Mies ei halua tehdä yhteistä Facebook profiilia
Mitäköhän sillä on salattavaa? Ehdotin, että voitaisiin tehdä molemmille sama perheprofiili, mutta mies ei halua. Miksi ei??
Kommentit (15)
Kyllähän se hieman höperön vaikutelman antaa pariskunnasta ja kertoo sairaalloisesta riippuvuussuhteesta tai tarpeesta kontrolloida puolisoa.
Miehesi pettää sinua! Siksi ei halua perheprofiiilia.
Sellaisessa profiilissa voisi olla kuvia pariskunnan rakkauden täyteisestä arjesta. Kuvia ihanista pikku yllätyksistä, joita mies on järjestänyt puolisolleen ja tietysti niitä mietelauseita, jotka kiteyttävät heidän suhteensa tärkeitä osatekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisessa profiilissa voisi olla kuvia pariskunnan rakkauden täyteisestä arjesta. Kuvia ihanista pikku yllätyksistä, joita mies on järjestänyt puolisolleen ja tietysti niitä mietelauseita, jotka kiteyttävät heidän suhteensa tärkeitä osatekijöitä.
Live, Love, Laugh!
Aika tyhmä idea ja FB on muutenkin jo passée.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten olekaan oksettanut tänään vaikka on ollut kova pääkipu. Paitsi nyt.
Vieläkö joku tekee FBhen uusia profiileja herran vuonna 2020?
Onko jotkut perheprofiilit oikeasti joku juttukin? :D
Vierailija kirjoitti:
Onko jotkut perheprofiilit oikeasti joku juttukin? :D
Voi Anu, kyllä ovat. Ap.
En ole koskaan nähnyt, että kenelläkään olisi FB:ssä mitään yhteistä parisuhde- tai perheprofiilia :-D. Kuulostaa todella oudolta, aivan kuin perheellä olisi nykyaikana käytössä yhteinen älypuhelin.
Muutaman yhteisprofiilin tiedän. Niin noloa, ja vähän sairasta. Heillä oli aluksi vuosia ihan omat profiilit, mutta sitten muuttivat yhteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt, että kenelläkään olisi FB:ssä mitään 9yhteistä parisuhde- tai perheprofiilia :-D. Kuulostaa todella oudolta, aivan kuin perheellä olisi nykyaikana käytössä yhteinen älypuhelin.
En mäkään perheprofiilia ole nähnyt, mutta parisuhdeprofiileja kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt, että kenelläkään olisi FB:ssä mitään yhteistä parisuhde- tai perheprofiilia :-D. Kuulostaa todella oudolta, aivan kuin perheellä olisi nykyaikana käytössä yhteinen älypuhelin.
Mä olen nähnyt muutaman, mutta ne on aina ollut Markku ja Maiju +70-v pariskunta. Profiilissa on kuvia kun käytiin mökillä ja kerran vuodessa ihan ulkomailla.
Voi luoja. Minä olen ihan oma itseni ja niin on puolisonikin ja molemmilla myös omia kavereita. En koskaan suostuisi mihinkään yhteiseen faceprofiiliin.