Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan Propral vaikuttaa, siis montako tuntia?

Vierailija
01.06.2013 |

millaisia kokemuksia?

Jos on esim pitempi tilaisuus, joka jännittää, niin oletteko joutuneet ottamaan lisää jossain vaiheessa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaikutus kestää 3-4 tuntia, eli olen ottanut lisää, jos oma esitys ollut hieman myöhemmin. On kyllä siis jonkin verran vaikuttanut edelleen, mutta tuossa 3-4- tunnin kuluttua on alkanut huomaamaan lääkkeen tehon heikentymisen.

Vierailija
2/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla n. 8 tuntia. Hyvä lääke on, aikoja sitten olen käyttänythetken aikaa ja tiedän muutamia, jotka sitä käyttävät.Yksi on lääkäri ja kertoi, että lääkärit käyttävät sitä melko yleisesti kun on esiintymisä tms. jänniä tilanteita. Jotkut käyttävät pidempiä jaksoja putkeen, kun on paniikkioiretta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä. Rytmihäiriöiselle kerta-annostus aamuisin... 

Vierailija
4/7 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:53"]

[/quote]

Rytmihäiriöiset itse asiassa voivat ottaa 3-4 kertaa päivässä. Mistä voisi päätellä että vaikutusaika on vain 6-8 tuntia. Esimerkiksi bisoprololia otetaan tavallisesti aamuisin tai aamuin illoin.

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1855&

Vierailija
5/7 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:56"]

[/quote]

Rytmihäiriöiset itse asiassa voivat ottaa 3-4 kertaa päivässä. Mistä voisi päätellä että vaikutusaika on vain 6-8 tuntia. Esimerkiksi bisoprololia otetaan tavallisesti aamuisin tai aamuin illoin.

[/quote]

Jep. Mulla viimeiset kuusi vuotta juurikin bisoprolol lääkityksenä, annostus 1-3 krt/vrk, nyt otan kerran mikä kuulemani mukaan on se "normi". Propranololia mulla oli samalla annostuksella aiemmin, en kuollut vaikka 24 tunnin välein vain otinkin...

Vierailija
6/7 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 23:56"]

[/quote]

[/quote]

Jep. Mulla viimeiset kuusi vuotta juurikin bisoprolol lääkityksenä, annostus 1-3 krt/vrk, nyt otan kerran mikä kuulemani mukaan on se "normi". Propranololia mulla oli samalla annostuksella aiemmin, en kuollut vaikka 24 tunnin välein vain otinkin...

[/quote]

Niin no katsos kun se on yksilöllistä. Mitä vähemmillä lääkkeillä pärjää, sen parempi tietenkin. Ap voi joutua ottamaan useammin kuin sinä ja se on ihan ok.

Vierailija
7/7 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä ei ole rytmihäiriötä.

(välihuomautus)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän