Unelma-aamusi?
Kommentit (21)
Cappuccino, lasillinen tuoretta appelsiinimehua ja croissantti.
tämä nautittuna terassilla auringossa.
Tahtoisin etä minut herättäisi eräs ihana vauvapalstalainen ja hän huutaisi joka aamu, MENE TÖIHIN.
-Kylmät kädet Oy
unelma aamuisin herään naisen suihinottoon ja kunnon liikunnat päälle.
Unelma-aamu olis viikonloppuna ja niin ettei olis mitään ohjelmaa koko päivänä. Jos kroppa kestäisi päivällä nukkumisen niin mielellään niin että vois vaan torkkua koko päivän ja välillä katsoa jotain Netflixistä ja taas torkahtaa.
Herää ja alan keittämään kahvia kun puhelimeni soi. Vastaan ja toisessa päässä on Veikkauksen edustaja, joka toivottaa hyvää huomenta ja kertoo minun eilen illalla voittaneen X pelin arvonnassa miljoona euroa. Hän vielä lämpimästi onnittelee ja kysyy miltä nyt tuntuu?
Jos näin kävisi oikeasti niin purskahtaisin valehtelematta itkuun, kun rahahuolet helpottaisi sen siliän tien. Tämä olisi tällä hetkellä oma unelma-aamuni.
Hiljaisuus, hyvä aamupala, koiran kanssa kävelyä tuntureilla maaruskan aikaan.
Olla ensimmäisenä työpaikalla (keittiö), juoda rauhassa kahvit talon piikkiin samalla silmäillen kalenteri ja käynnistellä laitteita. Päivä yleensä pilaantuu siinä vaiheessa kun seuraava tulee vuoroonsa.
Vierailija kirjoitti:
Herää ja alan keittämään kahvia kun puhelimeni soi. Vastaan ja toisessa päässä on Veikkauksen edustaja, joka toivottaa hyvää huomenta ja kertoo minun eilen illalla voittaneen X pelin arvonnassa miljoona euroa. Hän vielä lämpimästi onnittelee ja kysyy miltä nyt tuntuu?
Jos näin kävisi oikeasti niin purskahtaisin valehtelematta itkuun, kun rahahuolet helpottaisi sen siliän tien. Tämä olisi tällä hetkellä oma unelma-aamuni.
Rahahuolesi? Oletko ylivelkaantunut? Minua ei tuommoinen soitto paljon puhuttelisi, ja sitä paitsi en edes lottoa.
No en nyt ihan unelmaunelmasta tiedä (enkä jaksa edes alkaa unelmoimaan) mutta se olisi nyt aivan ihanaa jos saisi nukkua koko yön heräämättä kertaakaan eikä aamulla olisi kello soimassa vaan voisin nukkua niin pitkään kuin nukuttaa.
Mutta unelmaksi jää tuokin.
Heräisin klo 7 aamulla auringon valoon ja kokisin itseno virkeäksi ja hyvin levänneeksi. Kahvi olisi keitetty valmiiksi ja pöytään katettu monipuolinen aamupala.
Tietäisin että minulla on pitkä päivä aikaa toteuttaa rentoa vapaapäivää.
No yhden unelmani aion huomenna toteuttaa. Mahdollisimman pitkät unet, herättyä hyvä aamiainen eli smoothie luomumarjoista ja tuoretta kahvia vaahdotetulla maidolla. Sitten saunomaan ja järveen uimaan, matkalla lenkki. Tänään olen siivoillut ja käynyt kaupassa ja pessyt pyykit niin mukava jo herätä siistiin kotiin kun ei ole hommia rästissä.
Melkeen mitä vain, kunhan että kasvojen iho terve ja jokainen päivä ei ala silleen et on henkisesti siihen jo aamulla täysin loppu, vois tehdä päivisin sitten jotain
Herääminen ilman herätyskelloa hyvin nukuttujen yöunien jälkeen levänneenä ja virkeänä. Sängyssä ihanat puhtaat petivaatteet.. Sitten pieni aamuvenyttely ja aamulenkki, suihkuun vastapestyyn kylppäriin ja sitten aamupuuroa ja kahvia kietoutuneena puhtaaseen aamutakkiin ja keittiössä ei ole minkäänlaista kaaosta eikä pesemättömiä tiskejä vaan ihana siisteys ja rauhallisuus.
Kuten varmaan arvata saattaa, todellisuudessa kämppä on täyden kaaoksen vallassa ja muistuttaa lähinnä kierrätyskeskuksen varastoa. Kaikkea kaunista ja ihanaa olisi joo, mutta oikeasti täällä ei huvita eikä pysty enää tekemään yhtään mitään. Lakanoidenvaihtokin on sellainen sirkus kun saa siirtää sen tuhatta tavaraa eikä silti ole tilaa että se vaan siirtyy siirtymistään.
Ärsyttää ja ahdistaa.
Olen aamuihminen. Herään yleensä ilman kelloa. Juon paljon kahvia, luen päivän lehdet ja syön kunnon aamupalan, kesäisin omalla terassilla.
Saan tiedon että koko loppuelämänä ei ole rahahuolia ja terveys pysyy hyvänä.
Herätä virkeänä ja energisenä.