Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään miestä, joka ei tykkäisi isoista rinnoista?

Vierailija
30.05.2013 |

Isoilla tarkoita D -->

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kovasti mun kiinteistä c/b-palloista <3

Vierailija
42/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

D on jo turhan iso, ei ole kauniit. A ja B puolestaan liian pieniä.

C70 on paras kuppikoko, kakkosena C75.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnen ainakin kaksi. 

Vierailija
44/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:17"]

Mun mies tykkää hoikista, siroista naisista. Ylimääräinen rasva ei viehätä sitä, oli se sitten mahassa tai rinnoissa.

[/quote]

Entä jos ei ole kyse rasvasta, vaan rauhaskudoksesta. Eivät isot rinnat aina ole läskiä. Yleensä hoikilla ja luonnostaan isorintaisilla on vain enemmän rauhaskudosta.

[/quote]

Rasvaa ne on :D

[/quote]Ei ole :) Olen käynyt mammografiassa rintasyöpäepäilyn vuoksi ja sain aivan asiantuntijalausunnon siitä että C+ rintani todellakin koostuvat rintarauhasista eikä paikallisläskistä, eikä se edes ole kovin harvinaista.

t. se hyvin hoikka kommentoija

Vierailija
45/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 22:21"]

Mun miehelle on yks hailee, minkäkokoiset tissit naisella on. Minulla on mankelista vedetyt spanielinkorvat jotka rintsikoihin rullattuna ovat kokoa F.

[/quote]

Oikeesti olet a-kuppinen, joka yrittää noin mollata isorintaisia. Katkera. Ja on hepreaa ettei a-kupit roiku, ihan samala lailla, mutta on kuin tyhjät nahkapussit, kun on niin pienet. Sekö on sitten kaunista? Mieluummin raskaat roikkuvat isot rinnat sit.

[/quote]

Tääh? :D :D

Pitäisköhän tähän väliin kertoa mitä mieltä itse olen rinnoistani? Vaikka nämä aikamoiset riipparit on, ne on minusta paras osa vartaloani. Muutenkin tykkään isoista rinnoista ja ovat minusta seksikkäitä. Ap vaan sattui kysymään miesten mielipiteitä ;)

se F - kuppinen

Vierailija
46/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ku tissit, kunhan ei roiku. 

Vierailija
47/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mun omat on ihan hirveet löllöt, joihin voi vaikka vahingossa kadota ja hävitä seksin aikana. :(

T. 65H

Vierailija
48/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta haluaisin isommat rinnat, suuri B-pieni C on ihan typerät :( 

Vierailija
49/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammatkin miehet ovat sanoneet tykkäävänsä enemmän pienemmistä rinnoista, eikä siis kyse ole vain miehistä jotka ovat halunneet kehua rintojani, vaan ihan asiasta kaveriporukassa keskustellessa tulee esiin. Monet sanoo myös että tykkää ihan kaikista, jokaisessa koossa on oma viehätyksensä.

Vierailija
50/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko kysyneet miehiltänne millaisista pitää??

Itse en ole kysynyt koskaan, eikä tulisi kyllä mieleenikään. Itselläni B ja ilmeisesti mies tykkää, kun on kohta 20 vuotta katsellut.

Jäin nyt kyllä suu auki ihmettelemään keskustellaanko miesten kanssa ihan todella tälläisistä asioista...

Jos mieheni kysyisi minulta jotain koko-asioita, pitäisin häntä todella epävarmana itsestään. Ja tippuisin tuolilta. Ei hyvä piirre tuo epävarmuus puolisossa.

Vierailija
51/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ketjun tarkoitus on taas jälleen aiheuttaa pienirintaisille alemmuuskompleksia.

Itselläni on pienet rinnat, mutta luonostaan hyvä perseeni sitten kompensoi tilanteen ;)

Vierailija
52/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole juuri rinnoista kiinnostunut. On enemmän kiinnostunut takamuksesta kuin povesta. Itselläni on c-kuppi ja pidän tätäkin kokoa pienempiä rintoja kauneimpina. Isot rinnat saavat vääränlaisessa vaatetuksessa joskus hyvin hoikankin ihmisen näyttämään ihan tynnyriltä.

Vierailija
53/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Isorintaisen kaverini ex-mies oli tälle kaverilleni seurustelun alkuvaiheessa kertonut, että ei oikein ymmärrä, miten ihastui kaveriini, kun ei pidä isorintaisista naisista. Erosivat pari vuotta sitten, ja miehen uudella on pienet rinnat...

Vierailija
54/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku ainakin, tykkää pikku tisuista

- K80 lollotäti-

Vierailija
55/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 08:51"]

Itse en ole kysynyt koskaan, eikä tulisi kyllä mieleenikään. Itselläni B ja ilmeisesti mies tykkää, kun on kohta 20 vuotta katsellut.

Jäin nyt kyllä suu auki ihmettelemään keskustellaanko miesten kanssa ihan todella tälläisistä asioista...

Jos mieheni kysyisi minulta jotain koko-asioita, pitäisin häntä todella epävarmana itsestään. Ja tippuisin tuolilta. Ei hyvä piirre tuo epävarmuus puolisossa.

[/quote]

Hah, todellakin puhuttu asiat ja arvostellaan yhdessä ohimeneviä perseitä ja tissejä, jopa pieniä pukeutumisvinkkejä miten näyttäisi paremmalta (puhutaan siis kahdestaan).

Vierailija
56/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hah, todellakin puhuttu asiat ja arvostellaan yhdessä ohimeneviä perseitä ja tissejä, jopa pieniä pukeutumisvinkkejä miten näyttäisi paremmalta (puhutaan siis kahdestaan).

Vierailija
57/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:10"]

[/quote]

[/quote]

Hmm, pitäisköhän mun tänäiltana 20 vuoden tuntemisen jälkeen kysäistä mitä mieltä mies on mun rinnoista ja minkä kokoisista hän yleensäkin tykkää. Tämä keskustelu ei varmaan kauaa kestäisi :D

Sori naiset, nyt naurattaa :D

Vierailija
58/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 09:10"]

[/quote]

[/quote]

Hmm, pitäisköhän mun tänäiltana 20 vuoden tuntemisen jälkeen kysäistä mitä mieltä mies on mun rinnoista ja minkä kokoisista hän yleensäkin tykkää. Tämä keskustelu ei varmaan kauaa kestäisi :D

Sori naiset, nyt naurattaa :D

[/quote]

Kyllähän naisten rintojen koosta voi jutella yleisellä tasolla. Epävarmuutta on vain se, jos sitten ottaa itseensä miehen kommentit. Parisuhdehan tarkoittaa, että toista rakastetaan vikoineen kaikkineen, eikä sitä, että toisen pitäisi täyttää jotkut toisen asettamat täydellisyyden kriteerit.

Vierailija
59/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Ne kenen kanssa ole ollut ovat olleet innoissaan mun kiinteistä pyöreistä B kupin rinnoistani... Olen pieni ja siro joten isommat tekis mut lihavan näköiseksi.

Vierailija
60/77 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse on kertonut, ettei ole tissimies vaan enneminkin perse on tärkeämpi. Toisekseen pitää hoikista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän