Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies uhkaa heittää ulos jos olen huonolla tuulella?

Vierailija
17.07.2020 |

Minulla on stressiä aika paljon, olen todella väsynyt koko ajan ja suurimmaksi osaksi nykyään ahdistunut monista syistä.
Mies on tietoinen kyllä, että elämäni ei ole nyt ihan tolpillaan.

On päiviä kun en jaksa jutella tai suoraan sanoen vain kyrsii niin, että parempi olla omassa rauhassa. Myönnän, että olen myös herkempi kritiikille mutta en missään nimessä ole miehelle ilkeä mutta en myöskään kovin läsnäoleva. Teen kaiken normaalisti muuten, hoidan asiat niin kuin pitääkin myös kotona.
Näitä päiviä on silloin tällöin.

Mies sitten suuttuu jos en pysty ryhdistäytymään ja ahdistun lisää.
Huutaa, paiskoo tavaroita ja uhkailee.
Jos en nyt ole normaali niin lennän sitten kun leppäkeihäs ulos koska olen huonoa seuraa. Ärsytän häntä.
Joten sitten on pakko vain yrittää olla normaali, tuntuu etten saa olla tunteva ihminen vaan minua ohjaillaan.

Tarvitsisin huolenpitoa ja tukea, en tällaista kohtelua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Varmasti mieliala kohenee jo siitä.

Vierailija
2/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miehen vanhemmilta. Käyttäytymismallit opitaan kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ahdistuu sinun tunteistasi eikä osaa käsitellä niitä.

Vierailija
4/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Varmasti mieliala kohenee jo siitä.

Siis miehen mieliala.

Vierailija
5/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omaan asuntoon. Eikä mitään ininää siitä että on omakotitalo tai muuta p*skaa, ihan sama vaikka olisi kuninkaan linna siellä ei ole hyvä asua k*sipään kanssa!

Vierailija
6/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse voi olla huonolla tuulella huoletta ja silloinkin se purkautuu yleensä minuun äkkipikaisella käytöksellä.

Pyytää kyllä anteeksi niin kuin minäkin häneltä kun tilanteet kärjistyy.

Itse olen enemmän sitä sorttia joka vaipuu omiin oloihinsa jos ei vaan huvita ja tästäkin tulee sanomista.

Ap

Vierailija
7/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kuunnella raivotarta?

Vierailija
8/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi odottaa, että sinä olet aina olemassa ns. häntä varten, viihdytät ja olet terapeuttina. Mutta sinulla ei saa olla omia tunteita tai huonoja päiviä. JSS.

9/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka ärsyttäisi ja harmittaisi, ei ole hyväksyttävää uhkailla ulos heittämisellä. Ymmärtäisin tuollaisen raivostumisen, jos toinen olisi tehnyt jotain väärää, jotain vakavaa väärää, esim. ollut uskoton.

Jotkut luulevat, että toisen hiljaisuus, vetäytyminen, huonotuulisuus ja ahdistuneisuus heidän seurassaan johtuu heistä ja siksi loukkaantuvat – voisiko suuttuminen miehelläsi johtua siitä? Eli he kokevat, että heissä on jotain vikaa toisen mielestä, mutta että se toinen ei vain suoraan sano sitä. 

Vierailija
10/10 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näitä asioita, joissa asia ei ole kovin yksiselitteinen.

On väärin että mies uhkaa heittää pihalle ja riehuu. Mies todennäköisesti on turhautunut tilanteeseen, eikä tiedä mitä sille tekisi. Onko ahdistuneisuutesi jatkunut pitkään? Mitä apua olet hakenut tilanteeseen?

Itse turhaudun myös, jos joku on noh.. luovuttaneen masentunut, joten voin samaistua mieheen tässä.

Tietenkin kun miehen käytös lisää ahdistuneisuuttasi ja sitten taas se ahdistuneisuus lisää miehen turhautumista jne.. kehä on valmis.

Pitäisikö sinun istua alas ja kertoa miehellesi, että haluat eroon ahdistuksesta ja toivot että hän voisi auttaa. Ja jos et viel käy niin sinun olisi hyvä mennä terapiaan (älä syö lääkkeitä, koska sitä ne ehdottaa 99% varmuudella, vaan hoida juurisyytä)

Jos koko ongelman aiheuttaa ahdistus, niin siitä on päästävä eroon ja todennäköisesti sinulla on myös masennustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän