Miehen haluttomuus
Onko kellään tullut vastaan tätä ongelmaa? Meillä aina ollut hyvä ja vireä seksielämä. Nyt kk:n aikana kerrat harventuneet ja mies sanoo ettei vaan huvita. Ei siis yksinkertaisesti ajattele seksiä eikä haluta. Ennen on ollut aina valmis tähän toimintaan. Ei osaa itsekkään sanoa mikä vaivaa... Ollaan naimisissa ja yhdessä oltu 16 vuotta. Ja en tarvitse vastauksia, toinen nainen, nämä asiat ollaan aikoinaan käsitelty ja nyt ei siitä kysymys ole.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 17:18"]
Ikää 43...ja on siis ongelmaa erektionkin kanssa mutta se lähinnä johtuu myös totaalisesta halun puutteesta. Ja kuitenkin kaikki tämä alkoi yhtäkkiä mikä on omituista. Passitan miehen lääkäriin.
[/quote]
jos erektio ei ole hyvä, niin seksi tuntuu rasittavalta stressaavalta ja orgasmi on huono, siinä tulee tunne että tylsää ja ahdistavaa. suosittelen erektiolääkkeen kokeilua, esim 50-100 mg sildenafil, jos auttaa, niin kyllä taas tuntuu mukavalle muhinoida. jos ei auta, voi hyvin olla testosteronin vajaus. erektiolääke ei auta hyvin jos testot on alhaalla, on tosiaan hyvä alkaa tutkimaan asiaa, jo ei ole mitään muuta poikkeavaa elämässä. itse olen käynyt mehiläisessä ja saanut hoidon hormoonivajaukseen, lääkkeet ovat aika kalliita, mutta sain sieltä lääkärin lausunnon ja kelakorvaksen lääkkeelle.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 22:26"]
Hellyyttä on,ollaan paljon lähekkäin ja vietetään aikaa yhdessä. Mutta ongelmana on nyt Se,että mä oon saanut jo riittävästi hellyyttä,makkarissa pitäis tapahtua jotain muutakin.Takana on iso kriisi joissa kuvioissa oli toinen nainen. Tämä asia on kuitenkin loppuun käsitelty,en usko että kyseessä on tämä asia. Töissä ei ole mtn erityisiä paineita. AP
[/quote]
kyllä tuo kriisi voi olla sellainen stressi ja huono omatunto jne että voi vaikuttaa hyvinkin pitkään, voi hyvin olla että hän tarvitsee lisää aikaa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 22:57"]
Miehillä toinen nainen lisää vain himoja. Naiset ei sitä tajua, koska ajattelevat yläpäällään. Tiedän monta tapausta, missä nainen on ihmetellyt ukon lisääntyneitä panohaluja, vaikka seksi ollut jäissä vuosia. Siis ilmennyt aina, et miehellä on toinen, joka nostattaa haluja esim. seksiviesteillä puhelimeen.
[/quote]
Paitsi jos on tuo yllä mainittu syy eli sukupuolitauti. Jos vaimon kanssa on jokin muu ehkäisy kuin kondomi, on aika hankala yhtäkkiä perustella sen käyttöä...