Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen nainen nyt sait vihdoin sen 5min julkisuudessa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lor tot mitä minä sanoin, että teidän stoorit näkee päivänvalon;)

Vierailija
2/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhaaaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs se nyt tuntuu kun omat seikkailut ovat oikein päässeet lehteen asti? Vieläkö nautit kakkosena olosta?

Vierailija
4/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eikö kukaan halua tulla kehuskelemaan kuinka taas onnistui naiputtamaan varatun miehen kanssa ja kuinka on taas käyty kesälomareissulla tämän hupiukon kanssa, sillä välin kun sen äijän ruma vaimo raataa hellan ääressä sen rääkyvän ipanan kanssa?

Vierailija
5/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen, itse toimin makutuomarina."

En itse välttämättä haluaisi saada toisen naisen valikoimaa lahjaa.

Vierailija
6/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Fiksut miehet ovat varattuja, osaavat huolehtia parisuhteistaan ja pysyä suhteessa” ristiriitaista. Miten voi olla fiksu, jos pettää? Osaa huolehtia parisuhteesta? Siis irtosuhteesta.

Vierailija
7/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaupunkilomat on myös kivoja. Mies ostaa sieltä usein lahjoja vaimolleen ja lapsilleen, itse toimin makutuomarina."

En itse välttämättä haluaisi saada toisen naisen valikoimaa lahjaa.

Kukapa haluaisi? Mutta nämä ovatkin näiden itsekk äiden äm mien aivopieruja.

Vierailija
8/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Fiksut miehet ovat varattuja, osaavat huolehtia parisuhteistaan ja pysyä suhteessa” ristiriitaista. Miten voi olla fiksu, jos pettää? Osaa huolehtia parisuhteesta? Siis irtosuhteesta.

Näitkö sitä alkuperäistä ketjua? Nuo artikkelin kaikki stoorit on lainattu täältä palstalta, kun jonkun lor ton piti päästä kehumaan, kuinka panee varattua.. siitäkös nämä muut leh mät rupesivat vasta lentämään ja alkoivat kilpaa kertoilla omia stoorejaan tänne.

Vierailija
9/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte tuohtua? Pelottaako teitä että oma mies on vietävissä vai?

Vierailija
10/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte tuohtua? Pelottaako teitä että oma mies on vietävissä vai?

Ehei toki! Ja vaikka olisikin, niin sittenpä lähtee. Tiedän ainakin itse olevani parempi ihminen jos mies on niin ääliö, että on vieteltävissä jonkun lor ton toimesta. Eihän ketään voi omistaa edes! Tästä aiheesta on vain hauskaa keskustella!

Vierailija
11/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten että samaisessa alkuperäisessä ketjussa, josta nuo artikkelin stoorit on lainattu, niin siellä joku mies puolusteli näitä kakkosia ja juurikin yritti levittää miten kaikki vaimot ovat mällipatjoja ja hyväksikäytettäviä leluja!

Vierailija
12/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen toinen nainen on vähän aikaa sitten eronnut nainen, jota itseään on petetty pitkässä liitossa.

Ne ovat vaan tottuneet siihen, että miehet pettää eivätkä usko voivansa saada parempaa kohtelua.

Vierailija
13/13 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen toinen nainen on vähän aikaa sitten eronnut nainen, jota itseään on petetty pitkässä liitossa.

Ne ovat vaan tottuneet siihen, että miehet pettää eivätkä usko voivansa saada parempaa kohtelua.

Mistä tällainen uskomus?