Mulkunleikkaajien Saari
Ajattelin tehdä kauhuelokuvan naisista jotka vihaavat miehiä. Tapahtumat sijoittuvat saareen jossa asustaa paljon miesvihaisia naisia ja miehet jotka eksyvät saarelle, joutuvat.... En viitsi kertoa enempää jottei juoni paljastu. :) Onko nimi sopiva elokuvalle?
Kommentit (35)
Katkenneet mul kut on parhaita mul kkuja!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Katkenneet mul kut on parhaita mul kkuja!!!!!!!!
Nips naps!
Täällä innokas näyttelijä haluaisi mukaan elokuvaan. Olen aina halunnut katkoa ja repiä mulk kuja juurineen.
Mari43
Eli kyseinen saari on siis vähän samantyyppinen, kuin Wonder Womanin kotisaari, jossa amazonit pääsääntöisesti teloittavat kaikki saarelle saapuvat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Eli kyseinen saari on siis vähän samantyyppinen, kuin Wonder Womanin kotisaari, jossa amazonit pääsääntöisesti teloittavat kaikki saarelle saapuvat miehet?
Vähän samantyyppinen mutta verisempi ja raivokkaampi slasher-versio. :)
Onko näyttelijöistä jo tietoa? Tarvitseeko sitä näytellä vaan toteuttaisi oikeasti koko homman?
Voisko yksi naisista olla mulkunsyöjätär joka popsisi mul kut suuhunsa ja tekisi niistä vaikka mulkkukeittoa?
Vierailija kirjoitti:
Onko näyttelijöistä jo tietoa? Tarvitseeko sitä näytellä vaan toteuttaisi oikeasti koko homman?
Vielä on harkinnassa, mutta hyät ideat otetaan avosylin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisko yksi naisista olla mulkunsyöjätär joka popsisi mul kut suuhunsa ja tekisi niistä vaikka mulkkukeittoa?
Haluaisitko sä tähän rooliin?
Minä voin näytellä sitä final bossia, joka r^iskaa leffassa kaikki muut naiset paitsi sen kauneimman, joka minulta onnistuu sitten leikkaamaan mulkun irti.
MIstäpä muuten prinssinakit on tehty? Nii-i,oisko jääny leffan teon jälkeen tähteitä?
Vierailija kirjoitti:
Sen verran, mitä itse joskus noita Wonder Woman-sarjiksia olen lukenut, niin kyse oli jonkun amazonien jumalalta saadusta määräyksestä, että miehiä ei saa päästää Themysciraan, ei niinkään siitä, että amazonit itse olisivat vihanneet miehiä. Jos sittemminhän saari on avautunut myös miehille, esim. Batman on käynyt siellä useasti.
Aloittajan suunnitteleman leffan saaren naisten toiminta taitaa perustua ihan suoraan miesvihaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä voin näytellä sitä final bossia, joka r^iskaa leffassa kaikki muut naiset paitsi sen kauneimman, joka minulta onnistuu sitten leikkaamaan mulkun irti.
Terve vaan sulle Vesku Loiri!
Valaiskaa mistä termi silakka tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sä tähän rooliin?
Mielelläni, en tosin ole koskaan koskenut mul kkuun, mutta kunnon raivon vallassa voisin kyllä varmasti syödä pari.
Mä voisin olla hullu tohtoritar Mengela, joka juurruttaa/tikkaa penikset naisten otsaan.
Pitäiskö leffan nimi olla. NysäMulkkujenLeikkaajienSaari?
Mä luit "mulkunkeikuttajien saari". Se voi olla jatko-osa sit
On hyvä. Elokuvan alussa näytetään, mitenhopeanhohtoinen silakkaparvi ui saaren ympärillä. Luontonäkökulma mukaan.