Tunnetko yhtään miestä, joka ei tykkäisi isoista rinnoista?
Kommentit (77)
Heh, tehtiin joskus "tutkimus" kaverin kanssa reilu parikymppisenä ja kyseltiin omanikäisiltä ja vanhemmiltakin miehiltä, että millaisista rinnoista he pitävät... Lähes kaikilta tuli vastaukseksi, että sellaiset C-D-kupit, mutta sitten pitää olla hoikka vyötäröstä ja hyvä perse! Sellainen tiimalasi vetosi siis... Jotkut sanoivat, että "v*tun isot" ja jotkut sanoivat, että ovat mielummin persemiehiä ettei tissien koolla ole väliä... Ja niin miltei kaikilla oli myös se, että rintojen kuuluu sopia kroppaan ettei esim. todella pienellä ja sirolla naisella ole mitään F-kuppia... :DD Tätä nyt ei kannata ottaa ihan tosissaan...
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:17"]
Mun mies tykkää hoikista, siroista naisista. Ylimääräinen rasva ei viehätä sitä, oli se sitten mahassa tai rinnoissa.
[/quote]
tää on just tätä kateellisten mollausta! rinnastetaan tissit läskiin vaan siks, et itellä ei oo. Mä olen hoikka, mut tissit 70j, ja mammossa näkyy, että suurin osa on maitorauhasta. harkitsen pienennysleikkausta. Oma mies ei olemitenkään erityisen tissi-innostunut, harmi vaan, on enemmän pyllymiehiä. Tykkää kyllä tisseistäni, muttei mitenkään hulluna. Muut miehet sitteng kyllä ovat erityisen törkeitä ja tuntuu, että suurin osa kyllä tykkää isoista tisseistä. Itse tykkään pienistä, mutta en silti hauku ketään, kuten lainaamani henkilö, jolla taitaa olla ongelmia oman itsetuntonsa ja tissiensä kansssa, kun pitää muita mollata.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 10:58"]
Mun mies tykkää hoikista, siroista naisista. Ylimääräinen rasva ei viehätä sitä, oli se sitten mahassa tai rinnoissa.
[/quote]
tää on just tätä kateellisten mollausta! rinnastetaan tissit läskiin vaan siks, et itellä ei oo. Mä olen hoikka, mut tissit 70j, ja mammossa näkyy, että suurin osa on maitorauhasta. harkitsen pienennysleikkausta. Oma mies ei olemitenkään erityisen tissi-innostunut, harmi vaan, on enemmän pyllymiehiä. Tykkää kyllä tisseistäni, muttei mitenkään hulluna. Muut miehet sitteng kyllä ovat erityisen törkeitä ja tuntuu, että suurin osa kyllä tykkää isoista tisseistä. Itse tykkään pienistä, mutta en silti hauku ketään, kuten lainaamani henkilö, jolla taitaa olla ongelmia oman itsetuntonsa ja tissiensä kansssa, kun pitää muita mollata.
[/quote]
Yhtään naista ikinä ihmiskunnan historiassa ei ole jätetty liian isojen rintojen takia. Ei ikinä. Ei edes natsit tai maahanmuuttajat.
Se on varmaa, että kesällä miesten päät kääntyy eniten niiden kaduilla pompahtelevien isojen rintojen perään. Eri asia sitten on, onko se merkki siitä että kaikkien tissejä tuijottelevien mielestä isommat on paremmat. Tunnen pari tissimiestä joiden mielestä käteen sopivat B-kupit on just parhaat, ja tosi isot tissit (D+) on enemmän kuriositeetti jota voi ihmetellä pelonsekaista kunnioitusta tuntien.
A on paras. Sellainen, että sopii käteen. m28
Kyllä se on fakta, että jos isot rinnat on näyttävästi esillä, niin KAIKKIEN miesten päät kääntyy!
Hämmentää kun puhutaan että esim B olisi hyvä. B mikä?? 65B on totaalisen eri kokoinen kuin vaikka 85B.
