Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet sitoutuu parisuhteeseen

Vierailija
18.07.2020 |

En ymmärrä miksi jotkut miehet haluavat tai menevät sitoutumaan parisuhteeseen, mutta samalla he haluavat muita naisia, ja tekevät oikein ennätystä kuinka monen naisten housuihin pääsevät eli siis pettävät.

Jos ette ole valmiita olemaan yhden naisen kanssa sen oman rakkaanne niin ei kannata sitten sitoutua.

Säälittävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heillä on ongelmia oman itsensä kanssa. Naisten keräämisestä voi saada esim. pönkitystä omalle egolle ja huonolle itsetunnolle. “Hei mä kelpaan tolle ja tolle -> olen haluttava tyyppi”. Eli elämä pyörii sen oman epävarmuuden ja omien tunteiden ympärillä, eikä edes sen takia osata rakastaa muita tai ottaa muiden tunteita huomioon.

Pettäjä on aina jollain tapaa itse rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tiedossa niin silloin ei tietenkään pidä miestä hankkia. Jos hankkii parisuhteen niin pitää hyväksyä, että miehellä on 20 naista ja sinulla yksi mies. Et ole mitenkään tärkeä, mutta sentään on jonotusnumero. Saat myös tehdä kotityöt ja osallistua miehen elatukseen, sitä ei muut naiset saa tehdä.

Vierailija
4/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on parisuhteessa saa helpommin irtosuhteitakin. Naiset pitävät varatuista miehistä. Ja tämä ei siis ole mitään urbaania legendaa, moni nainen oikeasti ihan myöntänyt tämän pienessä hiprakassa. Itse en ole pettäjä mutta ymmärrän hyvin näitä miehiä. Jos olet sinkku et saa seksiä mistään mutta jos olet parisuhteessa sitä on tarjolla ovista ja ikkunoista.

Vierailija
5/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on parisuhteessa saa helpommin irtosuhteitakin. Naiset pitävät varatuista miehistä. Ja tämä ei siis ole mitään urbaania legendaa, moni nainen oikeasti ihan myöntänyt tämän pienessä hiprakassa. Itse en ole pettäjä mutta ymmärrän hyvin näitä miehiä. Jos olet sinkku et saa seksiä mistään mutta jos olet parisuhteessa sitä on tarjolla ovista ja ikkunoista.

Tuo on kyllä joo totta. Mutta on siinä sekin, että varattuna et myöskään vaikuta epätoivoiselta eikä ole erityistä tarvetta saada sitä naista iskettyä, joten siksikin alitajuisesti mies vaikuttaa kiinnostavammalta.

Vierailija
6/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on ongelmia oman itsensä kanssa. Naisten keräämisestä voi saada esim. pönkitystä omalle egolle ja huonolle itsetunnolle. “Hei mä kelpaan tolle ja tolle -> olen haluttava tyyppi”. Eli elämä pyörii sen oman epävarmuuden ja omien tunteiden ympärillä, eikä edes sen takia osata rakastaa muita tai ottaa muiden tunteita huomioon.

Pettäjä on aina jollain tapaa itse rikki.

Eli 80% miehistä on jollain tapaa rikkinäisiä? En ihan allekirjoita tuota mitä kirjoitit. Kyllä ne on ne himot jotka vie miestä/naista. Ja kotona se jäätävä tunnelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän