Paras kauhu/scifileffa?
Saatiin lapsivapaa ilta miehen kanssa kun esikoinen lähti mummulaan, ja ajateltiin kattoa jtn hyvää leffaa.
Ehdotuksia kiitos =)
Kommentit (32)
Oli aika ahdistava... oli pakko katsoa välillä huonolla silmällä =D (Olen lähes sokea toisella silmällä, kätevää kauhuelokuvissa....)
ap
Hyvä että minusta oli apua leffaa valittaessa :D
T: Viesti 2 ja 5 ja muut mitä kirjotin.
Täytyy katsoa nuo muutkin sitten joskus =) Kiitos!
Uusista kauhuista Dark Skies oli positiivinen yllätys. Insidious oli myös hyvä kauhu, Sinister ei niinkään. Sekä vähä vanhemmista The Last Exorcism oli aika creepy.
The Last Exorcism oli minusta aika hölmö =D Enemmänkin komedia kauhuelementeillä....
Dark Skies, Insidious ja Sinister minulle uusia, kiitti vinkeistä =)
Ja eiku imdb.comiin kattomaan mitä leffoja ne oikein on =)
ap
Ainiin joo, lisäisin myös Grave Encounters, Apartment 143, The Devil's Carneval (musikaali), The Cabin in the Woods, ATM (AKA, No Escape) ja The Pact
T: 2
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:34"]
Sawit tai Hostellit
[/quote]
Paskoja.
Sawit nähty, Hostellit splatterii eikä sitä kauhua mitä haen..... Saw kyllä menee ehkä splatterluokkaan, mutta ainakin niissä on yritetty nähdä vaivaa ja keksiä jonkinlaista juonta elokuviin =)
Sci-Fi puolelta parasta antia ovat Aliens 2 ja District 9.
Kiitti kakkonen, tuo Apartment 143 ja Grave Encounters vaikuttavat lupaavilta =)
JA sitten täytyy toivoa etteivät ole liian pelottavia =D
Apartment 143 ei niinkään ollut hirveän pelottava, lähinnä ahdistava mutta tuo Grave Encounters oli kyllä sitä luokkaa, että mulla meinas tulla paskat housuun vaikka en ole koskaan pelännyt hirveästi kauhuleffoja vaikka olen niitä lapsesta asti katsonut :D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:40"]
Sci-Fi puolelta parasta antia ovat Aliens 2 ja District 9.
[/quote]
Nähty, suosittelen itse muille jotka selaavat tätä ketjua leffavinkkien toivossa.
ap
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:41"]
Apartment 143 ei niinkään ollut hirveän pelottava, lähinnä ahdistava mutta tuo Grave Encounters oli kyllä sitä luokkaa, että mulla meinas tulla paskat housuun vaikka en ole koskaan pelännyt hirveästi kauhuleffoja vaikka olen niitä lapsesta asti katsonut :D
[/quote]
jaix....
ap
Ainiinjoo, lisäilin vielä että jos tykkäät kauhukomedioista yhtään, niin Död Snö (Dead Snow) oli aika mukavaa kamaa. Zombi-Natseja, kuka ei vois niistä tykätä? Ja splattereista norjalainen Fritt Vilt 1 ja 2 oli melkosen hyvää kamaa myös.
Hhhhhmmm.
The Others
Signs
Kuudes aisti
Sawit
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:44"]
Hhhhhmmm.
The Others
Signs
Kuudes aisti
Sawit
[/quote]
Nähty, mutta kiitos =)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 18:44"]
Ainiinjoo, lisäilin vielä että jos tykkäät kauhukomedioista yhtään, niin Död Snö (Dead Snow) oli aika mukavaa kamaa. Zombi-Natseja, kuka ei vois niistä tykätä? Ja splattereista norjalainen Fritt Vilt 1 ja 2 oli melkosen hyvää kamaa myös.
[/quote]
Död snö oli jees =) Fritt Vilteihin voisi tutustua... kaikki on hauskaa norjaksi lausuttuna....
i spit on your grave.
Suoraan sanottuna ihan karmea. Vaikka kauhusta tykkään niin kyllä meni väreet selkäpiitä pitkin..