Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten saan rakkaan vaimoni takaisin nukkumaan makuuhuoneeseen?

Vierailija
17.07.2020 |

En tiedä onko tämä se kuuluisa seitsemän vuoden aviokriisi, mutta vaimo ei ole huhtikuun jälkeen nukkunut vieressäni eikä tullut kertaakaan makuuhuoneeseen. Rehellisesti sanottuna en pidä tavasta jolla vaimo laiminlyö minua, koska olen tottunut nukkumaan rakkaan vieressä. Olen yllättänyt vaimon nukkumasta vierashuoneesta tai olohuoneen divaanisohvalta, mutta en saa yhteyttä eikä vaimo halua keskustella. Mitään pahaa en ole tehnyt enkä loukannut. Pettämistä ei ole, siitä olen aivan varma. Muuten puhumme asioista ja vietämme aikaa yhdessä, mutta emme nuku. Huhtikuussa vaimo teki pari kertaa niin että lähti yöllä juomaan vettä ja oli laittanut tyynyn syliini etten heräisi - vaimo yritti tyynyllä korvata itsensä mutta heräsin ja löysin vaimon keittiöstä juomasta. Tästä tuli pientä eripuraa, koska vaimo tietää etten pidä kun hän korvaa itsensä tyynyllä. Tykkään nukkua sylikkäin toisen lähellä ja tietenkin annan tilaa en ole kokoaikaa kiinni vaimossa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaat varmaan.

Vierailija
2/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa sanoa että kuorsaat kovaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vaimoasi. Pelkkä ajatus siitä, että joku on koko ajan vaatimassa minua käyttöesineeksi - kiitos ei!

Parhaiten saat vaimon makuuhuoneeseen takaisin siten, että molemmilla on oma vuode ja välissä 80 cm.

Vierailija
4/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kehtaa sanoa että kuorsaat kovaa?

En kuorsaa eikä kuorsaa vaimokaan.

Vierailija
5/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän vaimoasi. Pelkkä ajatus siitä, että joku on koko ajan vaatimassa minua käyttöesineeksi - kiitos ei!

Parhaiten saat vaimon makuuhuoneeseen takaisin siten, että molemmilla on oma vuode ja välissä 80 cm.

Miten niin vaadin? Emme ole toistemme talutusnuorassa mutta haluan että asiat ovat kuten ennen. En osaa nukkua yksin kun kaipaan rakasta.

Vierailija
6/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän siis sanoo kun yrität keskustella asiasta?

Vierailija
7/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette pysty keskustelemaan asiasta, niin parempi jättää se sika.

Vierailija
8/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiraudat on hyvä. Osta vaikka sellaiset karvalla pehmustetut.

Vierailija
9/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomassa? Siis ryyppäämässä, vai mitä?

Vierailija
10/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Rehellisesti sanottuna en pidä tavasta jolla vaimo laiminlyö minua, koska olen tottunut nukkumaan rakkaan vieressä. Olen yllättänyt vaimon nukkumasta vierashuoneesta tai olohuoneen divaanisohvalta - - Huhtikuussa vaimo teki pari kertaa niin että lähti yöllä juomaan vettä ja oli laittanut tyynyn syliini etten heräisi - vaimo yritti tyynyllä korvata itsensä mutta heräsin ja löysin vaimon keittiöstä juomasta. Tästä tuli pientä eripuraa, koska vaimo tietää etten pidä kun hän korvaa itsensä tyynyllä. ”

Ziisus sä kuulostat ihan sairaan ahdistavalta!

Vierailija
11/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille omat huoneet. Vaimon on saatava nukkua rauhassa. Itselle oli viimeinen niitti kun heräsin kauhukohtaukseen kun en voi liikkua tai hengittää kun miehellä kuristusasento ja puoliksi päälläni. Lisäksi epäsäännölliset rytmit. Toinen haluaa katsoa telkkaria sängyssä ja toinen nukkua. Toinen menee klo 8 sänkyyn, toisella nukkumisvaikeuksia. Toista palelee ja toinen haluaisi nukkua viileässä. Kuorsaaminen ja piereskely, ei kiitos.

Vierailija
12/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vaadin? Emme ole toistemme talutusnuorassa mutta haluan että asiat ovat kuten ennen. En osaa nukkua yksin kun kaipaan rakasta.

Sinä haluat, että asiat ovat kuin ennen, mutta vaimosi haluaa nukkua ilman kahletta

Vierailija
13/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelee, ei vastaa kun kysyn miksi emme voi enää nukkua samassa vuoteessa tai alkaa tekemään muuta. Sanon että rakastan enkä painosta tai vaadi mutta en saa vastakaikua.

Vierailija
14/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomassa? Siis ryyppäämässä, vai mitä?

Yllätin vaimon keittiöstä juomassa vettä.

Vierailija
15/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
16/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluat, että asiat ovat kuin ennen, mutta vaimosi haluaa nukkua ilman kahletta

Kyllähän se mietityttää kun vielä maaliskuussa vaimo sanoi että tykkää nukkua sylikkäin ja olla lähellä - oikein takertui minuun lujemmin kiinni. Kuukauden päästä alkoi "pakeneminen".

Vierailija
17/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se lehmä!

Shhh. Pitää sanoa "sika".

Vierailija
18/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstatrollimme löysi taas uuden aiheen. Jälleen varmasti sama, että mikään neuvo ei auta, vaan jankkaaminen ja jankkaaminen jatkuu. Kunnes mode poistaa ketjun.

Vierailija
19/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelee, ei vastaa kun kysyn miksi emme voi enää nukkua samassa vuoteessa tai alkaa tekemään muuta. Sanon että rakastan enkä painosta tai vaadi mutta en saa vastakaikua.

Voisitko kirjoittaa kirjeen?

Vierailija
20/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo meni keittiöön juomaan vettä ja sinä "yllätit hänet juomasta vettä". No oho! Olet myös "yllättänyt hänet nukkumasta vierashuoneesta", no shit sherlock, missä hän nukkuisi jos ei ole makuuhuoneen vuoteessa. Jokin tässä nyt mättää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi