Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon oravista?

Vierailija
17.07.2020 |

Meidän pihalla pyörii oravanpoikanen, joka alkaa käydä hermoille. Se hyppii ja juoksee pitkin terassia, kun itse ollaan siinä. Hyppii pitkin terassikalusteita ja kynsii terassisohvan tyynyjä. Mitä ihmettä tuolle voi tehdä lain sallimissa rajoissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terassilla pistorasiaa? Laita äänellä toimiva hiirenkarkotin sinne, karkottaa myös oravat.

2/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oravan luonnollinen vihollinen voisi auttaa. Haukan- tai huuhkajan mallinen pelotin, samanlainen joita käytetään rastaiden karkottamisessa marjapensaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydystät minkinloukulla ja viet vähintään 5 km päähän ettei osaa tulla takaisin.

Vierailija
4/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hommata luvan ja metsästyskortin tai tilata tuholaistorjujan.

Vierailija
5/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko terassilla pistorasiaa? Laita äänellä toimiva hiirenkarkotin sinne, karkottaa myös oravat.

Näitä olen miettinyt, toimiiko ne oikeasti?

Vierailija
6/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nopeista ideoista. Pihalla on myös linnunpesä ja tuo orava yrittää sinnekin jatkuvasti. Jotain pitäisi tehdä.

Ap

Vierailija
7/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii. Meillä oli oravanpesä välikatossa, laitoin lähimpään pistorasiaan karkottimen yhdeksi päiväksi, niin oravat lähti eikä ole tullut takaisin.

Vierailija
8/8 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii. Meillä oli oravanpesä välikatossa, laitoin lähimpään pistorasiaan karkottimen yhdeksi päiväksi, niin oravat lähti eikä ole tullut takaisin.

Kiitos. Täytyy hankkia, katselin etteivät kovin kalliita edes ole.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän