Kysymys suuresta ikäerosta paasaavalle: Onko ehtinyt tapahtua suurta vahinkoa
kun ystäväni alkoi 24-vuotiaana seurustella 33-vuotiaan miehen kanssa? Ovat olleet jo vuosia yhdessä ja yhteinen lapsikin on.
Onko ystävälleni tullut jotain vahinkoa tästä suhteesta, pitäisikö minun ryhtyä jonknilaisiin toimiin, ystäväni "pelastamiseksi"?
Kommentit (5)
Ei niitä paasaajia ole kuin yksi...
Onkohan se palstapersun kavereita tai peräti sama ihminen?
Mä olin 16v. Kun aloin seurustelee mieheni kanssa... Mies oli silloin 31v. Ihan normaalia ainakin meillä kaikki ja 3 yhteistä muksuu! ;)
Ikäerohullun mieshän jätti hänet nuoremman naisen takia joten vähän sympatiaa hei naiset!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 05:08"]
Ikäerohullun mieshän jätti hänet nuoremman naisen takia joten vähän sympatiaa hei naiset!
[/quote]
Joo, jos ikäerohullu ei olisi seonnut ja spämmännyt tätä ja ilmeisesti paria muutakin palstaa täyteen kaksikymppisten haukkumista, tai jos ikäerohullu menisi hoitoon pakkomielteensä kanssa, kukaan ei tuntisi muuta kuin sympatiaa häntä kohtaan, onhan ikis tämän draaman kärsinyt osapuoli. Mutta kun ei.
Miksi et ole kertonut tästä aiemmin??!!
Nyt on kiire! Vaikka ystäväsi on jo yli sen maagisen 25v, hän on aloittanut seurustelun alle marginaalin. Tämän seurauksena suhde aiheuttaa edelleen hänelle alitajuntaista stressiä, epävakautta ja hajoamista ja voi ajan myötä johtaa ties minkälaisiin psyykkisen rakenteen ongelmiin. Ystäväsi on saatava pois suhteesta.
Heti huomenna aamulla menet ystäväsi luo ja viet hänet lapsineen turvakotiin, jos muuta tilapäistä asuinpaikkaa ei ole tarjolla. Sieltä voitte sitten rauhassa etsiä ystävällesi uutta kotia ja jossain vaiheessa vaikka omanikäistä uutta puolisoakin.
Tämä on välttämätöntä ystäväsi ja lapsensa tulevaisuuden ja psyykkisen eheyden kannalta!
En ole ikäerohullu, muuta hän taatusti allekirjoittaa kaiken edellämainitun.