jelppiä tarvitaan
Vaikea tilanne..... Ihastuin erääseen mieheen n. vuosi sitten, samoin mies minuun. Molemmat oltiin varattuja. "Juttu" päättyi ennen kuin alkoikaan kunnolla, ehdittiin tutustua toisiimme n.3 kk ajan. "Juttu" päättyi kuitenkin niin ettei ollut kummankaan meidän päätös ja kumpikaan ei halunnut jotun päättymistä haluttu. Kärvistelin sydänsuruissani 7 kk ajan, ajattelin miestä ihan päivittäin..jne..en kuitenkaan uskaltanut ottaa häneen yhteyttä. Ajattilin että mies olisi ottanut minuun yhteyttä jos olisi halunnut vielä kuulla minusta.
Kuitenkin n.7 kk jälkeen hän otti yhteyttä ja kertoi että on päivittäin ajatellut minua ja ei pysty unohtamaan jne..ettei itse uskaltanut ottaa yhteyttä tilanteistamme johtuen. Aivan samanlailla olin itse ajatellut... yrittänyt vain unohtaa! En kuitenkaan kertonut tätä miehelle vaan olin loukkaantunut ja ilmoitin että jos olisi halunnut kuulla minusta niin olisi ottanut yhteyttä. Kuitenkin viikko viestien jälkeen hellyin ja laitoin hänelle että olen ajatellut samoin jne... sovittiin että pidetään yhteyttä jatkossa. Mitään jatkoa ei sitten tullukkaan..muutaman viestin laitoin ja hän ei vastannut mitään... en ymmärrä!!! Mitä ihmette miehen päässä liikkuu???
Miesten päässä ei liiku mikään, usko mua. Mullakin kaikenlaisia suhteita ollut, mutta se oikea ei ole vieläkään tajunut olevansa se oikea. Rautalankaa hankin. Ehkä sinun on aika etsiä mies käsiisi ja kysyä suoraan, Niin se vain on. Tsemppiä ja rakkauden kesää.