Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävä alistaa..

Vierailija
17.07.2020 |

poikaystäväni on täys sadisti. en tiedä miten saisin hänet jätettyä, sillä on minua uhkaillut monta kertaa "jos jätät teen sulle niin ja niin.." . arjessa ensaisi edes katsoa muihin miehiin päin tai kultani taluttaa minut kulman taa ja kokeilee olenko kostunut katsottuani toista miestä.. sängyssä tämä on pahimmillaan kun vaikka sanoisin ettei tee mieli niin alkaa väkisin repiä vaatteita päältä ja riuhtoo makkariin. jos vastustelut jatkuvat niinh yleensä ottaa kuristus otteella kiinni ja sitoo käsistä sängynpäätyyn.. lisäksi rynkyttää niin lujaa että useamman päivän ajan ovat paikat kipeänä.
määräilyä kuuluu joka päivä ja omia päätöksiä ensaa tehdä.
olen 21vja meillä on yksi 2vuotias lapsi.. miten katkaista suhde?..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Jos et yksin jaksa, niin turvakodista. Lähde.

Vierailija
22/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhh...vanha kunnon kosteustesti peukulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli ihan samanlainen. Lisäksi syytti minua pettämisestä vaikka itse teki sitä.

Vierailija
24/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään läheistä? Kysy, voitko yöpyä heillä ja alatte etsiä sulle ja lapselle asuntoa. Tavarasi haet sitten jonkun mukana ollessa myöhemmin. Otat vaan välttämättömät ja lähdet. Miehen ollessa poissa.

Vierailija
25/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet pois ja haet lähestymiskieltoa miehelle. Laitat myös osoitteesi salaiseksi.

Vierailija
26/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyl rankkaa

Vierailija
27/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei valvo, että mitä kirjoittelet nettiin ja varsinkin tälle palstalle, niinpä niin. Turvakoti on paikka kuvailemallesi tapaukselle, oli se sitten kuka nainen tahansa.

Vierailija
28/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat laukkuun tärkeimmät tavarat, eli lompakon, puhelimen, lapsen neuvolakortin ym.muut tärkeät jutut.

Vaihtovaatteet itselle ja lapselle. Sitten turvakotiin, siellä autetaan eteenpäin asioissa.

Lähde heti kun tilaisuus tulee.

Sinun velvollisuuteni on taata lapselle väkivallaton elämä!

Jaksatko muka nyt hoitaa lapsesi hyvin? Mitä jos miehesi tappaa sinut? Kiireesti pois tuosta suhteesta!

Tsemppiä uuteen ja normaaliin elämään.

Vierailija
29/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakodin tiedot löydät googlaamalla turvakoti ja oma paikkakuntasi. Et ole yksin tuossa tilanteessa!

Vierailija
30/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin tälle. Seksikästä.

Vierailija
31/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans joskus poikkiksii, jotka ei aivan osanneet omia rajoja siinä oli paljon juttua miten kulttuurit tms toimii. Varsinkin kun Suomessa on vähän erilaiset kui monessa muussa maassa. Siis joo kyl mä siis jotenkin nautin et mies ottaa ja näyttää voimaa mut jos sun on lapsii kotona niin pitäis vähän jarruttaa intohimoni, et ei niin ku ottais hiuksista ruokapöydäst ja siitä taluta vessaan kun iltapalal on pikkuset

Vierailija
32/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa vaiheessa on ihan sama, vaikka julkaisisit yön naistenhuoneella tai missä tahansa ja pyytäisit apua. Sulle tulvisi yösijoja muilta naisilta, koska olet kokenut ihan järkyttävän pahoja asioita.

Lapsesi on niin nuori, ettei hän ymmärrä täysin eroa sinun ja itsensä välillä. Pahoinpideltyjen äitien lapset kehittävät samat pelot ja mielenterveysongelmat kuin lapset, joita itseään on pahoinpidelty. Niin rakas sä olet sille pienelle raukkaparalle, että se kokee sun kärsimyksesi ominaan. Ja menee rikki siitä.

PELASTAUDU.

Vierailija
33/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa vaiheessa on ihan sama, vaikka julkaisisit yön naistenhuoneella tai missä tahansa ja pyytäisit apua. Sulle tulvisi yösijoja muilta naisilta, koska olet kokenut ihan järkyttävän pahoja asioita.

Lapsesi on niin nuori, ettei hän ymmärrä täysin eroa sinun ja itsensä välillä. Pahoinpideltyjen äitien lapset kehittävät samat pelot ja mielenterveysongelmat kuin lapset, joita itseään on pahoinpidelty. Niin rakas sä olet sille pienelle raukkaparalle, että se kokee sun kärsimyksesi ominaan. Ja menee rikki siitä.

PELASTAUDU.

yön = tuon

Vierailija
34/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin tyhmä, että suostuu edes puhumaan mitään tuollaisen m....nipellen kanssa. Oikeasti ovat oksettavia. 

Vierailija
35/43 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapsi lastenkotiin ja häivy vanhempiesi luokse. Hae lähestymiskielto. Hanki nyrkkirauta ja Raidia.

Vierailija
36/43 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta se hevonen potkii.

Vierailija
37/43 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni1997 kirjoitti:

Mulla oli kans joskus poikkiksii, jotka ei aivan osanneet omia rajoja siinä oli paljon juttua miten kulttuurit tms toimii. Varsinkin kun Suomessa on vähän erilaiset kui monessa muussa maassa. Siis joo kyl mä siis jotenkin nautin et mies ottaa ja näyttää voimaa mut jos sun on lapsii kotona niin pitäis vähän jarruttaa intohimoni, et ei niin ku ottais hiuksista ruokapöydäst ja siitä taluta vessaan kun iltapalal on pikkuset

Musta olis ihana jos olis puoliksikaan noin intohimoinen mies.

Vierailija
38/43 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whats love got to do with it? Mielipuoli kontrollihullu, nöyryyttävä sadisti, joka ei ansaitse ketään lähelleen. Tuollaisen elämäntehtävä on rasittaa ja kuormittaa ympäristöä, sairastuttaa läheiset, ei muuta. Poikaystävä? Ja lapsen isä, huono yhdistelmä. Vaikea päästä eroon, lopullinen vapaus koittaa kenties kuolemassa. Ei vaikuta kantikselta, liian absurdia mielenvikaisuutta, pahuutta.

Vierailija
39/43 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen, on omat epäilyt mutta kerro silti.

Vierailija
40/43 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ihan suomalaisestakin joka toimii noin. Ja ei, lähipiiri ei auta yhtään. Mutkin oltiin kuljettamassa ensiksi takaisin tuollaiselle sadistille koska onhan se väkivalta jonkun muun vika kuin sen miehen.