Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Marin on maski naamalla EU-kokouksessa? Eihän siitä ole mitään hyötyä hänen mukaan.

Vierailija
17.07.2020 |

Hallitus teettää tutkimuksen, jonka mukaan maskien käytöstä ei ole hyötyä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on varmaan saanut koulutuksen maskin käyttöön (ehkä juuri silloin kun ministerikollegat olivat telkkaritentissä?), eihän tavallinen juntti suomalainen muuten osaa käyttää sitä oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei nyt itseään ja läheisiään suojelisi. Niin minäkin tekisin.

Vierailija
4/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muutkin näyttävät niin tekevän.

Vierailija
5/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja linkki siihen lausuntoon, jossa Marin toteaa omana mielipiteenään, että maskeista ei ole hyötyä, kiitos. 

Vierailija
6/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika torvelo täytyy olla, jos ei tajua, että noissa tilanteissa käytetään maskia, koska on pakko. Ihan samoin kuin minä käytän maksia töissä, koska työnantaja velvoittaa. Sillä mitä maskeista ajattelen ei ole vaikutusta asiaan ja vapaa-ajalla ei tulisi mieleenikään maskia pistää naamalle. 

Vierailija
7/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja linkki siihen lausuntoon, jossa Marin toteaa omana mielipiteenään, että maskeista ei ole hyötyä, kiitos. 

Ministeriön eli meidän virallisen selvityksen mukaan niitä ei suositella.  Se mikä ilmestyi "toivottavasti ennen juhannusta."

Vierailija
8/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla se trump joka ei käytä. En ainakaan minä olisi.

Vierailija
9/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoittaisi selkärangaa hallituksensa linjauksia kohtaan ja loisi luottamusta hallituksen "vaatimuksiin" elvytyspakettiin.

Vierailija
10/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassa maan tavalla tai maasta pois. Belgiassa maski on pakollinen 250€ sakon uhalla.

Vierailija
11/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ministeriön eli meidän virallisen selvityksen mukaan niitä ei suositella.  Se mikä ilmestyi "toivottavasti ennen juhannusta."

Ja sinä olet niin uuvatti, että kuvittelet ministeriön selvityksen olevan pääministerin henkilökohtainen mielipide :D:D

Vierailija
12/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suuresti, kun tämän Marin hullun pitää tehdä tikusta asiaa, jotta saa jotain negatiivista sanottua oivallisesta pääministeristämme. Olisi hänestä varmaan hienompaa, jos Suomi olisi noudattanut Ruotsin tai USA:n linjaa.  

Vierailija
13/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet niin uuvatti, että kuvittelet ministeriön selvityksen olevan pääministerin henkilökohtainen mielipide :D:D

Hallituksen kuuluu seisoa sanojensa takana. Muuten siellä ei ole painoarvoa.

Vierailija
14/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoittaisi selkärangaa hallituksensa linjauksia kohtaan ja loisi luottamusta hallituksen "vaatimuksiin" elvytyspakettiin.

Lähinnä osoittaisi totaalista idiotismia hankki itselleen sakot vain koska Suomessa ei ole maskipakkoa (kun ei sille ole tarvettakaan). 

Vierailija
15/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen kuuluu seisoa sanojensa takana. Muuten siellä ei ole painoarvoa.

Kultaseni, työminä on eri asia kuin vapaa-ajan minä. Myös ministereillä. Ei pidä sekoittaa työasioita ja henkilökohtaisia asioita. 

Vierailija
16/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa oli pakollinen ja unohti ottaa pois.

Vierailija
17/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin pelkää pientä flunssaa, joten siksi maski.

Vierailija
18/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muutkin näyttävät niin tekevän.

No mitä sitten? Hyppääkö se katoltakin jos muut loikkaa? Tuollainen esimerkin voima kun ei täällä Suomessa Sannan mielestä toimi/ole tarpeen vaikka just tuohan siinä maskipakossa on ideana että jokainen käyttää ja suojaa toisia.

Vierailija
19/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Me suomalaisethan ollaan just nimenomaan se euroopan trump, koska EU:n asettama maskisuositus on voimassa koko EU:n alueella mutta me ei niitä käytetä..

Vierailija
20/56 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö kuten minä teen vaan tehkää kuten minä sanon.

Teemme maahamme tilaa väestönvaihdokselle.

-Marin ja hupakot