Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten saan rakkaan vaimoni takaisin nukkumaan makuuhuoneeseen?

Vierailija
17.07.2020 |

En tiedä onko tämä se kuuluisa seitsemän vuoden aviokriisi, mutta vaimo ei ole huhtikuun jälkeen nukkunut vieressäni eikä tullut kertaakaan makuuhuoneeseen. Rehellisesti sanottuna en pidä tavasta jolla vaimo laiminlyö minua, koska olen tottunut nukkumaan rakkaan vieressä. Olen yllättänyt vaimon nukkumasta vierashuoneesta tai olohuoneen divaanisohvalta, mutta en saa yhteyttä eikä vaimo halua keskustella. Mitään pahaa en ole tehnyt enkä loukannut. Pettämistä ei ole, siitä olen aivan varma. Muuten puhumme asioista ja vietämme aikaa yhdessä, mutta emme nuku. Huhtikuussa vaimo teki pari kertaa niin että lähti yöllä juomaan vettä ja oli laittanut tyynyn syliini etten heräisi - vaimo yritti tyynyllä korvata itsensä mutta heräsin ja löysin vaimon keittiöstä juomasta. Tästä tuli pientä eripuraa, koska vaimo tietää etten pidä kun hän korvaa itsensä tyynyllä. Tykkään nukkua sylikkäin toisen lähellä ja tietenkin annan tilaa en ole kokoaikaa kiinni vaimossa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samaa ongelmaa, mies nukahtaa työhuoneen sohvalle 5 yönä viikossa.

Vierailija
22/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän siis sanoo kun yrität keskustella asiasta?

Välttelee, ei vastaa kun kysyn miksi emme voi enää nukkua samassa vuoteessa tai alkaa tekemään muuta. Sanon että rakastan enkä painosta tai vaadi mutta en saa vastakaikua.

Et muka painosta etkä vaadi, mutta kyttäät, penäät selitystä ja oletat,e ttä sulla on joku oikeus määrätä, missä ja miten toinen nukkuu, edes vessaan tai juomaan ei saisi yöllä lähteä.

Täähän on provo, onhan. Huono, mutta provo kuitenkin.

Mut pahinta on, että tämmöisiä on oikeestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso heiluu unissaan ja kuorsaa, lisäksi hän on yöllä hikinen ja kuuma sekä tökkii elimellään (siis sää seisiöitä öisin). Olemme hankkineet kaksi vuodetta makkariin. Mies ei ensin tästä ehdotuksesta tykännyt, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut erilliset huoneet.

Vierailija
24/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja hommaa uusi vaimo.

Tämä on muuten ainoa toimiva konsti tuollaiseen tapaukseen.

Vierailija
25/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutijaa jaa jaa trollih iskee. Tämän tyyli on niin tuttu

Vierailija
26/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko provoilijaa

Vierailija
27/27 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorsaat varmaan.

Ton kuorsaamisen takia mulla on nyt oma makuuhuone, parasta. Viiskymppisenä ollaan. Mutta jos ukko olis vielä ollut takiainen niin hengestään olis päässyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän