poikaystävä alistaa..
poikaystäväni on täys sadisti. en tiedä miten saisin hänet jätettyä, sillä on minua uhkaillut monta kertaa "jos jätät teen sulle niin ja niin.." . arjessa ensaisi edes katsoa muihin miehiin päin tai kultani taluttaa minut kulman taa ja kokeilee olenko kostunut katsottuani toista miestä.. sängyssä tämä on pahimmillaan kun vaikka sanoisin ettei tee mieli niin alkaa väkisin repiä vaatteita päältä ja riuhtoo makkariin. jos vastustelut jatkuvat niinh yleensä ottaa kuristus otteella kiinni ja sitoo käsistä sängynpäätyyn.. lisäksi rynkyttää niin lujaa että useamman päivän ajan ovat paikat kipeänä.
määräilyä kuuluu joka päivä ja omia päätöksiä ensaa tehdä.
olen 21vja meillä on yksi 2vuotias lapsi.. miten katkaista suhde?..
Kommentit (43)
Kokeilkaaa joskus niiin päin etttä poikaystävä vetäää hameen pääälle ja sinä olen tyly domina joka haluaaa anataa piiskaa.
Ei jumalauta jos tämä on totta! Nyt muksu kainaloon ja lähdet välittömästi! Vanhemmillesi, kavereillesi, turvakotiin, ihan mihin vain mutta JUOKSE!
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta jos tämä on totta! Nyt muksu kainaloon ja lähdet välittömästi! Vanhemmillesi, kavereillesi, turvakotiin, ihan mihin vain mutta JUOKSE!
Tämä ohje on ainoa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaaa joskus niiin päin etttä poikaystävä vetäää hameen pääälle ja sinä olen tyly domina joka haluaaa anataa piiskaa.
Mä en siiitten edes lukenut tuota aloitusta. Mä en joteenkin aina jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohje on ainoa oikea.
Vähemmistäkin 'vinkeistä' kannattaa häipyä ja nopeasti.
Eli se pahoinpitelee sua niin henkisesti kuin fyysisestikin? Ja et vaan älyä lähteä?
Joku kaunis päivä sun lapsesi tulee vielä kiittämään sua turvallisesta ja tasapainoisesta lapsuudesta, jos siis ootte vielä hengissä molemmat.
...ja jos meni yli hilseen tuo kakkoskappale, se oli sarkasmia. Lähde nyt ihan mihin tahansa ja pidä huoli ettei se sadisti tuu perässä.
niin monta rikosta kuvasit, ettei voi ymmärtää, miten jaksat. tuo vain pahenee.
Tiedän tällaisen tapauksen. Lisäksi pitää opiskelupaikassa näyttää videopuheluilla ettei ole miehiä lähellä. Irakin ihme on tämä mies.
Jotenkin en jaksa sympatiseerata naisia, jotka ovat niin tyhmiä että pariutuvat ja lisääntyvät tuollaisten miesten kanssa. Jos ei yhtään enempää viitsi panostaa kunnollisen kumppanin valintaan, niin nauttikoot siitä mitä on tilannut.
Ensimmäisestä väkivallan ja alistamisen merkistä suhde poikki, eikä lapsia hankita teineinä, tyhmät!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tällaisen tapauksen. Lisäksi pitää opiskelupaikassa näyttää videopuheluilla ettei ole miehiä lähellä. Irakin ihme on tämä mies.
No yllätys, että macho-kulttuurin alemmuudentuntoinen pelle kyseessä.
Tähän mennessä olet pelannut korttisi oikein. Olet saanut lapsen nuoressa iässä jännniksen kanssa (vahvat geenit lapselle). Nyt on kuitenkin aika irtautua taulapäästä ja etsiä rikas elätti lapsille, joka myötäilee sinua ja kustantaa kakaroiden menot. Jos jäät huonoon suhteeseen on vuosien päästä turha toivoa tällaista järjestelyä - aikasi on nyt. Voit pettää uutta miestä ex kanssa, jos kaipaat kunnon sidontaa ja raahailua. Tsemppiä
Auttaisko soitto poliisille? Parisuhteessakaan ei saa raiskata. Kuulostaa täysin luonnevammaiselta ja sairaalta ihmiseltä, juokse jo!
Miksi katkaisisit suhteen?