Tunnen yhden joka on sitä mieltä että pienet on paremmat, tykkää muutenkin siroista naisista. Monen kanssa ei kyllä ole tullut asiasta keskusteltua sen syvällisemmin, itselläni on kai niin peruskokoiset tissit (70D) etteivät paljoa tunteita ja puhetta herätä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:24"]
Kyllä se on fakta, että jos isot rinnat on näyttävästi esillä, niin KAIKKIEN miesten päät kääntyy!
[/quote]
Niin kääntyy lähes kaikkien naistenkin päät. Luultavasti se ei kuitenkaan aina ole merkki ihailusta tai himosta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:20"]
[/quote]
Entä jos ei ole kyse rasvasta, vaan rauhaskudoksesta. Eivät isot rinnat aina ole läskiä. Yleensä hoikilla ja luonnostaan isorintaisilla on vain enemmän rauhaskudosta.
[/quote]
Mulla on liian suuret rinnat painooni nähden. Painan 54 kg, olen 169 cm pitkä MUTTA rintani ovat D kuppi!!! Inhoan niitä syvästi. Gyneni kehoitti mun olla niihin tyytyväinen ja kertoi juuri saman kuin sinäkin, eli et mulla sitä rauhaskudosta on paljon ja siihen ei voi laihduttamalla vaikuttaa. Lapsia mulla ei vielä ole, jännittävää nähdä mihin mittoihin rinnat paisuu raskausaikana ja imettäessä!
Mä en ole ollut koskaan tyytyväinen rintoihini, mulle ne on liian suuret ja inhoan sitä että miehet kiinnittää niihin huomiota :( olen ujo, enkä tykkää pukeutua rintoja korostavasti. Haluaisin olla pienirintainen ja sporttisen poikatyttömäinen, just sellainen kuin ne jotka tulee tähän ketjuun kehuskelemaan terhakoita pieniä rintojaan :(
[/quote]
Mikä teitä naisia vaivaa. Kysymys miesten mieltymyksistä, ja puolet ketjusta on vuodatusta naisten omista rinnoista.
Ovat joko liian isot tai pienet. Sopivia ei ole ja vainoharhaisuus on huipussaan, kun oma mies jotenkin outo, kun väittää että vaimon rinnat on ne parhaat.
Itse tykkään vähän isommista, mutta olen vakavasti seurustellut naisen kanssa, jolla oli aivan ihanat pienet a/b-? rinnat, joita himoitsin. Vaimolla on b+/c? joka vastaa enemmän "luontaista" makuani, mutta vaimo on valittu muilla ominaisuuksilla kuin rintojen koolla.
Ja tunnen miehen, joka ei isoista välitä. Kaikki tyttöystävät/vaimot ovat hänellä olleet samasta puusta veistettyjä vähän kuivakoita "latta"rintaisia naisia.
Teinivuosina isot tissit oli kivoja, mutta nykyään urheilullinen kroppa mielyttää silmää enemmän. Ehkä siihen vaikuttaa sekin, että painovoima on kettumainen asia isojen tissien kannalta. Eli vuosien myötä rintojen muodokuus häviää ja nännit tuppaavat laskeutumaan alaspäin.
Täältä siis ilmoittautuu yksi sirojen naisten suosija.
M35
Ja naistenkin, ainakin mun; onhan se hätkähdyttävä näky. Vähän kuin kulkisi takapuoli paljaana.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 11:24"]
[/quote]
Rinnat on kyllä mahtava juttu! Mutta liika on liikaa näissäkin. Eli sellaiset Jordan / Pamela tyyliset tissit on kyllä liikaa (ja vieläpä silikonia juu) Mutta silaritkin voi olla kyllä nätit. D-kokoiset on vielä kivat, mutta siitä isommat ei ole enää niin "hyvät". Tämä on mies näkökanta asiaan.
Kahden miehen, omat miesystävät poislukien, kanssa olen keskustellut aiheesta, ja he olivat yhtä mieltä siitä, että kaikki heidän näkemänsä luonnolliset eli ei-silikoniset tissit ovat olleet ihania. 30 + ja - -ikäiset miehet kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:00"]
Ilmeisesti ketjun tarkoitus on taas jälleen aiheuttaa pienirintaisille alemmuuskompleksia.
Itselläni on pienet rinnat, mutta luonostaan hyvä perseeni sitten kompensoi tilanteen ;)
[/quote]
Mistä näin päättelit?