä ap aikoi leiriytyä mökin lähistölle makuupussissa tarkkailemaan miestään. Se oli ihan hyvä.
Tämä on tositarina (valitettavasti).
Sanoin miehelleni meneväni illaksi tyttöjen kanssa terassille. Oikeasti menin vastapäiseen naapuriin. Kerrostalo, takapihalla autojen parkkipaikat.
Naapurin partsilta suoranäkymä parkkikselle.
Mies kävi viikonloppuisin yötöissä. Hänen työnsä loppuivat klo 3, mutta tuli kotiin vasta klo 8 aamulla. Kun näin hänen nousevan aamulla autosta, menin itsekin kotiin.
Noh, oli ollut yön työkaverinsa luona panemassa. Olin aavistellut jotain olevan meneillään, kun mies mielisteli tavallista poikkeavaan tapaan.
Että kannatan! Pettäjät jäävät kiinni, kun uskaltaa toimia itsensä parhaaksi. Toki, toivottavasti näin minun ei tarvitsisi enää tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tositarina (valitettavasti).
Sanoin miehelleni meneväni illaksi tyttöjen kanssa terassille. Oikeasti menin vastapäiseen naapuriin. Kerrostalo, takapihalla autojen parkkipaikat.
Naapurin partsilta suoranäkymä parkkikselle.
Mies kävi viikonloppuisin yötöissä. Hänen työnsä loppuivat klo 3, mutta tuli kotiin vasta klo 8 aamulla. Kun näin hänen nousevan aamulla autosta, menin itsekin kotiin.
Noh, oli ollut yön työkaverinsa luona panemassa. Olin aavistellut jotain olevan meneillään, kun mies mielisteli tavallista poikkeavaan tapaan.
Että kannatan! Pettäjät jäävät kiinni, kun uskaltaa toimia itsensä parhaaksi. Toki, toivottavasti näin minun ei tarvitsisi enää tehdä!
En tajua tätä palstamammojen logiikkaa. Miksi se pettäjä tarvitsee saada kiinni? Jos luottamusta ei ole, niin suhde pitäisi lopettaa ihan riippumatta siitä, pettääkö puoliso vai ei. Aivan turha vaiva kytätä ja etsiä todisteita, kun voi vain lähteä. Ei sitä eroa tarvitse kenellekään perustella ja todistella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt miehelle tuli joku teinipimatsu kylään. Ei voi olla yli 14 v.
Ap
Joko ne panee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt miehelle tuli joku teinipimatsu kylään. Ei voi olla yli 14 v.
Ap
Joko ne panee?
Mies tarjosi tytölle shampanjaa. Nyt tyttö polttaa hamppua ja kikattaa ärsyttävästi.
Ap
Mitä jos ne kohta oikeasti panee? En ilkee paljastaa että olen piilotellut täällä. Miten pääsen pois täältä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ne kohta oikeasti panee? En ilkee paljastaa että olen piilotellut täällä. Miten pääsen pois täältä?
Ap
Kysy kauniisti, pääsisitkö mukaan.
Höh, ehdin jo ajatella että tämä voisi olla ehkä tottakin😃
Täytyy myöntää, että olen oikeasti tehnyt noin. En tosin epäillyt miestä pettämisestä, vaan ihan uteliaisuuttani.
Kyllästyin varmaan alle tunnissa, kun mies vain piereskeli sohvalla sen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et pääsekään. Et enää ikinä. Nyt sinusta tulee se sängyn alla asuva MÖRKÖ!
Täällä on joku esittänyt minua, ei ole tapahtunut muuta kuin että nukahdin, mies kittaa viinaa ja lauleskelee yksinään, turpiinsa saa kyllä kunhan on tarpeeksi humalassa eikä muista mitä on tapahtunut aamulla. Ap
Siis miksi sinä päätät, että se ei saa juoda edes yksin ollessaan?
Tämähän on läppää mutta jos ei ole niin toivottavasti ymmärrät itse hakeutua hoitoon!
Aaapeeee ootko sä vielä hengissä??