Kummasta miehet oikeasti tykkää?
Naapurintyttö tyylisistä, luonnollisista, vähän meikkaavista naisista vai naisista joilla on, tekotukka, tekokynnet, tekoripset, tekotissit, tekorusketus jne.
Jos täällä kirjoittelee miehiä, niin valaiskaa mua ja kertokaa kummat sytyttää! :)
Kommentit (23)
Tää on hauska :) Noh miehet ei varmaan oo ihan noin yksoikosia ja kaikki samaa mieltä, mutta ehkä se yleensä menee niin, että ns. barbiet menee kyllä baarikaverina ym. mutta ei niitä vaimoksi yleensä ota kuin hunks-tyyppiset.
Itse olen luonnollisen näköinen, mutta tosi "huolella viimeistelty". Omat hiukset ilman lisäkkeitä, väriä toki on mutta ei poikkea montaa astetta omistani, geelikynnet (ei siis mitkään neliskanttiset rakennekynnnet),piilolinssejä e käytä kun kävin silmäleikkauksessa rinnat on ihan ok kuosissa kahden lapsen jälkeen mutta kokotusleikkauksessa olen käynyt (edes sisarukset tai ystävät eivät tiedä eivätkä ole voinneet huomata mitään), minulla on kesäisin maltilliset ripsipidennykset, muuten en meikkaa kuin korkeintaan huulikiiltoa ja joskus poskipunaa (talvella ei pidennyksiä ja meikkaan huolellisemmin) jne.
Ja yllätys....mieheni pitää luonnollisen näköisistä naisista eikä edes tiedä kaikista pikkuniksesitä joita olen itselleni vuosien varrella tehnyt :) Ja wt-miehestä en puhuisi, sillä puku päällä lähtee töihin (kuten minäkin, eli en ole kynsiäviilaava kotiäiti) ja kantaa vastuuta 56 miljoonan budjetista ja n. 350 hengen esimiestyöstä
Että näinkin voi asiat olla :D
Ensimmäinen mulle kiitos, mutta eipä nuo ulkoiset seikat kyllä ole kuin osa kokonaisuutta. Sellainen nainen on muuten hyvä joka tykkää myös seksistä :)
Ystäväni pitivät mua outona, kun kerroin että mun mielestä korkokengät ovat turnoff.
Juhani, 32