Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilsaation suunnitteluaika varattuna ja...

Vierailija
30.05.2013 |

Eilen mieheni päästi suustaan, että häntä ehkä hiukan harmittaa, ettei ole toisen sukupuolen lapsia. Kolme on toista sorttia. En todella ajatellut jaksavani enempää raskauksia ja vauvavuosia. Luulin, että ajatus pysyvästä ehkäisystä oli meidän yhteinen, halusimme jo elämässä eteenpäin. Kierukat yms.on jo kokeiltu. Ja vauvakuume iskee takulla, jollei ehkäisy ole kunnossa. Ja niitä lapsia tosiaan meille tulee (4 raskautta 4:ssä vuodessa). Mitä nyt? Jättääkö mieheni minut kymmenen vuoden päästä saadakseen vielä sitä toista merkkiä mukeloita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään epäilyttää, sterilisaatiota ei pidä tehdä.

Vierailija
2/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet epävarma niin et tee steriä. Eihän siinä ole mitään ihmettelemistä. Sinä itse päätät haluatko lapsia vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei epäilytä minua, mutta on epämiellyttävää kun puoliso päästää suustaan edes viittausta muuhun. Onko kellään vastaavaa kokemusta ja mihin päädyit ja miksi?

Vierailija
4/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi aika keskustella miehen kanssa, ei av-palstan. Yleensä tuollaisista asioista keskustellaan asianosaisten kanssa, muut eivät voi tietää miehesi ajatuksia.

Vierailija
5/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se häipyy teitpä sterin tai et. Et sinä sitä voi estää. Mitä itse haluat?

Vierailija
6/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä miehen piti tehdä sterilisaatio, kun oon muutoin aina kantanut vastuun ehkäisystä. 4 vuotta odotin ja nyt olen jonossa sterilisaatioon.

Lapsia en enää iän ja raskauksien ongelmien takia halua ja kondomiehkäisyn takia en osaa täysillä rentoutua, on sen verran monta kertaa menneet rikki (ehkä me ollaan vaan tumpeloita niiden käytössä ;)).

Asia on mulle selvä, mutta vituttaa tässä vain se että mies hannasikin asian joka oli jo sovittu.

Vierailija
7/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vauvakuume iskee kumpaan? Eihän tuossa tilanteessa noin lopullista asiaa voi tehdä, jos jokin mahdollisuus vauvakuumeeseen on vielä olemassa.

T: 4 lapsen äiti (steriloitu)

Vierailija
8/8 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, nyt valot päälle! Saa kai sitä elämässä harmittaa, mutta ei se nyt hyvänen aika tarkoita sitä, että mies on jättämässä sinut ja säntää tekemään niitä toisenlaisia lapsia jonkun muun kanssa. Kyllä muakin harmittaa yksi ja toinen asia aina myttyyn menneistä opinnoista unelmien kämpän missaamiseen, mutta sellaista se elämä on. Kyllä tänne harmeja mahtuu, eivätkä ne tarkoita yhtään mitään!