Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin merkonomin paparien väärentämistä.

Vierailija
29.05.2013 |

Kun yritin sitä tutkintoa 3 kertaa suorittaa mutta oppimisvaikeuksien takia en saanut suoritettua niin olisiko iso synti väärentää sellaiset paperit?olen jo yli 20v ollut työttömänä kotona ja haluan saada töitä.En pysty fyysisiin töihin niin toimistotyöt sopisivat minulle.Tekisinkö kovin väärin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 13:26"]

Minä olen toimistosihteeri ja työnkuva melkein sama kuin nro16 kirjoittaa. 

Meidän firmassa on aulapalveluhenkilöt erikseen, ehkä sellainen työ sopisi aloittajalle? En kyllä suosittele väärentämään papereita. 

[/quote]

Ehkä mutta 20v työttömyydellä ei niin vaan päästä mihinkään.

Vierailija
22/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne merkonomin paperit mitään onnea tuo, pääset korkeintaan kaupan kassalle jos edes sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 13:13"]

Mene ap työkkärin kautta joko työharjoitteluun, -kokeiluun tai sopivalle työllisyyskurssille. Työkkärissä voidaan tehdä työkykyarvio ja siitä sitten eteenpäin. 

Vaikka osaisitkin väärentää tutkintotodistuksen, miksi luulet, että sittenkään saisit työpaikan? Ja väärennöksestä kiinni jäätyäsi töihin pääseminen on entistäkin vaikeampaa, vaikket mitään rangaistusta saisikaan. Älä nyt enää pahenna tilannettasi!

[/quote]

No kun olen pyytänyt työkokeilua tai työllistämistukipaikkaa mutta en saa niitäkään.Työvoimaneuvoja sanoo vaan että paikkoja vähän ja työttömiä paljon.Minulla ei tunnu olevan mahdollisuutta mihinkään.

[/quote]

Oletko ns. vajaakuntoinen työkkärin tiedoissa? Heillehän on nuo työkokeilut, -harjoittelut,  valmennukset ja koulutukset erikseen eikä niissä kilpailla ns. tavallisten työttömien kanssa. Esim. palkkatukea voi saada 24 kk.

Vierailija
24/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt meni perille, ettetala mitään väärennellä?

Vierailija
25/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi "oikea ammattivalittaja"

Aloitat näitä ketjuja säännöllisin väliajoin, muttet kuitenkaan ota vastaan ohjeita tai toimi niiden mukaan. Miksi mikään ei kelpaa sinulle? Mitä sinä tahdot? Aijotko lopun ikääsi olla täysin tulottomana kusipäämiehesi armoilla?

Mene lääkäriin ja hae eläkepäätöstä. Saisit sitä omaa rahaa ja sitä kautta vapautta. Ei tarvitsisi miestä kerjätä ostamaan kuukautissuojia ja käyttää vessapaperia suojana kun mies ei suostu.

Vierailija
26/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. laitathan tänne kopion väärentämäsistä papereista. Mielenkiinnolla odotan, miltä ne näyttävät. Teetkö ne käsin vai koneella? Etkö sinä reputtanut tietokoneen ajokortin tms? Miten osaat väärentää?

Vierailija
27/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:07"]

ei ne merkonomin paperit mitään onnea tuo, pääset korkeintaan kaupan kassalle jos edes sinne

[/quote]

Jep, yksinään eivät ole työnantajan silmissä kovinkaan kiinnostavat. Valmistuin vuosi sitten merkonomiksi ja jatkoin vanhassa työssäni, jota olin tehnyt opiskelujen ohella. Nyt sitten alkoi olla työpaikan vaihto ajankohtaista ja pommitin hakemuksia suuntaan jos toiseen. Ainoastaan yksi vastaus tuli ja pääsen haastatteluun.

Kyllä näillä näkymin taidan ainakin itse vielä kouluttautua lisää.

Vierailija
28/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisitkö ihan todella noissa hommissa, jos et kolmellakaan yrittämällä saanut tutkintoa suoritetuksi????

Vierailija
29/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:07"]

[/quote]

Eipä ole merkonomin papereilla tarvinnut päivääkään asiakaspalvelutyötä tehdä... Ei kannata olla niin kovin mustavalkoinen.

Vierailija
30/31 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä meinasit löytää niitä merkonomin töitä? Tuolla työhistorialla?

t. aidot paperit omistava

Vierailija
31/31 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 20:45"]

Mistä meinasit löytää niitä merkonomin töitä? Tuolla työhistorialla?

t. aidot paperit omistava

[/quote]

Ajattelin keksiä myös työtodistuksia kotona en aio enää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä