Paljon voisin pyytää Arabian n.20-osaisesta astiastosta?
En ole vielä laskenut tarkemmin kuinka monta osaa siinä on. Astiasto on jostain 60-luvulta ja hyvässä kunnossa. Nätti keltainen. Mitä siitä voisi pyytää?
Kommentit (18)
Aika paljon mallista kiini. Jos se on joku ruusuversiom, niin ei kiinnostusta, jos retro, niin voikin olla... Tutki mitä antiikkiliikkeet veloittaa samasta sarjasta. Niitä hintoja löytyy netistäkin. Olikohan yhden nimi astiataivas. Tai googleta vanhat Arabia astiat.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 08:59"]
5e
[/quote]
Vähän mua naurattaa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:12"]
Aika paljon mallista kiini. Jos se on joku ruusuversiom, niin ei kiinnostusta, jos retro, niin voikin olla... Tutki mitä antiikkiliikkeet veloittaa samasta sarjasta. Niitä hintoja löytyy netistäkin. Olikohan yhden nimi astiataivas. Tai googleta vanhat Arabia astiat.
[/quote]
Mun mielestä on retro. Väri on tuo keltainen, ei mitään kuvioita. Simppeli muotoilu jne.
ap
Siis on Kilta, jota nykyään myydään nimellä Teema.
On näillä jonkinlaista retroarvoa. 100-200 € jos on hyvässä kunnossa?
Kysy asiantuntijalta tai lunttaa huutiksesta.
Tutkiskelin nettisivuilta että olisi Kestoa. Pyytävät Arabian verkkokaupassa yhdestä litran maitokannusta 58€. Osa astioista on kyllä vähän erinäköistä ja muistuttaa Teemaa.
Mietin että kysyisinkö osto- ja myyntiliikkeestä mitä tarjoaisivat? En jaksa laittaa huutonettiin koska siellä myyminen on monesti hidasta ja tulee postituskuluja ostajalle ja ne nostaa myyntihintaa.
ap
ks. astiataivas.fi
esim keltainen Kilta-lautanen näyttäis maksavan siellä 20€ - siis yksi lautanen!
Ja kastikekulho peräti 45€. Että älä nyt ihan ekalle tarjoajalle anna satasella koko satsia. Kannattaa tarjota asiantuntijalle tai etsiä 'ostetaan'-ilmoituksia.
ysi jatkaa....
astiataivaassa ei edes ole Kesto-sarjaa kuin pari hikistä kuppia ...joten sille voisi jopa löytyä ostajia
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:38"]
ks. astiataivas.fi
esim keltainen Kilta-lautanen näyttäis maksavan siellä 20€ - siis yksi lautanen!
Ja kastikekulho peräti 45€. Että älä nyt ihan ekalle tarjoajalle anna satasella koko satsia. Kannattaa tarjota asiantuntijalle tai etsiä 'ostetaan'-ilmoituksia.
[/quote]
Jösses! Ja mulla on noita vaikka kuinka helkkaristi! Meinasin oikeasti myydä jollain satkulla koko satsin mutta en todellakaan enää myy. :)
ap
Mulla on 5 kahvikuppia ja tassia, kastikekulho ja 3 kannua, iso vati ja muutama pienempi vati ja iso pinkka lautasia.
Mihin teidän mielestä näitä kannattaisi tarjota? Olisko se joku osto- ja myyntiliike? Mitä pyytäisin?
ap
ja ysi edelleen...
Ihan astiataivaan myymälän lähellä Punavuoressa on myös toinen mahdollinen ostaja:
Iso liike joka myy just tuommosta arabiaa ynnämuuta. Eikun luuri käteen :)
Ota yhteys johonkin liikkeeseen ja kysy että mitä ne ehkä vois maksaa. Laita vaik spostia ja pari valokuvaa liitteeksi.
Kyllä sä paremman hinnan niistä saat kun yrität kaupitell ite. Laita tori.fi sivustolle myyntiin vaikka joka tavara erikseen, paitsi kahvokupit yhdessä. Jos myyt osto- ja myyntiliikkeeseen, ne maksaa todennäköisesti sulle vain puolet siitä, millä aikovat itse myydä...
Ehkä mä kuitenkin kysyn ensin tarjouksen jostain liikkeestä ja katon mitä ne maksais. Tuo on kyllä aivan totta että todnäk saan enemmän kun myyn itse.
ap
Mä päätin nyt että alan myymään itse enkä edes pyydä tarjousta mistään liikkeestä. En halua saada näistä mitään alihintaa. Tuolla astiataivas.fi -sivuilla kaikista näistä yhteensä on pyydetty 685€. En mä tietenkään ihan noin paljoa niistä tule saamaan, mutta kuitenkin enemmän kuin sen satasen jota vielä aamulla mietiskelin.
Vielä kysyisin teidän neuvoa että mitä kautta mun kannattaisi noita alkaa myymään? Tori.fi:ssä on ihan tolkuttomat määrät astioita myynnissä. Ostaako porukka kuinka paljon sitä kautta tavaraa?
ap
Laskin astiat ja niitä onkin 31.
ap