Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko törmännyt ihmiseen joka väittää pituudekseen jtn muuta, kuin selvästi on? Mun työkaveri (mies) väittää olevansa 173cm pitkä, vaikka on selvästi yli 175cm

Vierailija
17.07.2020 |

Tosiaa tää kaveri on mua selvästi pidempi jo oon ite 171cm..
Veikkaisin pituutta täällä miehellä olevan n. 178cm. Ainakii +175cm on. Mutta hän vain väittää olevansa 173cm...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yllätys yllätys tindermies. Hänellä oli profiilissa pituus, joka oli sama kuin minulla. Livenä huomasin heti, että äijä on ainakin 5cm minua lyhyempi. Eikä minulla ollut korkkareita. Ei muuten tullut jatkoa niille treffeille.

Vierailija
2/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa erikoista on, että mies sanoo olevansa lyhyempi kuin on. Olisiko häntä mitattu jossain lukiossa ja ei sen jälkeen ja hän olisi vielä kasvanut sen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paino-ongelmaiset miettivät omaa pituuttaan aikuisina.

Vierailija
4/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että käytännössä kaikki 175 cm miehet ovat selvästi minua lyhyempiä, yleensä n. 5 cm, mutta joskus jopa 10 cm.

t. 173cm pitkä nainen

Vierailija
5/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että minun mieheni on minua 10 cm pidempi, mutta hän monesti seisoo siten, että äkkiseltään voisi luulla hänen olevan vain muutaman sentin pidempi. Toki, kun hän seisoo ryhdikkäästi selkä suorassa, niin pituuseronkin sitten näkee.

Vierailija
6/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin yhden todella lihavan miehen joka väitti olevansa 198cm. Pitkä toki mutta arvioisin että oli alle 190cm. Todella noloa valehdella.

Vierailija
7/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani koko aikuisikäni 172 cm, tämä perustui 9. luokan mittaukseen koulussa, enkä silmämääräisesti kasvanut enää. Reilut 20 v tästä kävin mittauksessa ja pituutta oli parisen cm enemmän. Sori jokaiselle, kenelle väitin olevani todellisuutta lyhyempi.

Vierailija
8/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että minun mieheni on minua 10 cm pidempi, mutta hän monesti seisoo siten, että äkkiseltään voisi luulla hänen olevan vain muutaman sentin pidempi. Toki, kun hän seisoo ryhdikkäästi selkä suorassa, niin pituuseronkin sitten näkee.

Mun tytär on samanlainen. On joukkueensa pisimpiä, mutta yhteiskuvissa näyttää keskimittaiselta. Seisoo kuvissa vaan aina jotenkin huonossa ryhdissä ja pää vinossa.

Vierailija
9/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis paino-ongelmaiset naiset, jotka haluaa näyttää pieneltä miehen rinnalla, miettii miehen pituutta.

Vierailija
10/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis paino-ongelmaiset naiset, jotka haluaa näyttää pieneltä miehen rinnalla, miettii miehen pituutta.

Ei pidä paikkaansa. Näkee kuitenkin selvästi mikä on ongelmasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän