Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hollola - millainen paikka lapsiperheelle

Vierailija
01.06.2013 |

Olisi kiva kuulla miten lapsiperheiden palvelut toimivat Hollolassa. Onko päiväkotipaikkaa helppo saada, löytyykö hyviä harrastusmahdollisuuksia lapsille jne.? Entä mitkä olisivat lapsiperheelle mukavia asuinalueita? Entäs te jotka olette muuttaneet sinne muualta, oletteko löytäneet helposti työpaikan lähialueilta? Kiva olisi kuulla kokemuksia, kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Hollolaan :)

Täällä asuu tavallisia ihmisiä, aika monet ahkeraa omakotiasuja väestöä. Terveyskeskus toimii hyvin...jne. Itse muutimme espoosta emmekä ole koskaan katuneet. On kivaa kun "pienessä" kunnassa ihmisiä voi oppia tuntemaan, mukava moikkailla ja nähdä tuttuja arkisinkin. 20000 ihmisen joukko on silti niin iso ettei kaikki tiedä toistensa asioita.

Mun mielestä Lahden seudulta juuri Hollola on viihtyisin ja mukavin paikka lapsiperheelle.

Vierailija
2/3 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka :) pk.seudulta muutin tänne 2008 ja nyt mua ei saa millään pois <3 Terkkariin olen aina saanut ajan samalle päivälle kun on tarvinnut, muksun sain siihen päiväkotiin johon haettiin (no okei, kunnan ainoa vuoropäiväkoti ja molemmat vanhemmat vuorotöissä...), tällä viikolla avattiin uusi hieno s-market, mielestäni turvallinen liikkua "keskustassa" öisinkin. Yläastehan on tosin umpihomeessa mutta tietääkseni ensi syksynä ainakin osa siirtyy parakkeihin. Ihanaa maaseutua täällä vanhan kirkon kupeessa ja äitien kesken mahtava yhteishenki. Ja Lahteen pääsee nopeasti eikä Helsinkiinkään aja kuin tunnin. Harrastus mahdollisuuksista en niin tiedä, Messilässä on vaikka mitä, uimahalli löytyy ja sielläkin aika paljon toimintaa, kuntakeskuksessa on kiva kuntosali (jossa ei tosin kai lapsiparkkia). Avoin päiväkoti löytyy ja seurakunta järjestää kerhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat on kyllä kiven alla, mutta eikös niin ole joka paikassa. Alasta riippuen toki. Itselläni oli jo työpaikka hankittuna tänne muuttaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä