Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plääääh, mitä laitan kaupoille/asioille päälleni, olen ihan mökkiytynyt ja turvonnut:((

Vierailija
17.07.2020 |

Ahdistaaaaaa!!!!
Olis edes viileämpi sää niin vois kietoutua neuletakkiin. Pitää varmaan jäädä vain kotiin, taas.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaatteet ja mene asioille. Kukaan ei siihen kuole, että olet mökkiytynyt ja turvonnut.

Vierailija
2/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on näin lämmintä? Ei ole tänä kesänä kertaakaan tarvinut toivoa viileämpää. Niin, ja todennäköisesti ketään ei kiinnosta miltä näytät joten vaatteet vaan päälle ja menoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä auta tähän hetkeen, mutta hommaa ainakin yksi supermukava luottovaate. Mulle se on oversized viskoosinen musta paitamekko. Mukava ja asiallisen näköinen ja sopivan huomaamaton. Erityisesti menkoista turvonneena kun kaikki ahdistaa päällä, siinä on mukava viilettää :)

Vierailija
4/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, kun asiakkaat kassalla joskus selittelee rönttävaatteitaan, mä en kiinnitä niihin edes mitään huomiota.

Enkä ole huomannut muiden asiakkaiden kummissaan katselevan.

Tulkaa sellaisena kun olette😊

Vierailija
5/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut?

Vierailija
6/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täällä sama ongelma, mökkiä ei ole, mutta olen ollut vain kotona koko kesän ja ihan turvonnut ja punainen.. muutenkin olen lihava, nyt naamakin on ihan epämuodostunut ja pöhöttynyt.. eikä kyllä tekis yhtään mieli tommosessa kelissä lähteä kauppaan... Hupparin vedän kyllä päälle vaikka olis miten kuuma.

Vierailija
7/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon peltomekko. Älä yritä peitellä metsittymistäsi, vaan ole reilusti se mikä nyt olet.

Vierailija
8/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvonnut?

Suomennos:

Juonut kaljaa ja sidukka. Ahminut grillimättöä, sipsejä, pizzaa, kebappeja, makkaraa ja muita epäterveellisiä herkkuja.

Läski!

Vierailija
9/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon peltomekko kuulostaa ihanalta! :) t. paitamekkonainen

Vierailija
10/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun vetää alkoa ja sit tulee karmee hiukkis sen päälle ja aamulla viel pitää vetää jotain suolakkaa. Ei ole ihme kun turpoaa.

Pääasia ettet vedä päällesi mitään tiukka makkarankuori t-paitaa ja tukkoja leggingsejä.

Semmoinen kevyt väljä ” keijukaismekko ” hempsukka jossa myös väljät trumpettihihat.Toimii.

En ole koskaan ymmärtänyt ,kun läskit Pujoittaa itsensä tukkaan makkarankuoreen ,jotta kaikki läskit pursuaa joka paikkaan.

Vierailija
11/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, valitettavasti yleistävä oletukseksi meni nyt mönkään, olen tänä kesänä syönyt grillimättöä 3x ja sidukkaakin menee max 2 tölkkiä/vkossa, kaljaa en juo.

Ap.

PS, vaatetukseksi päätyi musta v-kaula-aukkoinen ja holkkihihainen suoramallinen ja polvimittainen ohutta materiaalia oleva mekko johon yhdistin sitäkin ohuemman vaalean toffeen värisen pohjemittaisen (halkiot sivuilla) sileän ja edestä auki jäävän neuletakin ja mustaa pitsiä olevat paksu-ja olkipohjaiset espadrillot.

Pitkä kaulakoru rinnuksilla.

Pääasia että tuli lähdettyä, psyykeelle tärkeää.

Vierailija
12/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, juuri sinulle ap sopivia mekkoja myy Florydey, netissä. Edullisia keveitä väljiä polvipituisia hihoilla. Läskit peittyy.

Vierailija
13/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas juon kaljaa, ja siitä minun turvotus etupäässä juuri tulee, niin ja makeista herkuista, joita oon taas vetäny urakalla koko kesän.. 

t. se jolla sama ongelma ettei nyt huvittaisi kauppaan.... mutta mentävä on..

Vierailija
14/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ap melkein mun turva-asulta. Eli musta paitamekko, mustat tennarit olkipohjalla sekä musta crossbodylompakko missä myös puhelin, koruina vihkisormus ja joku folkhenkinen koru. Nii joo ja p.s. hoikkaa absolutistiakin saattaa turvottaa joskus :)

Vierailija
15/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita selllainen kukka mekko. Ne on kauniiita esim sellaiset valkoiset kukkamekot ja joku kukka myös hiuksiiin.

Vierailija
16/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, juuri sinulle ap sopivia mekkoja myy Florydey, netissä. Edullisia keveitä väljiä polvipituisia hihoilla. Läskit peittyy.

Uteliaana vaatefriikkinä kurkkasin mainitsemaasi, minulle täysin uuden, vaateputiikin ja ei pahalla, mutta pikasilmäyksellä ihan hirveitä riepuja, ei yhtään omaa tyyliäni tai makua.

Mutta jollekin sopii varmasti ja voi näyttää kivalta kun, minulle ei.

Saatko muuten kicksejä tuosta ilkeilystäsi? Menee vähän hukkaan kyllä nyt.

Ap (turvonneisuuteni johtuu tällä hetkellä kahdesta asiasta, kierron vaiheesta ja eilisestä fetasalaatista, feta on perkeleestä mutta ah niin hyvää).

Nauti sinäkin kesästä!

Vierailija
17/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että lähdit liikkeelle ja asu kuulostaa hyvälle!

Vierailija
18/21 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus taas.

Näin niitä terveitä tyttöjä kasvatetaan.

Vierailija
19/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien pari tölkkiä siideriä viikossa on muka vähän?

Vierailija
20/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haute couture de sillanalta karannut narkkis -tyyliin. Isoimmat retkut mitkä päälle löydät. Lippis päähän. Linaan astut kroksit jalkaan. Ja sit baanalle! On lopulta hyvin vapauttava tunne kun tajuaa että ketään ei oikeesti kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi