on tää valtio siitä jännä että tilillä 0,47 e rahaa mutta saunaan ei pääse 3e mutta Alkosta saa ostaa tilin yli 30 e viinit!
joku tässä mättää. Olin menossa urheilun jälkeen kuusijävrven saunaan 3 e. mutta 0,47 e tilillä ei toimi kortti
no tänään kun hain kuulokkeet postista niin vahingossa menin alkoon kun olin 15 km lenkin tehnyt ja kokeilin että 3l valkoviiniä ostan, 30 e.- se menikin läpi!
eli valtio on suunnitellut tän systeemin että Alkoon kyllä voi laittaa rahaa vaikkei sitä ole ja turmioidaan nuoriso mutta EI URHEILUUN saa 3 e tilinylitystä!
Kommentit (30)
ostakaa prhilipss tv 55 tuuumainen en avaa pakettia ees ostin opsamakasulla
hp 400 e
ovh 500e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat ymmärtää villakoiran ytimen
Zinc
Olen muuten lukenut tämän ketjun jo 10 wuotta sitten ..
No et ole. Ei 10 vuotta sitten haettu postista kuulokkeita eikä alkoissa ollut 3 litran viinitonkkia.
Oli kuule 20 wuotta sitten jo ..
Zinc
Jo 15 wuotta sitten osteltiin niitä myös ulkomaanreissuille, kun ovat käteviä.
Kuka idi**tti kantaa Suomesta ulkomaan lomareissulle viinitonkkia? :D
HAHAA tyh ..... mä bälli ilmoittautui.
Sellainen varmaan, joka menee Norjaan laskettelemaan ... HAHAHAHAHA
Zinccc
Eikä niitä tarvii mihinkään kantaa. Heittää vaan auton kyytiin .. Perillä ottaa auton kyydistä pois ja nostaa mökkiin sisään. Sitten on viiniä tonkassa ruuanlaittoon ja lipittelyyn, ihan niin paljon kuin tahtoo.
Zincc
Andy love Japan kirjoitti:
ostakaa prhilipss tv 55 tuuumainen en avaa pakettia ees ostin opsamakasulla
hp 400 e
ovh 500e
Moni sanoo, ettei Philipsit kestä, ja itsellänikin on yksi puoliksi toimiva philipsin vehje. Toimii milloin sattuu.
Tosin rehellisyyden nimissä olen kohdellut sitä kuin vierasta sikaa, sekin voi vaikuttaa vähän toimimattomuuteen ;)
Zincc
Andymccoys kirjoitti:
kyllä tää valtio tukee vain alkoholismia ja varmaan kaikki vihersuvakit ja islamin kannattajat hallituksessa on vain alkoholisteja
serkkuni juoppo jätti kevään maksamatta vuokrat ja joi nekin rahat, kyllähän siinä rahaa tulee kun saa työkkäriä 500 e käteen ja jättää 500 e vuokran maksamatta niin 1000 e kuusssa jää kaljaan!
no sitten soitti sossuun kun sai asunnosta potkut ja sossuhan järjesti muuttorahat ja uuden asunnon Pasilasta. miksi=?
ja mulle jolla on luottotiedotkin kunnossa ja kaikki vuokrat maksettuna ei annettu asuntoa mistäään viime keväänä!
Suomessa kannattaa olla vaan alkoholisti niin saa parhaat paikat
Joku työssä käyvä voisi nimenomaan kritisoida sitä, että sinullekin se ANNETTIIN.
Zincc
Tarkoittaen ilman mitään vastetta .. Toiet kun tekee niiden asuntojen eteen kuukauden töitä. Ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Sinkkiksellä menee lujempaa kuin ap:lla. Taisi olla isompi tonkka hänellä. Tai sitten tehokkaammat kuulokkeet.
Sinkkiksen kyydissä on aina kiwaa .. Lujaa Lujaa mennään !!
Sinkkikse
Lesbot ja homot ovat suurimpia kristinuskon vastustajia ja islam, mutta nämähän ovat ystäviä ainakin Suomen hallituksessa
Andy love Japan kirjoitti:
osta harman kardonkuulokkeet uusi. ovh 250 saat 178e
Minkä takia sä myyt romujas ? Ootko lähössä taas johonkin ?
Zincc
Vai ootko varastanu nää jostakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat ymmärtää villakoiran ytimen
Zinc
Olen muuten lukenut tämän ketjun jo 10 wuotta sitten ..
No et ole. Ei 10 vuotta sitten haettu postista kuulokkeita eikä alkoissa ollut 3 litran viinitonkkia.
Oli kuule 20 wuotta sitten jo ..
Zinc
Jo 15 wuotta sitten osteltiin niitä myös ulkomaanreissuille, kun ovat käteviä.
Mikset ostanut ulkomailta, 2/3 halvempia kuin Suomessa.
Vahingossa alkoon 😂