Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rakastelusessionne etenee?

Vierailija
18.07.2020 |

Millaisten vaiheiden kautta pääsette maaliin? Kuvailkaa etenemistä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan aina ensin suuseksiä vaimolle, tulee joka kerta. Jos lapset on kotona niin vain yksi orgasmi. Kahdestaan ollessamme useita. Sen jälkeen panemista parissa eri asennossa, vaimo todella passiivinen. Eikä tee aloitetta seksiin. Eikä harrasta esileikkejä, vaan odottaa että minä toimin ja hän nauttii. Ja välillä valittaa siitä, että teen aloitteen seksiin väärin, mutta ei suostu kertomaan miten se tehdään oikein.

Tämän jälkeen itken mielessäni sitä, kuinka vaimoni kertoi aikoinaan entisten miestensä kanssa harrastetusta suuseksistä antavana osapuolena, ryhmäseksistä (2N+1M) jne. Ja näitä miehiä on ollut kolminumeroinen määrä ennen minua. Ja mietin, miten tämä seksuaalisesti todella aktiivinen ja kiihkeä nainen muuttui minun kanssani lahnaksi, jota ei seksi juuri kiinnosta.

Vierailija
22/30 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne sessiot aina vähän vaihtelee.. Eilen mies alkoi hivella penistaan ja sitten kosketella rintojani kun oltiin käymässä nukkumaan. Sitten suudeltiin ja mies siirtyi nuolemaan minua. Nuoli melkeen orgasmin ja työntyi sisään lähetyssaarnaajassa. Sitten pantiin ja otettiin mukaan minun satisfyer. Nussittiin ja tulin ekana ja mies sitten. N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
24/30 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan hieroa vaimon todella isoja rintoja, ja saan seisokin, vaimo runkkaa minut kivikovaksi, sitten vaimo menee selälleen, työnnän kivikovan kaluni sisään, ja työntelen ehkä 3 minuuttia, sitten otan kaluni ulos, menen selälleni kivikova kalu pystyssä, vaimo alkaa runkata minua  , runkkaa niin kauan, että laukean räjähtäen hänen isoille rinnoille.

Vierailija
25/30 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan hieroa vaimon todella isoja rintoja, ja saan seisokin, vaimo runkkaa minut kivikovaksi, sitten vaimo menee selälleen, työnnän kivikovan kaluni sisään, ja työntelen ehkä 3 minuuttia, sitten otan kaluni ulos, menen selälleni kivikova kalu pystyssä, vaimo alkaa runkata minua  , runkkaa niin kauan, että laukean räjähtäen hänen isoille rinnoille.

...ja se vaimo varmaan on onnesta pakahtumaisillaan, kun sai kunnian sinut tyydyttää...hyi helvetti taas yksi itsekäs pas..ainen.

Vierailija
26/30 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja se vaimo varmaan on onnesta pakahtumaisillaan, kun sai kunnian sinut tyydyttää...hyi helvetti taas yksi itsekäs pas..ainen.

Onkohan tuo kommentoija hieman liikaa eläytynyt tilanteeseen ja kuvitellut itse olevansa tuo vaimo. 

Vierailija
27/30 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta varmaan

Vierailija
28/30 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä ollaan ja paljon on aikaa. Jos normaalit päivätreffit sänngyssä, niin aloitan tisseistä ja siitä alas hivelemään reisiä ja pikkkuhiljaa kohti häpykumpua. Hiljalleen hivelen häpyhuulia molemmilta puolilta ja otan sormien väliin ja hellästi "runkkaan". Jatko riippuu kuinka kiihoittunut vaimo on. Jos on valmiiksi märkänä niin haluaa sormet sisään aika nopeasti. Jos taas ei niiin hellä hively jatkuu pidempään. Kun sormet menee sisään, niin ensin kokeillaan yhdellä sormella ja sitten kaksi. Kiusoittelua pillun suulla ja välillä sisään. Sitten painaa kahdella sormella g-pistettä samalla kun kämmenellä painaa klitoriksen aluetta. Sitä jatkan kunnes vaimo repiii päälle ja haluaa minut sisäänsä. Jos lauetaan samaan aikaan niin jää siihen, mutta jos vaimo laukeaa ensin, niin hän kääntyy ympäri että voin panna loppuun takaapäin. Siihen laukean viimeistään.

Vierailija
29/30 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten menee niin, että yritän lämmitellä vaimoa hyväilemällä hänta, jolloin vaimo sanoo Ei nyt. Väsyttää/on menkat/päätä särkee. Tällöin annan vaimolle pusun poskelle tai otsalle ja menen tekemään jotain muuta tai alan nukkua.

Jos vaimon tekee mieli, saatan ensin suudella eri puolelta kehoa ja hyväillä käsillä. Usein nuolen ja imen hellästi nännejä ja hyväilen tissejä käsillä. Siirryn suukotellen jalkoväliä kohti ja aloitan hellästi nuolla pillua vaimon maatessa sängyllä. Kiihdytän tahtoa vaimon lähestyessä orgasmia. Orgasmin jälkeen jatkan hellää suukottelua.

Joskus vaimolle riittää yksi orkku, jolloin hän työntää pääni pois. Toisinaan haluaa kaksi tai kolme kertaa, jolloin nuolen jälleen hiljalleen kiihdyttäen orkkua kohti. Joskus harvoin pelkästään sormetan, mutta ehkä 95 prosenttia kerroista nuolen, koska vaimo tykkää siitä eniten. Tulee kyllä myös pelkästään sormilla.

Vaimon työnnettyä pääni pois, siirryn suoraan yhdyntään. Asento fiiliksen mukaan: lähetyssaarnaaja, vaimo ratsastaa, takaa päin lusikassa tai doggy style. Pannessa menen ihan omien fiilisten mukaan, vaimo ei ole koskaan saanut yhdynnässä ja se on lähinnä minua varten. Yhdyntä ei yleensä kestä kauaa, koska seksiä on niin harvoin. Minulla on siis yleensä aikamoiset paineet pusseissa ja kiihotun vaimoa nuollessa aina kovaksi.

Kun laukean vaimon pilluun, loikoillaan yleensä hetki siten, että vaimo on kainalossani. Sitten nukkumaan tai päivän askareisiin.

Vierailija
30/30 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän