Mitä mieltä nuoret naiset ovat vanhemmista miehistä, joilla on pulisongit?
Vieläkö pulisongit saavat neitosten polvet veteliksi?
Kommentit (17)
Pulisongit vanhentaa, joten setämiehenä harkitsisin tyylinmuutosta.
Hyi. Tulee mieleen 70-luku, tai nykypäivän jenkkien köyhälistö.
Hyi kuvotus, mitä aloituksia. Kuvottavaa, kuvottavaa.
Kuules pulisonkiseni! Nyt et katselekaan enää niitten nuorten perään, saat aimo nelikymppisen tädykkeen, ja kohta me mennään sun pulisongit heiluen juuri sinne, minne minä määrään! Ne on niin söpöt, pulisonkiseni, pulleroiseni!
Sulo Aittoniemi oli kyllä komea pulisongeissaan.
Vierailija kirjoitti:
Maskuliinisia daddyja 😍
T. Ap
Jokaisella saa olla naamassaan ihan mitä vaan, mutta itse en ole kiinnostunut pulisongeista. Enkä hopeaketuista.
Pulisongit kutittaa kivasti reisien sisäpintaa 😜
Komealla nuorella miehellä ne on ok, mutta vanhalla miehellä yäk.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella saa olla naamassaan ihan mitä vaan, mutta itse en ole kiinnostunut pulisongeista. Enkä hopeaketuista.
Et vielä, mutta odotas kun tätiydyt.
Uuuh, se tulee aina yllätyksenä.
Elviksellä ok, muilla ei. Ja mitään daddyä niissä ei ole, oh lord. Miten pihalla te boomerit ootte.
Antaisin heti etu- ja takapyllyäni.
N19
Nuoret naiset ajattelevat ylipäätään vanhemmista miehistä, että oman isän ikäinen on ehdottomasti ällöttävää. Pulisongit ovat hassun näköiset sedällä. Jos minun pitäisi ajatella itselleni vanhempaa pulisonkimiestä niin kyllä oksentaisin.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset ajattelevat ylipäätään vanhemmista miehistä, että oman isän ikäinen on ehdottomasti ällöttävää. Pulisongit ovat hassun näköiset sedällä. Jos minun pitäisi ajatella itselleni vanhempaa pulisonkimiestä niin kyllä oksentaisin.
Normaalit naiset eivät heti ajattele omaa isäänsä, kun parisuhdekumppania etsivät.
Eivät saa, eikä edes näiden pulisonkimiesten kulmahousut tai lakerikengät.