Rusehtava valkovuoto
Hei Onko normaalia että tulee sellaista pikkanen määrä rusehtavaa valkovuotoa,välillä ei tule mitään,oon nyt rv 9+0,on nyt eilisestä ja tämän päivän aikana tullut,välillä ei tuu mitään,virtsa on puhdas ainoastaan pikkuhousunsuojaa jää ihan piikkiriikkinen pläntti vai voisiko kyse olla tulehduksesta?
Neukkuun soitin eilen ja sanoi että seurailepa sitä ja jos alkaa tulla enemmän niin lääkäriin,toistaiseksi mulla ei oo mitn muuta kipuja mitä nyt vähän tuntuu jolmottelee alaselkääpi,mut ainakin maanantaina kun tsekkasivat sisätutkimus niin kaikki oli kunnossa,muá ei ole vielä ultrattu ekaa ultraa odottelen.
Kommentit (4)
Varmaan neuvolan ohjeet o at ihan hyvät. Itse olen ollut viisi kertaa raskaana ja minulla on kolme lasta. 3/5 raskaudesta minulla on ollut vuotoja. Yhdessä tosi runsaasti sellaista ruskeaa jopa hieman punaista. Tämä runsasvuotoinen raskaus leikkii tässä vieressä. Toisaalta minulla on kaksi varhaisraskauden keskenmenoa, joissa oli vain hoeman niukkaa ruskehtavaa valkovuotoa näkyvissä. Tsemppiä ja onnea matkaan. Kaikki on varmasti hyvin.
Kiitos,pikkasen huolestuttaa kun mulla ed keskenmeno viikoilla 10+1 niin sen takia pelko persiissä mutta uskon että tämä on normaalia,toivon ainakin,kiva tietää että en ole yksin asian kanssa.
Minulla oli samanlaista, ja se oli ihan normaalia ja meni ajan kanssa ohi. Sitten jos vuoto muuttuu runsaaksi ja kirkkaaksi, on vasta syytä huoleen.