Minkälainen ihminen tarjoaa talkooväelle LIHAKEITTOA...?
Kohteliaampaa olisi pyytää ottamaan talkoisiin omat eväät, mutta että tarjotaan lihakeittoa...!!!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
200 g makaroonilaatikkoa /hlö kirjoitti:
Ei
Lihakeittoa en ole tainnut syödä kouluaikojen jälkeen ja mulle tulee aina lihakeitosta mieleen mausteeton liemi jossa muutama hitunen sitkeää säikeistä lihaa. Söisin silti valittamatta jos joku tarjoaisi.
Ei sitten äitis tehnyt kotiruokaa kun olit lapsi.
Isää tainnut ollakaan..
Eipä ihme jos ainoat kokemukset oikeista ruuista on koulun eineskeittiöstä..
Ap, kysyt Minkälainen ihminen tarjoaa lihakeittoa ...
Etkö sinä nähnyt kuka sitä tarjosi? Ei kai me voida tietää millainen hän oli. En minä ainakaan ole ollut paikalla. Jos siinä joku ihminen oli kauhan varressa, olisit katsonut, millainen hän oli ja kysyäkin olisit voinut vielä, että millainen hän on luonteeltaan jne.
Kunnon lihakeitto potkasta on hyvää talkoruokaa, tummaa leipää ja juustoa. Nam.
Vegaani talkoissa 😂😂😂😂 päivän paras.
Mieluummin liha- kuin se iänikuinen lohi-.
Vegaani jättää vain lihapalat pois, syö perunat, kasvikset ja liemen. Olen kaupassa töissä ja voi, että inhoan vegaaniruokapakkauksia kun niistä ei tiedä mitä ne oikein ovat, minne kuuluu laittaa, yleensäkin.
Miten mulla on vaikeuksia kuvitella vegaania fyysisesti raskaissa talkoissa? Joissa vieläpä kaadetaan puita? Ap on pakko olla provo. Vegaani jaksaisi juuri ja juuri nostaa kettinkiä, jolla köyttäisi itsensä kaatotuomion saaneeseen puuhun.
Riippuu täysin keitosta. Lihakeitto on parhaimmillaan herkullista ruisleivän kanssa syötynä! Mutta jos se on sellaista kouluruokakeittoa, eli esim 10 litran keittoon on laitettu kilokaupalla perunoita ja monta pakastepussia halpiskeittojuureksia, mutta vain tyyliin yksi paketti jauhelihaa, niin joo ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on vaikeuksia kuvitella vegaania fyysisesti raskaissa talkoissa? Joissa vieläpä kaadetaan puita? Ap on pakko olla provo. Vegaani jaksaisi juuri ja juuri nostaa kettinkiä, jolla köyttäisi itsensä kaatotuomion saaneeseen puuhun.
Itse en ole vegaani, mutta turhaan niitä heikoiksi hipeiksi haukutaan. Mm. yksi maailman vahvimmista miehistä on vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vegaani, niin jättää vaan lihat syömättä!
Ja liemen.
Huomaavaista olis tehdä mahdollisimman monelle sopivaa ruokaa. Vaikka linssikeittoa. Lihapalat vois olla eri kulhossa vieressä, jos niitä haluaa tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vegaani, niin jättää vaan lihat syömättä!
Ja liemen.
Huomaavaista olis tehdä mahdollisimman monelle sopivaa ruokaa. Vaikka linssikeittoa. Lihapalat vois olla eri kulhossa vieressä, jos niitä haluaa tarjota.
Suksi kuuseen linssies kanssa!
Raskaissa talkoissa tarvitaan tukevaa ruokaa mitä lihasoppa on. Kasvissyöjien pöperöillä ei lähde nälkä eikä tule kuin pahalle tuulelle.
Ai Porvoossa on tänään talkoot....
Vaginoille ruohoa pössyttellyyn. Mutta miksi päästää niitä paikalle jos töitä on tarkoitus tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vegaani talkoissa 😂😂😂😂 päivän paras.
Kuittaa osuutensa haukkumalla ja luennoimalla.
Ostin eilen lihakeittoa nimittäin itselleni kun sain kodin rempan valmiiksi. Ei siinä ollut ketään mielikuvituskaveria valittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne talkoot pidetään? Kunnon lihakeittoa ei olekaan saanut pitkään aikaan!
Tämä! Olisin jo lähtökuopissa!
Talkoosaunallakaan ei tietysti ollut tarjolla vegaaniolutta ja vegaaniviiniä 😪
Hyvä ihminen tekee niin, tarkista sanakirjasta mitä tarkoittaa.