Mulkunleikkaajien Saari
Ajattelin tehdä kauhuelokuvan naisista jotka vihaavat miehiä. Tapahtumat sijoittuvat saareen jossa asustaa paljon miesvihaisia naisia ja miehet jotka eksyvät saarelle, joutuvat.... En viitsi kertoa enempää jottei juoni paljastu. :) Onko nimi sopiva elokuvalle?
Kommentit (35)
tuleeko näistä uhreista human centipedejä mulkkuleikkauksien jälkeen. Päät toistensa pepussa ja silleen?
Vierailija kirjoitti:
tuleeko näistä uhreista human centipedejä mulkkuleikkauksien jälkeen. Päät toistensa pepussa ja silleen?
Osa voisi olla päät toisten pepuissa ja osa roikkua tikun nokassa omat munat suussaan.
Koska ensi-ilta? Haluaisin ostaa kolme ensimmäistä näytöstä meidän feministi kerholle!
Vierailija kirjoitti:
Aistin ilmassa hieman miesvihaa.
Mä aistin naispelkoa.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä. Elokuvan alussa näytetään, mitenhopeanhohtoinen silakkaparvi ui saaren ympärillä. Luontonäkökulma mukaan.
David Attenborough voisi siinä alussa vielä kertoa silakoista jotain spesifiä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ensi-ilta? Haluaisin ostaa kolme ensimmäistä näytöstä meidän feministi kerholle!
Varmaan ensi keväänä ennen vappua.
Vierailija kirjoitti:
Valaiskaa mistä termi silakka tulee?
Ontuva käännös sardiinista.
Ohjaama varmaan se silakkavosu Hyvinkäältä joka järjesti facessa joukkorahotuksen elokuvalleen, jota ei sitten jaksanutkaan tehä ja kautta rantain kysyi somessa että voiko kuitenkin pitää rahat 😡💩
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin olla hullu tohtoritar Mengela, joka juurruttaa/tikkaa penikset naisten otsaan.
Nauroin tälle!
Leffan nimi vois olla kalkkumutous.
Mä ajattelen, että ap on mies. Haluaa viestiä, miten naiset ovat vaarallisia. Eli tässähän on hyvä leffan aihe, herättää monenlaisia mielikuvia.