Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmankevyt tapa saada lattia puhtaaksi

Vierailija
18.07.2020 |

Tarvitset nivellastan ja vaikka Cifonet-liinan. Kostutat liinan ja laitat lastaan. Huuhdot liinan juoksevan veden alla. Kevyttä ja nopeaa. Ei enää vesiämpäreitä joiden likavedessä huuhtoessa sama lika päätyy lattiaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Lattiatilaa on paljon, kokeilen.

Vierailija
2/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla pesenkin lattian, mutta käytän kunnollista lattialiinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kostutat valmiiksi pari mikrokuituliinaa ja kun ensimmäinen likaantuu, heität sen pyykkiin ja vaihdat puhtaan.

Vierailija
4/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myydään lastoja, johon saa mikrokuituisia "liinoja"

On myyty jo 20 wuotta. Ja tuon niksi käytön olen nähnyt myöskin jo 20 wuotta sitten ..

Zinc

Ei mitään uutta tässä ketjussa ..

Ne valmiit on vaan parempia, kun ne pysyy paikoillaan. Kun lastaan laittaa jonkun liinan, niin se alkaa aina putoilemaan siittä veke ..

Vierailija
5/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kastele luuttuani likavedessä, yäk. Mulla on useampi siivousliina, jotka pesen. En kasta niitä ämpäriin uudestaan, muutenhan levitän likaa vain ympäriinsä. 

Siksi en koskaan palkkaisi siivoajaa, koska et yhtään tiedä siivoaako hän oikeasti vai levittääkö vain likaa mpäriinsä. Kun siivoan itse, tiedän että pinnat ovat oikeasti puhtaita. En myöskään pidä siitä, että vieras koskisi meidän tavaroihin ja ehkä penkoisi paikkojakin.

Vierailija
6/6 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kastele luuttuani likavedessä, yäk. Mulla on useampi siivousliina, jotka pesen. En kasta niitä ämpäriin uudestaan, muutenhan levitän likaa vain ympäriinsä. 

Siksi en koskaan palkkaisi siivoajaa, koska et yhtään tiedä siivoaako hän oikeasti vai levittääkö vain likaa mpäriinsä. Kun siivoan itse, tiedän että pinnat ovat oikeasti puhtaita. En myöskään pidä siitä, että vieras koskisi meidän tavaroihin ja ehkä penkoisi paikkojakin.

Mun viimeistelyssä mä pesen toiseen kertaan sillä mikrokuituisella mopilla, että jos jotain on levinnyt, niin lähtee viimeistään poijens. Eka pesu on aina vähän semmoinen -> suurimmat osat pois pesu ..

Zinc

Tokalla sitten puhdistetaan loput oikeasti ..