Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi yliarvostetuin asia jota ihmiset yleisesti haluaa romanttisessa kumppanissa?

Vierailija
18.07.2020 |

Asia jolla ei siis todella olekaan mitään merkitystä, lopulta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivien, hääpäivien ym huomioimisen vaatiminen, mikä tarkoittaa yleensä kliseisten lahjojen ja kukkapuskien odottamista. Ihmetyttää nämä joille on melkeinpä eron paikka jos kumppani ei muista hääpäivää.

Niin tämä. Itse en välittäisi yhtään mistään koruista, merkkilaukuista tai kukkasista, mutta minut saisi todellakin syttymään jos mies huomioisi minut ostoromantiikan sijaan teoilla. Syntymä- ja hääpäivien huomioiminen on minulle enemmänkin vaivaannuttavaa (en ole naimisissa, mutta nykyisellä elämänkokemuksella).

Vierailija
22/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehtikin jo, mutta sanonpas kuitenkin: seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivien, hääpäivien ym huomioimisen vaatiminen, mikä tarkoittaa yleensä kliseisten lahjojen ja kukkapuskien odottamista. Ihmetyttää nämä joille on melkeinpä eron paikka jos kumppani ei muista hääpäivää.

Nuo nyt ehkä vielä, mutta isäin-, äitien-, naisten- ja ystävänpäivä ovat jo liikaa.

Vierailija
24/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva toisen huomioiminen esim. viesteillä työpäivän aikana. Minulle turn off.

Vierailija
25/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva lahjonta, korut, kukkakimput yms

Onhan ne toki kivoja, mutta hyvin pian niihin kyllästyy ja homma menee kilpavarusteluksi kun joka kerta pitäis olla edellistä siistimpää, isompaa ja hienompaa. Melko kalliiksikin tulee pidemmän päälle.

Jonkun vuoden tuota harjoitimme nykyisessä parisuhteessamme, mutta sitten tulimme siihen tulokseen että lopetetaan jatkuva krääsän osto ja laitetaan raha vaikka yhteisiin reissuihin.

Paljon mukavampi muistella matkoja kuin laatikon perälle unohdettuja koruja..

Vierailija
26/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo nyt ehkä vielä, mutta isäin-, äitien-, naisten- ja ystävänpäivä ovat jo liikaa.

Nyt menee jo sivuraiteille, mutta naistenpäivä ei todellakaan ole liikaa - päivän alkuperäisessä merkityksessä. Maailmassa on vielä niin iso osa naisia joiden asema on aivan liian heikko. Sensijaan naistenpäivän pitäminen minään hemmottelupäivänä yltäkylläisyydessä eläville naisille, on kyllä ala-arvoista. Sen verran feministiä minusta löytyy, että tässä minulla ei ole yhtään huumorintajua.

Vierailija
27/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttiläillallinen

Candlelight supper.

Vierailija
28/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva toisen huomioiminen esim. viesteillä työpäivän aikana. Minulle turn off.

Tämä.

Jos puolisoni laittaa viestiä kesken päivän, se on yleensä tyyliin:

"Mitä kaupasta?

Maitoo, leipää ja viimeisin Jallu.

Ok".

Vierailija
29/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse odota mitään lahjoja yms. juttuja. Minulle riittäisi ihan vain se, että toinen muistaisi syntymäpäiväni. Näin siksi, että lapsena vanhempani unohtivat synttärini ja tuntui pahalta seurata vierestä sitä, kun kavereiden synttäreitä juhlittiin. Olen tästä kertonut suhteiden alussa ja kaksi suhdetta on päättynyt osin siihen, että mies unohti syntymäpäiväni. Muitakin syitä oli mutta synttärien unohtaminen oli se viimeisin niitti. Mitään muutakaan muistamista ei tosin kyseisiltä herroilta tullut.

Vierailija
30/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen.  Pelkkä paljo puhuminen ei ole mikään tae suhteen onnistumisesta, voi käydä niinkin, että se saa asiat sotkettua entistä enemmän. 

Vierailija
31/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas erinomainen ja taivaat räjäyttävä seksi on käytännössä ainoa asia, jonka vuoksi voisin parisuhdetta harkita. Kaikkea muuta voin katsoa läpi sormien.

Vierailija
32/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa sängyssä nukkuminen. Aiempien kokemusteni perusteella en enää jaa sänkyäni muulloin kuin satunnaisesti. Arvostan hyviä yöunia.

N 49

Vierailija
33/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, joka menee luonteen edelle. On tietysti tärkeää että toinen on hoikka/urheilullinen, sehän menee sen edelle että toinen on kiva tyyppi, jota jaksaa katsella pidempään. Mieluiten on parisuhteessa tiukkapipoisen nipottajan kanssa, kunhan vaatekoko on maksimissaan 36.

Vierailija
34/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas erinomainen ja taivaat räjäyttävä seksi on käytännössä ainoa asia, jonka vuoksi voisin parisuhdetta harkita. Kaikkea muuta voin katsoa läpi sormien.

Sama. Romanttinen suhde = ennen kaikkea seksisuhde.

Muutenhan se on ystävyyssuhde.

Jos on hyvä panee niin on kovaa valuuttaa parisuhteeseen.

Vierailija
35/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa sängyssä nukkuminen. Aiempien kokemusteni perusteella en enää jaa sänkyäni muulloin kuin satunnaisesti. Arvostan hyviä yöunia.

N 49

Tämä on niin totta. Jopa samassa huoneessa nukkuminen.

Yöllä nukutaan, joten ei siinä olla läsnä kuitenkaan, eikä eri huoneessa nukkuminen tarkoita vieraantumista. Se tarkoittaa hyviä unia.

Vierailija
36/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla aikuisilla yleensä laaja kaveripiiri. Miten kavereiden määrä vaikuttaa haluttavuuteen? Mieluummin pari läheistä kuin sata hyvänpäiväntuttua.

Vierailija
37/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus. Pieni ylipaino suojaa sydänkohtauksilta ja naiset, joilla on tarpeeksi rasvaa lanteillaan elävät pidempään.

Korjataanpa tämä myytti.

Kun tutkittiin vanhuksia, huomattiin että vanhuudessa hieman ylipainoiset elivät pidempään. No sehän on selvää, koska vanhuudessa kroppa usein kuihtuu. Tutkimus jättää huomiotta ihmiset jotka eivät selvinneet sinne seitsemänkymppisiksi-kahdeksankymppisiksi asti, koska olivat ylipainoisia nuorempina.

Ja sitten huom:

- pieni ylipaino

- lanteilla, ei vatsassa ja vyötäröllä, niin kuin se useimmilla aikuisilla naisilla on

Vierailija
38/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Romanttinen suhde = ennen kaikkea seksisuhde.

Muutenhan se on ystävyyssuhde.

Jos on hyvä panee niin on kovaa valuuttaa parisuhteeseen.

Romanttinen ≠ eroottinen

Vierailija
39/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä siinä mitään.

Näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
40/41 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttiset kliseet: ruusut, kynttilät, rakkausviestit, lahjat.

Kusipäät harrastaa noita näyttääkseen, miten hienoja miehiä ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän