on tää valtio siitä jännä että tilillä 0,47 e rahaa mutta saunaan ei pääse 3e mutta Alkosta saa ostaa tilin yli 30 e viinit!
joku tässä mättää. Olin menossa urheilun jälkeen kuusijävrven saunaan 3 e. mutta 0,47 e tilillä ei toimi kortti
no tänään kun hain kuulokkeet postista niin vahingossa menin alkoon kun olin 15 km lenkin tehnyt ja kokeilin että 3l valkoviiniä ostan, 30 e.- se menikin läpi!
eli valtio on suunnitellut tän systeemin että Alkoon kyllä voi laittaa rahaa vaikkei sitä ole ja turmioidaan nuoriso mutta EI URHEILUUN saa 3 e tilinylitystä!
Kommentit (30)
viiniä oli vieä aaamulla muttsa kakki on sossun syytä amen
Kyllä on sossun syytä sun alkoholi ongelma ja se että aikuinen lapsi ei osaa elättää itseään. Taidat eksyä vähä useamminki vahongossa alkoon vaikka oot menossa muualle
Miten hitossa se on valtion syytä, että toisen maksupääte tekee katevarauksen ja toisen ei?
Piti hakea kuulokkeet, mutta vahingossa ostit 3l tonkkaviinin?
:)
Vierailija kirjoitti:
Piti hakea kuulokkeet, mutta vahingossa ostit 3l tonkkaviinin?
:)
No kerrankos sitä noin erehtyy. Varmasti hyvän meiningin saa molemmista.
No eikös tuo ollut vaan hyvä juttu. Valtion pankkikorttivirasto, joka päättää tilinylityksiä katsoi sinun tanrvitsevan viinitonkkaa enemmän kuin kuulokkeIta.
Minä vain ihailen hiljaa sivusta sinun päätöntä elämääsi.
Alat ymmärtää villakoiran ytimen
Zinc
Olen muuten lukenut tämän ketjun jo 10 wuotta sitten ..
Saat tuhota itsesi. Siihen hlvetissä jopa kehoitetaan, annetaan rahaa, tuetaan ..
Mutta yritäppäs tehdä jotain terveellistä, niin pururata onkin "remontissa" ja kaivettu auki ;)
Zinc
Noin niinkuin ylipäätään ..
Vierailija kirjoitti:
Zinc
No et ole. Ei 10 vuotta sitten haettu postista kuulokkeita eikä alkoissa ollut 3 litran viinitonkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
No et ole. Ei 10 vuotta sitten haettu postista kuulokkeita eikä alkoissa ollut 3 litran viinitonkkia.
Oli kuule 20 wuotta sitten jo ..
Zinc
Jo 15 wuotta sitten osteltiin niitä myös ulkomaanreissuille, kun ovat käteviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Olen myös nähnyt kun Trump twiittaa suomen Hiilivoimaloista 2023/2024
Zinc
Olen myös elänyt ajassa, jossa kertakäyttöastiat oli kiellettyjä.
Nyt ne on vielä sallittuja ;)
Zinc
Ensi vuonna vasta sitten ..
Pihassa on myös puita, jotka olen nähnyt kaadetun ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Oli kuule 20 wuotta sitten jo ..
Zinc
Jo 15 wuotta sitten osteltiin niitä myös ulkomaanreissuille, kun ovat käteviä.
Kuka idi**tti kantaa Suomesta ulkomaan lomareissulle viinitonkkia? :D
Jaahas. Sinkkiksellä menee lujempaa kuin ap:lla. Taisi olla isompi tonkka hänellä. Tai sitten tehokkaammat kuulokkeet.
kyllä tää valtio tukee vain alkoholismia ja varmaan kaikki vihersuvakit ja islamin kannattajat hallituksessa on vain alkoholisteja
serkkuni juoppo jätti kevään maksamatta vuokrat ja joi nekin rahat, kyllähän siinä rahaa tulee kun saa työkkäriä 500 e käteen ja jättää 500 e vuokran maksamatta niin 1000 e kuusssa jää kaljaan!
no sitten soitti sossuun kun sai asunnosta potkut ja sossuhan järjesti muuttorahat ja uuden asunnon Pasilasta. miksi=?
ja mulle jolla on luottotiedotkin kunnossa ja kaikki vuokrat maksettuna ei annettu asuntoa mistäään viime keväänä!
Suomessa kannattaa olla vaan alkoholisti niin saa parhaat paikat
Työkkärin ja Sossun kanssa asioimisissa on myös ihan omat jipponsa. Täytyy tietää tasan tarkaan miten se hakemus tehdään ja pitää tietää lakipykälät, että saa tuet. Jos pärjää ilmankin, ei niitä tarvitse. Ei siis ole syytä ole kateellinen juopolle jonka juoppotelun sossu rahoittaa.
osta harman kardonkuulokkeet uusi. ovh 250 saat 178e
Ilmeisesti olet nyt myös ne viinit juonut 🤦♀️