Kenen av-mamman pimpuli on sokeroitu?
Teitkö sen itse vai kävitkö sokeroitavana?
Tärkeä kysymys numero yksi: tuliko ihosta täysin sileä?
Kysyn sen takia kun minä sokeroin juuri itse pimpulin, eikä siitä tullut sileää. Karvat kyllä katosivat, mutta kun ihoa silittää, siinä on 1-2 mm pituisia värittömiä karvoja jotka pistelevät ja tuntuu, kuin koko pimpuli olisi tuollaisella sängellä. Kaikki pitkät karvat irtosivat kyllä. Pitäisikö minun sokeroida uudelleen? Miten pian?
Tärkeä kysymys numero kaksi: miten venytätte häppärien ihoa? Minusta on kovin vaikeaa venyttää sitä ja on vaikea sokeroida häppäreistä. Häpykummulta on helppoa. Sääret oli äärettömän helppo sokeroida ja tuli silkkisen sileä tulos. Miksi pimpulista ei tullut sileää?
Kiitos.
Kommentit (18)
On se ihan hyvä, jos katsoo vähän kauempaa niin ei huomaakaan sitä pikku sänkeä. Ne sänkikarvat ovat värittömiä. Minulla on normaalisti siis oranssit karvat. Mutta kun koskee kädellä sänki tuntuu. Minä tein ensin istualtaan häpykummun ja sitten kun piti mennä alemmas kävin makaamaan lattialle ja olin jalat haarallaan ja käsikopelolla sokeroin häppärit. Peräaukon ja sen seudun myös käsikopelolla ja katsoin välillä peilin kautta tuliko siistiä, ja sormilla tunnustelemalla selvisi kanssa.
Kai se tästä kun vähän harjoittelen. Ostin vasta ekan kerran tuollaista sokeritahnaa!
ap
yök. miten nainen voi puhua alapäästään sanalla pimpuli, pumpuli?? ei se mikään lasten värkki ole...yök
Minäkin voisin kokeilla! Mistä tuota saa?
Pimpulien ilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sileää saa kun sokeroi 4-6 päivän päästä uudestaan. Luonnostaan ihossa on karvoja eri kasvuvaiheissa. Aivan lyhyet karvat eivät tartu sokeriin, etenkin jos tekniikka on puutteellinen. Tähän auttaa se, että yksinkertaisesti odottaa, että nämä karvat kasvavat hieman ja toistaa käsittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Sileää saa kun sokeroi 4-6 päivän päästä uudestaan. Luonnostaan ihossa on karvoja eri kasvuvaiheissa. Aivan lyhyet karvat eivät tartu sokeriin, etenkin jos tekniikka on puutteellinen. Tähän auttaa se, että yksinkertaisesti odottaa, että nämä karvat kasvavat hieman ja toistaa käsittelyn.
Lisäisin vielä, että kosmetologilla tulos on usein parempi jo yhdellä kertaa, koska kosmetologi on kokenut ammattilainen, joka osaa tehdä sokeroinnin siten, että mahdollisimman lyhyetkin karvat irtoavat. Toki tähän voi kotonakin päästä harjoittelemalla, mutta ensikertalaisella usein on tekniikassa puutteita. Harjoitus tekee mestarin.
Yksittäisiä mustia karvoja voi alkaa ilmestymään jo ennen sitä kolmea viikkoa kun karvat alkavat kasvaa takaisin. Nämä ovat karvoja jotka olivat juuri uusiutumassa hoidon tekoaikaan. Ne voi nyppiä pois vaikka pinseteillä, niitä on yleensä niin vähän.
Siis hetkinen, mitä helvettiä tuo sokeroiminen tarkoittaa?? Ja minkä takia sellaista ylipäätään pitää tehdä? Teettekö te sitä toisia naisia vai miehiä varten? Koska oikeaa miestä ei kiinnosta tasan minkään vertaa teidän 'pimpulien' tuunailut!
Kun olen monen eri maalaisen naisen kanssa maannut, niin sen olen huomannut että latinalaiset naiset tykkää pyyhkiä tussunsa tuoksupyyhkeillä kun lähteevät baariin. Tuokin on vähän siinä ja tässä, sillä nainen jos on puhdas ja pitää huolta itsestään niin mitään älyttömiä hifistelyjä ei tarvita, niistä on vain bakteerikannalla ja nautinnolle haittaa.
Tietää Mies 34
Eikös suolaamalla säily paremmin?
Jotenkin epämiellyttävä ajatus. Eikö tule hiiva kun sokeroi limakalvonsa? Onneksi synnyin 60-luvulla t. Karvainen
kosmetologilla kun häppärit sokeroidaan, makaan selälläni ja käsiteltävän puoleinen jalka laitetaan koukkuun niin että se on samalla sitä hoitotuolia vasten eli alhaalla. sitäpä onkin vaikea itse toteuttaa täysin, jos haluaa nähdäkin tarvittavalle alueelle. sileää on tullut. enpä tiedä muusta. eiköhän harjoitus tee mestarin. en tajua miten oot ite pystynyt tehdä sen muutenkaan, sattuu sen verran paljon. eiköhän se oo nyt joka tapauksessa ihan kelpo kunnossa.