Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heii :) vaikuttaako tämä mies minusta kiinnostuneelta?

Vierailija
29.05.2013 |

-Pitkät katseet (ihan oikeasti, en vain kuvittele, meinaan tästä minäkin sen miehen ensin huomasin kun katseli ;) )

- riensi auttamaan minua kerran kun auton takaluukku oli jumissa, ihme että edes huomasi että en saanut sitä heti auki.

- ujon oloinen seurassani

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yksi suuteli, sanoi olevansa ihastunut ja kiinnostunut minusta. Ei siinä mitään mutta teki samaa parille muullekin, että sellaista kiinnostusta sitten. Ei ollut aikomustakaan muuta kuin pelailla. Ei paljon jotkut pitkät katseet hetkauttaisi enää. Kai ne miehet useimmiten on kiinnostuneita naisista jossain mielessä, tää yksi ilmeisesti haki vaan buustia itsetunnolleen.

Vierailija
2/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tekisi tuollaisesta sen isompia päätelmiä. Voi tosiaan olla kiinnostusta pelkässä seksimielessä, tai vain kevyttä päivänpiristämisflirttiä jota tykkää tehdä vähän kaikille (kauniille) naisille, tai sitten oikeaa ihastumista. Mutta kyllä se siitä selviää kun flirttaat takaisin ja katselet mihin etenee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, joille on ihan tavallista auttaa niin miehiä kuin naisiakin, jos näkevät jotain pulmatilanteita, just joku autoon liittyvä homma tai ulkoillessa esim jos tarvitsee pyörän kumintäyttöapua tms.

Varmaan itse tuijotat kaikkia sinua kiinnostavia miehiä koko ajan ja sitten ihmettelet..mitä ne tuijottaa.... 

Onko tää mies sulle jostain kautta tuttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi